![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet erg. Maar dan moet je wel alles lezen. En het waarheidsgehalte ervan onderzoeken. En uitzoeken wat historici erover gezegd zodat je niet per ongeluk verbanden trekt die je op een verkeerde conclusie doen komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb Stalin alleszins nooit een groot man genoemd. En indien Hitler en zijn "het derde rijk" Europa niet onder de voet had gelopen, dan had Churchill ook niet moeten "ingrijpen". Jij en nog een handvol andere "derde rijk-fanaten" zagen Hitler's aanvalsoorlog dan wel als een "bevrijding". Een bevrijding van wat ???
![]() |
![]() |
#404 |
Europees Commissaris
|
![]() Het Brombergincident vond plaats 2 dagen NA de Duitse inval. Daarbij vielen volksduitsers de Polen in de rug aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Europees Commissaris
|
![]() Hij stelt dat ik historici napraat, terwijl hij onzin van zulke sites haalt. Hypocriet dus. Ga jij trouwens je falende oneliners bij iemand anders stukken posten.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 2 maart 2009 om 17:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Politiek-correcte blabla uit de naoorlogse geallieerde geschiedschrijving, de geschiedschrijving van de overwinnaars dus, d�*t is wat u aanhaalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Europees Commissaris
|
![]() Het enige wat jullie aanhalen is gedraai en feitelijke onjuistheden. Ik kom met uitgebreide onderbouwingen gebasseerd op wat historici schrijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreemd. Volgens mij had elke minderheid zijn eigen Sovjet-deelstaat. Maar goed, ik ben geen fan van communistisch Rusland, dus ik ga de boel ook niet lopen verdedigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() In Bromberg werden 5500 volksduisters vermoord door Polen (waaronder veel joden) en met de steun van Poolse militairen afkomstig uit Ponz, Lotz en Warschau. Niks te aanval in de rug, wel pure etnische zuivering vanwege Poolse kant. Overigens was er nog wel meer gebeurd, zo'n 58000 volksduitsers werden in de Danzig-corridor vermoord door Polen. De Duitse tegenaanval was meer dan gerechtvaardigd, de Polen wilden immers het gebied dat door het Dictaat van Versailles aan hen was toebedeeld etnisch zuiveren van Duitsers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de internationale gemeenschap wou wraak. En dat hebben ze gekregen. Als het aan mij had gelegen was het anders verlopen... Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 2 maart 2009 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb ik het niet over. De Polen waren inderdaad geen lieverdjes. Ik denk dat u mijn bericht onterecht negatief geïnterpreteerd hebt.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 2 maart 2009 om 18:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2) Het incident vond 2 dagen NA de Duitse inval plaats, dus jouw gelegde verband, tevens onwaar, klopt ook niet.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 2 maart 2009 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voordat ik de rest van je gedraaf aanpak: hadden de Hanti-Mansi, de Chukchi of de Boeryaty een eigen deelstaat? Hoogstens een regioke. Nu: de Tsjetsjenen werden door Stalin gedeporteerd. En wat er met de Kozakken is gebeurd vermeld ik liever niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 2 maart 2009 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet het hem nageven, hij kan zijn leugens en onzin goed verpakken. Af en toe loopt er wel één of andere simpelaar in zijn "val". Alleen al zijn "humor", dat Hitler Europa zou bevrijd hebben in 1940, is om te lachen en huilen tegelijk. Bevrijd van wat, trouwens ???
Laatst gewijzigd door Pietje : 2 maart 2009 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |