![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Antwoord nu is: wanneer zat de maya kalender er naast? NOOIT!!
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 6 maart 2009 om 02:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Das geen antwoord, uw antwoord moet aantonen waar ze er naast zaten... En wanneer zat men ernaast? toon dat
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ontken niet he, gij ontkent...
Toon mij waar de maya kalender er naast zat. Ik zeg luidop dat de gregoriaanse kalender een klucht is, ze moesten overlaast nog verdoemme alle klokken bijstellen omda ze seconden achter stonden, terwijl die maya kalender netjes op tijd verder loopt en hun maan/zon eclipsen blijven kloppen. Ik moet u nix tonen he... gij wilt hier wa zever verkopen, dus toont aan waar ze verkeerd zaten... al uw posts erna zen eigenlijk bitje off topic. Vanaf ik zei "ach doe maar" vraag ik tot nu toe nog steeds: wanneer zat die kalender er naast? Sindsdien bent u van jut naar jaar aan het springen, waar blijft mijn antwoord?
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waar zat men er ooit naast? Terwlijl de gregioraanse kalender aanpassig vereist.... En doe na ni onnnozel, ge weet mor al te goed dat de maya kalender gebasseerd is op cyclische cyclussen
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() zie voorlaatste post
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Voor zo ver dat ik weet, houdt hun kalender geen rekening met de fameuze seconden waarover jij het hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Je bent dronken. Eerst nuchter worden, dan praten we verder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ge moet pas opnieuw vragen stellen als ge kunt antwoorden. Gregoriaanse kalender vraagt aanpassing, maya kalender niet, dit na meer dan driezuizend jaar. Ik daag u uit: waar zat de maya kalender verkeerd? Wanneer zat zij er ooit naast? Gij volgt liever uw schrikkeljaar, doe gij maar he, mij gin probleem. Mor doe na oek ni onnozel he. t feit da ge vragen ontloopt met andere vragen, spreekt boekdelen. En komt ni af met andere zeveren, BENADER EERST DE EERSTE VRAAG/ Wanneer zat men er ooit naast!!!!!!!!????????!!!!!!!!!
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom moeten we tot hier komen als gij nog ni één antwoord kunt geven op de eerste vraag? Wanneer zat de maya kalender er ooit naast? terwijl de gregoriaanse aanpassing nodig heeft
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 6 maart 2009 om 02:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu blij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zat of ni, ge kunt nog ni mijn eerste vraag beantwoorden maar ontloopt ze...
GE hebt carte blanche, zelfs de wildste theoriën worden hier op prijs gesteld... Maar wa kunt ge geven? een ander vraag? Als ge nu vragen zou stellen dat tot een leidend antwood konden leidne in het diepste zelf, tot daar aan toe. MAar zelfs zat, en gij wss nuchter, kunde ni antwoorden. Ge wou mor is meedoen zeker? toch blijf je me mij een antwoord schuldig, zoveel posts verder heb je mijn vraag nog steeds niet beantwoord. Ja bbeter da ge zwijgt dan he? Hoop van iemand te mogen vernemen wanneer de kalender er naast zat? +nanoseconden waren een uitdrukking. MAar feit blijft, gregoriaanse vraagt aanpassing, maya kalender is al millenia hetzelfde ZONDER aanpassing. Waarom zou het nu anders zen? Omda uw volgelingen het zeggen? Neen hoor die overheid heeft nooit tegen ons gelogen, echt niet, volg hen maar. Dan noemek u een kuddeschaapke
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 6 maart 2009 om 02:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
OPNIEUW/ wanneer zat men er naast? en wat wilt ge nu eindelijk zeggen? GE wou meedoen met dien andere, ge wou "afslachten", ik wacht nog BEANTWOORD DE EERSTE VRAAG kan je dat? of ben je nog dommer dan ge u slim wilt voordoen?
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"The timing of the GLAST mission is ideal for solar studies, since the Sun recently passed through a minimum in its 11-year sunspot cycle. Solar activity is beginning to increase, and is expected to peak around 2011 or 2012." http://www.nasa.gov/mission_pages/GL...ar_system.html Het feit dat NASA hierover bezorgd is, is weinig verwonderlijk: zij hebben allerlei lopende missies buiten de atmosfeer. Trouwens, en doe dat alsjeblieft niet vandaag maar morgen, wat heeft de Maya-kalender allemaal juist voorspeld? Ik vind dat lijstje in uw eerste post enigszins cryptisch. Het wiel bijv. is een probleem: archeologen dateren het wiel in het 5de millennium v.C. Vermits de Maya-kalender in cycli van ca. 400 jaar werkt, zie ik niet goed hoe die kalender zoiets kan voorspellen. En dan zou die kalender nu een gebeurtenis voorspellen op een bepaalde datum? Weinig plausibel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
zie eerste zin mayas hun jaar was 360 dagen (tun)
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 6 maart 2009 om 02:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() 365.256366 - echte orbitaalperiode Aarde
365.242036 -orbitaalperiode volgens Mayakalender Afwijking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En stopt met ontlopen
WANNEER HEEFT DE MAYA KALENDER EEN AANPASSING VEREIST? NOOIT WANNEER HEEFT DE MAYA KALENDER ER OOIT NAAST GEZETN? NOOIT