Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 maart 2009, 13:35   #21
fb718882
Gouverneur

fb718882's schermafbeelding

Standaard

Ben in Tsjechië eens over een vliegveld gereden . Rustig ritje : geen tegenliggers , geen verkeerslichten , brede lanen met daartussen allemaal gras kilometers ver !
fb718882 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2009, 19:50   #22
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Telt een brommerstoot ook?

Indien niet ,spijtig, want ik ga het toch delen met jullie.

Ergens in een grijs verleden, lente 90 ofzo. Na een week lang "roderen" met mijn opgefokt MBK Magnumetje kon ik eindelijk dat gas eens open draaien.
Schetterend geroffel, het blikken geluid van een veel te hoogtoerig 50cc+ 2takt uitlaat, de open luchtinlaat zijn contrapunt blerend. Kom ik van de boulevardbrug (oude A12 over't kanaal). Da's een vrij lange dalende weg richting Willebroek, met tot aan de bocht aan de veert maar 3 voorrang van rechts banen.(toen) Lekker een rugwindje meepikkend, en dan neus op de kilometerteller.

Ik ben net aan't overwegen om in de ankers te gaan, want met de kilometerteller op't einde en een scherpe bocht in zicht, dat ik nog net uit mijn rechter ooghoek een auto zie. Een paar rare capriolen later ga ik door het parkje , door een heg, en kan ik net de talud van't spoor missen en schiet ik nog steeds met de gashendel tegen de aanslag onder de spoorbrug door.

Ik stop uiteindelijk aan de bibliotheek. Na het uitspuwen van wat groensel en het omhoog breken van mijn gekraakt helmscherm kom ik tot de conclusie dat mijn rechter achter schokbreker nieuwe ,abstracte vormen heeft aangenomen, mijn achterspatbord en achterlicht tot het verleden behoren en de achterbrug eigenlijk wel scheef staat.

Hobbelend en met veel gekreun geraak ik thuis. Wandelen met een brommer is niet leuk.
Hadden mijn ouders al 4 telefoons gehad om te vragen in welk hospitaal ik lag.
Bleek dat een jonge oom het allemaal gezien had. En die had mijn opgevouwen achterspatbord, het platgeknepen bagagedragertje ,het nog steeds hele achterlicht en mijn peperdure hangslot al thuis gebracht.

Bleek dus dat die auto me eigenlijk goed geraakt had, en dat ik onder een heel rare hoek aan de andere kant van't straat de stoeprand gebruikt had om als een zwaartekracht tartend projectiel achter een bus door te schieten. Het spoor van vernieling door het platsoentje was zodanig dat iedereen eerst dacht dat er een auto door gegaan was (gebeurde toen wel meer).

'k heb er nooit iets van gehoord. Want uiteindelijk, geen kat geloofde dat ik het geweest kon zijn. Na zo'n klap, verwachtte ieder die het gehoord had dat ik eruit zou gezien hebben als 300 meter stoofvlees. En ik had geen schrammetje.

Uiteindelijk resultaat. Ik heb mezelf goed geamuseerd met de brokken te herstellen en de brommer nog wat verder te customizen. De nieuwe uitlaat gaf me nog iets meer vermogen. Helaas, uiteindelijk bleek dat wel de dood van de brommer te worden. Als de variomatic vanonder de brommer gelanceerd wordt omdat geen enkele bout het boeltje nog bijeen kon houden. Tja.

Ik ben gelukkig ouder en wijzer geworden.
Oud 5 maart 2009, 19:52   #23
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Normaal is dat omgekeerd maar bon....
't Kan maar tof zijn.
Oud 5 maart 2009, 21:40   #24
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Mijn strafste stoten post ik hier niet. De polies mag meeluisteren.

Toch eentje dat het filmpje van mijn leven voor mijn ogen aan me voorbij deed flitsen. Ooit de Martelarenlaan genomen om het water over te steken naar Dendermonde (komende van de kanten van Zele, etc...). Die brug gaat nogal steil en gaat dan weer flink naar beneden. Twee baanvakken zowel eigen richting als tegenrichting. Bij groen licht mogen beide richtingen uiteraard naast elkaar rijden. Had toen mijn eerste eigen wagentje... een lichte Ford Fiesta.

Ik kom bovenaan de helling van die brug op het tweede baanvak richting Dendermonde (richting Leopold2 laan en Noordlaan). Oliespoor. Net waar de brug gaat draaien. Remmen ging nog wel, maar het haalde niet zoveel uit met al die smurrie onder mijn banden. Ben toen met mijn Fiestaatje een honderd meter ver tussen de twee vakken van de tegenrichting geschoven zonder controle over mijn stuur. Dat was niet straf omdat ik stoer wou zijn... dat was straf dat ik het overleefd heb zonder dat mijn auto zelfs geraakt werd. De chauffeurs op de beide baanvakken van de tegenrichting konden me net ontwijken terwijl ik ongewild dacht "Dit is de tijd om te gaan". In die tijd (Ik spreek over minstens 14 jaar terug) mocht je daar nog negentig. En je wordt dan gecatapulteerd op een tweevaksbaan met mensen met dezelfde snelheid.

Ik heb het overleefd. Aan mijn wagen was zelfs geen schram. Ik heb hem na flink wat honderden meters bergaf en met olie onder mijn wielen weer op het juiste vlak gekregen. Had me dat niet gelukt en hadden de chauffeurs van toen me niet ontweken dan was ik nu gehakt dat in een graf lag... ongeacht het feit dat die fiesta heel veilig was. 90 km/u tegen 90/km/u in tegenrichting... zelfs een gepantsterde wagen kan dat niet aan.

End of story... Ik heb net voor de neus van een wagen mijn auto weer op de brug in de goede richting gekregen en dat was niet straf... dat was geluk. Een seconde eerder of later en Jazeker had zelfs niet eens bestaan op dit forum of waar dan ook. Hij was dood en had vele mensen die hij sindsdien zag nooit kunnen ontmoeten.

Het is bangelijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 5 maart 2009 om 21:41.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2009, 21:45   #25
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

140 per uur op een plaats waar de maximumsnelheid beperkt was tot 20 per uur (havengebied). Dus 7 keer sneller dan de toegelaten maximumsnelheid. Met een auto van de firma dan nog. Indien ze mij toen geflitst hadden...
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2009, 21:46   #26
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het geweldige moment is net voor dat ge ergens tegen gaat. Dan denk ge nog voor ne laatste keer: Godverdomme of 't Is niet waar hé of Moeder!
En dan boef.
Stilte.
Mensen komen kijken.
Ziekenwagen wordt gebeld.
20 verdovingspuiten.
In de 50 hechtingen.
Verzekering issues.
Al die shit.
Oud 6 maart 2009, 01:14   #27
Maximus Aurelius
Staatssecretaris

Maximus Aurelius's schermafbeelding

Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen Bekijk bericht
Het geweldige moment is net voor dat ge ergens tegen gaat. Dan denk ge nog voor ne laatste keer: Godverdomme of 't Is niet waar hé of Moeder!
En dan boef.
Stilte.
Mensen komen kijken.
Ziekenwagen wordt gebeld.
20 verdovingspuiten.
In de 50 hechtingen.
Verzekering issues.
Al die shit.

gij zijt geen vrouw.
Maximus Aurelius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2009, 01:29   #28
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen Bekijk bericht
Vrouwen laten zich (be)rijden.
Allez, dat weten we weeral: From_Vlaanderen is n'en echte vent...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2009, 10:39   #29
ossaert
Minister-President

ossaert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Ik reed op een rond punt als een oen met een vrachtwagen de voorrang negeert en vlak voor mijn wielen doorrijdt.
Ik haat het wanneer mensen dat doen. Onlangs, in het ouderlijke dorp van ossaert, heb ik iets vergelijkbaars voorgehad: een tractor met een blafte van een kar erachter negeert de voorrang van rechts, schiet zich nog snel -nou ja, 30 km/u- voor ossaerts karretje en een tweetal achterop komende auto's. Resultaat: we hebben een hele tijd met z'n allen -ondertussen flink wat meer auto's- achter die tractor gehangen op zo'n boerenbaantje waar niemand voorbij kon.
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.
ossaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2009, 11:00   #30
eno2
Banneling

Standaard

Ik heb mensen gekend die altijd hun voorrang nemen.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2009, 13:16   #31
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Nog een grappige: ik reed op een heel drukke gewestweg (2x2 rijstroken). Rechterrij tuft verder aan 50/u, op de linkerstrook (waar ik reed) werd 60 gereden. De droplul achter mij geloofde niet dat het file was en begon tegen mijn bumper te plakken en met zijn grootlichten te flitsen. Ik bleef gewoon het verkeer volgen en liet hem maar doen. Droplul dacht echter slim te zijn en wou mij langs rechts inhalen. Op dat ogenblik versnelde het verkeer in mijn rijstrook (ik dus ook) en de wagen achter droplul gaf ook gas bij. Gevolg: droplul zat vast op de trage eerste rijstrook. Twee minuten later hoorde ik een sirene achter mij en daar kwam droplul met de flikken op zijn hielen. Meneer kon het gaan uitleggen.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2009, 15:20   #32
Johnny Blaze
Minister

Johnny Blaze's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nog een grappige: ik reed op een heel drukke gewestweg (2x2 rijstroken). Rechterrij tuft verder aan 50/u, op de linkerstrook (waar ik reed) werd 60 gereden. De droplul achter mij geloofde niet dat het file was en begon tegen mijn bumper te plakken en met zijn grootlichten te flitsen. Ik bleef gewoon het verkeer volgen en liet hem maar doen. Droplul dacht echter slim te zijn en wou mij langs rechts inhalen. Op dat ogenblik versnelde het verkeer in mijn rijstrook (ik dus ook) en de wagen achter droplul gaf ook gas bij. Gevolg: droplul zat vast op de trage eerste rijstrook. Twee minuten later hoorde ik een sirene achter mij en daar kwam droplul met de flikken op zijn hielen. Meneer kon het gaan uitleggen.
Bah, kontplekkers, ik haat zulke chaufeurs. Overtijd nog ene met een mondeo achter me, ge kent da wel, dieselmannen die denken dat ze een snelle auto hebben. Baan van 70, ikke cruisecontrol op 70 hij in mn kont aant plakken. Genoeg plaats om in te halen maar daar had ie blijkbaar geen zin in.
Tja, ik kreeg zenuwen, schakel naar 3, laat me uitbollen tot 50, toen naar 2, uitbollen tot 30, en dan hahaha, als die eikel eindelijk inhaalt en langs me is met zijn *waaw* 400Nm dieselpower, ga ik lekker plankgas om hem netjes in de spiegel te zien verdwijnen . Dieselmannen toch he

Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 6 maart 2009 om 15:22.
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2009, 15:24   #33
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Bah, kontplekkers, ik haat zulke chaufeurs. Overtijd nog ene met een mondeo achter me, ge kent da wel, dieselmannen die denken dat ze een snelle auto hebben. Baan van 70, ikke cruisecontrol op 70 hij in mn kont aant plakken. Genoeg plaats om in te halen maar daar had ie blijkbaar geen zin in.
Tja, ik kreeg zenuwen, schakel naar 3, laat me uitbollen tot 50, toen naar 2, uitbollen tot 30, en dan hahaha, als die eikel eindelijk inhaalt en langs me is met zijn *waaw* 400Nm dieselpower, ga ik lekker plankgas om hem netjes in de spiegel te zien verdwijnen . Dieselmannen toch he
Ik heb er al dikwijls aan gedacht om een lichtkrant aan mijn bumper te hangen met boodschappen zoals "fuck off loser" maar ik mijn ogen zijn al blauw genoeg.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2009, 15:29   #34
Johnny Blaze
Minister

Standaard

Citaat:
Ik heb er al dikwijls aan gedacht om een lichtkrant aan mijn bumper te hangen met boodschappen zoals "fuck off loser" maar ik mijn ogen zijn al blauw genoeg.
Ik heb zo'n automatisch zonnegordijn aan de achterruit. Dat zou ideaal zijn om een boodschap op te zetten.
Oud 6 maart 2009, 15:29   #35
Johnny Blaze
Minister

Standaard

Citaat:
. dubbel

Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 6 maart 2009 om 15:30.
Oud 6 maart 2009, 20:32   #36
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Staf, misschien, maar de 2 keer ik problemen heb gehad met de combiantie bromfiets/politie was met mijn vaders Yamaha FS 1 uit 1980.

De eerste keer, weer als onbezonnen jeugdige gek. Mijn nieuwe brommer lag uit elkaar- nieuwe ,grotere cylinder paste niet zoals ik wou, dus was het wachten tot maandag, kon dat op't school wel geregeld worden- dus vroeg ik op zaterdag avond aan Pa dat ik de brommer kon lenen. 't was maar een fuifje in een randgemeente- Heindonk.
Geen probleem- maar "niet te zat" was mijn vaders uitspraak.
Na 8 33's palm vond ik het maar saai, en was het idee naar een paar kameraden in Duffel te rijden, om daar een filmpke of 2 te kijken, bakje bier leeg te drinken en frikandellen te bakken.
Ik dus naar Duffel. Staat er toch een wegcontrole aan de kerk in Terhagen. Die laten me stoppen en blazen, nog het goeie ouderwetse zakje . ik denk, ik ben hier nat 8, palmkes steek je niet in je achterzak. Ik blaas, alles normaal, geen reactie van dat ding. Die agent; "rijd maar door, mare, drink toch maar niks meer, want we ruiken het bier wel."

"Geen probleem meneer de polies, 'k was toch niet van plan nog veel te rijden."
Trap de brommer in gang en wil rustig doorrijden. Stopt er toch een 2de combi voor mijn wiel, stapt er een agent uit.
"Dat komt goed uit, we hebben per ongeluk de rollen bij, zet die brommer er maar op".

20 minuten later. "pa, we hebben een probleemke".

1 maand later, 1 boete en 1 nieuwe- snellere- uitlaat armer was het opgelost.

Jaartje ofzo later. Weeral mijn eigen brommer in "onderhoud", rijd ik op zaterdag ochtend naar mijn weekendwerk met pa's brommer.
Valt dat ding in pan aan de battelbrug bij Mechelen. Ik parkeer die, bel naar 't werk, en regel dat ik met een camion van't werk kan meerijden.
's avonds kan ik een bestelwagen lenen, en ga die brommer ophalen. Brommer weg.
Ga langs bij de mensen die daar wonen, en na 3 voordeuren aan te bellen doet er een oud madammeke open. En die, blijkbaar was naar buiten kijken haar hobby, wist onmiddelijk waarom ik daar aanbelde. Ze wist me ook te vertellen dat de politie van Mechelen de brommer had opgeladen.
Leuk en aardig ,maar niet handig. Ik naar het bureau, met de vraag waarom de politie een geparkeerde brommer meeneemt.
"dat is een gestolen bromfiets, en die gaat naar't magazijn", terwijl 2 agenten die voorbij duwen voor mijn neus.

Ik mocht op mijn kop staan draaien daar, met alle papieren die bij die brommer horen, er was niks aan te doen. Mijn vader gaan halen, en het factuur en al daar geprobeerd die terug te krijgen. Geen succes.

Een week later vraagt mijn baas hoe het nu afgelopen is met de brommer, want het zou zonde zijn dat al mijn centjes gingen naar de huur van het Fiat pandaatje van't werk.
Ik leg het uit.Mijn baas pakt de telefoon en belt met de Mechelse politie. Een uur later mocht ik 5 kg Poolse worst gaan afleveren, en de brommer meenemen.

De panne, een onstekingsspoel om zeep. Een kwartiertje werk om die te vervangen met eentje die ik slingeren had.
Oud 7 maart 2009, 17:28   #37
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maximus Aurelius Bekijk bericht
gij zijt geen vrouw.
Als ik een vrouw was zou ik:
*Niet om de 5 botten shit in mijn berichten zetten.
*Niet onder de schietclub zijn.
*Dit is privé.
*....
Oud 7 maart 2009, 17:29   #38
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Allez, dat weten we weeral: From_Vlaanderen is n'en echte vent...
Deze morgen toch nog wel.

Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 7 maart 2009 om 17:29.
From_Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2009, 23:02   #39
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Telt een brommerstoot ook?

Indien niet ,spijtig, want ik ga het toch delen met jullie.

Ergens in een grijs verleden, lente 90 ofzo. Na een week lang "roderen" met mijn opgefokt MBK Magnumetje kon ik eindelijk dat gas eens open draaien.
Schetterend geroffel, het blikken geluid van een veel te hoogtoerig 50cc+ 2takt uitlaat, de open luchtinlaat zijn contrapunt blerend. Kom ik van de boulevardbrug (oude A12 over't kanaal). Da's een vrij lange dalende weg richting Willebroek, met tot aan de bocht aan de veert maar 3 voorrang van rechts banen.(toen) Lekker een rugwindje meepikkend, en dan neus op de kilometerteller.

Ik ben net aan't overwegen om in de ankers te gaan, want met de kilometerteller op't einde en een scherpe bocht in zicht, dat ik nog net uit mijn rechter ooghoek een auto zie. Een paar rare capriolen later ga ik door het parkje , door een heg, en kan ik net de talud van't spoor missen en schiet ik nog steeds met de gashendel tegen de aanslag onder de spoorbrug door.

Ik stop uiteindelijk aan de bibliotheek. Na het uitspuwen van wat groensel en het omhoog breken van mijn gekraakt helmscherm kom ik tot de conclusie dat mijn rechter achter schokbreker nieuwe ,abstracte vormen heeft aangenomen, mijn achterspatbord en achterlicht tot het verleden behoren en de achterbrug eigenlijk wel scheef staat.

Hobbelend en met veel gekreun geraak ik thuis. Wandelen met een brommer is niet leuk.
Hadden mijn ouders al 4 telefoons gehad om te vragen in welk hospitaal ik lag.
Bleek dat een jonge oom het allemaal gezien had. En die had mijn opgevouwen achterspatbord, het platgeknepen bagagedragertje ,het nog steeds hele achterlicht en mijn peperdure hangslot al thuis gebracht.

Bleek dus dat die auto me eigenlijk goed geraakt had, en dat ik onder een heel rare hoek aan de andere kant van't straat de stoeprand gebruikt had om als een zwaartekracht tartend projectiel achter een bus door te schieten. Het spoor van vernieling door het platsoentje was zodanig dat iedereen eerst dacht dat er een auto door gegaan was (gebeurde toen wel meer).

'k heb er nooit iets van gehoord. Want uiteindelijk, geen kat geloofde dat ik het geweest kon zijn. Na zo'n klap, verwachtte ieder die het gehoord had dat ik eruit zou gezien hebben als 300 meter stoofvlees. En ik had geen schrammetje.

Uiteindelijk resultaat. Ik heb mezelf goed geamuseerd met de brokken te herstellen en de brommer nog wat verder te customizen. De nieuwe uitlaat gaf me nog iets meer vermogen. Helaas, uiteindelijk bleek dat wel de dood van de brommer te worden. Als de variomatic vanonder de brommer gelanceerd wordt omdat geen enkele bout het boeltje nog bijeen kon houden. Tja.

Ik ben gelukkig ouder en wijzer geworden.
Straf mijn beste, waar woont U, ik ken een persoon die nog steeds wacht tot de schuldige van een ongeval ,óók met een bromfiets en nog wel op diezelfde plaats,net in die bewuste periode zich kenbaar maakt om de door hem toen veroorzaakte schade met terugwerkende kracht en uiteraard de nodige compensaties wat levensduurte betreft gaat vergoeden...de term vluchtmisdrijf laat hij graag vallen ter compensatie...

U mag zich geamuseerd hebben om Uw eigen schade te gaan herstellen,wel mijn beste, hij was destijds véél minder geamuseerd toen hij het factuur onder ogen kreeg wat zijn eigen schade betrof voor iets wat zijn fout niet was....

Maar daar hebt U in Uw jeugdige overmoed nooit aan gedacht zeker,dat een ander de voor de schade ,veroorzaakt door Uw jeugdige roekeloosheid zélf mag opdraaien....

En U bent daar nog trots op ook....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2009, 00:04   #40
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Straf mijn beste, waar woont U, ik ken een persoon die nog steeds wacht tot de schuldige van een ongeval ,óók met een bromfiets en nog wel op diezelfde plaats,net in die bewuste periode zich kenbaar maakt om de door hem toen veroorzaakte schade met terugwerkende kracht en uiteraard de nodige compensaties wat levensduurte betreft gaat vergoeden...de term vluchtmisdrijf laat hij graag vallen ter compensatie...

U mag zich geamuseerd hebben om Uw eigen schade te gaan herstellen,wel mijn beste, hij was destijds véél minder geamuseerd toen hij het factuur onder ogen kreeg wat zijn eigen schade betrof voor iets wat zijn fout niet was....

Maar daar hebt U in Uw jeugdige overmoed nooit aan gedacht zeker,dat een ander de voor de schade ,veroorzaakt door Uw jeugdige roekeloosheid zélf mag opdraaien....

En U bent daar nog trots op ook....
U vergeet kennelijk dat u ook jong bent geweest.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be