![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, dat ook natuurlijk. Maar ik geloof dat dat opgehitst hier nog nauwelijks representatief is voor oprechte meningen, en dat de tegenstellingen groter en groter worden, gewoon door dat gegil hier.
|
![]() |
![]() |
#422 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb leren lezen met Karl May en Jules Vernes. Vooral later, bij het herlezen was ik getroffen door het anti-Joodse van die boeken en hoe die schrijvers die situaties als vanzelfsprekendheid beschouwden. Habakuk bij Jules Vernes was een begrip. Deze afkeer lijkt terug te komen. Beseffen de Israelische beleidvoerders wel wat zij aan het afroepen zijn. De Armeense genocide duurde maar vrij kort en toch betaalt Turkije nu nog. De Palestijnse terreur en verdrijving sleept langer aan. De wonden die nu geslagen worden zullen ooit betaald worden
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking. |
|
![]() |
![]() |
#423 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mensen die haast nergens welkom waren, die zochten een thuis. En botsten met de oorspronkelijke bewoners van zodra de minoriteit groot genoeg was om de samenleving te verstoren. Een (te verwachten) mislukt multicultureel experiment avant la lettre. Waarbij WO I roet in het eten gooide met beloftes én aan de Joden (om geld voor de oorlogsinspanning) én aan de Arabieren (om te vechten tegen de - eeuwenoude -Turkse 'bezetter' en vijand). Het zou spijtig zijn moest dat racisme terug komen. Het heeft helaas al de islamwereld besmet, ook dat stuk dat met het conflict rechtstreeks niets te maken heeft. Onze voorouders hebben met zijn allen boter op het hoofd.
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jeetje, het wordt absurder met de minuut...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
#425 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heb ik miszegd? Mag ik de vernietiging van België niet nastreven?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
#426 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De Nazi's hadden ze proberen uit te roeien,en kunnen we dus duitsland toen op dat moment schrappen als een plaats waar ze destijds niet welkom waren...Maar de overige europese landen mijn beste.....Daar waren ze wél welkom en daar wonen er momenteel nog altijd méér dan genoeg... En dat is dan voor U voldoende redenen om de inwoners van het land dat zij zelf op het oog hebben zomaar uit hun huizen en dorpen te verjagen... ![]() ![]() Citaat:
Ze zijn zo onschuldig meneer...altijd de schuld van de anderen waaronder zij lijden...natuurlijk joh.... ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen probeert de joodse staat er een godsdienstoorlog van te maken. Dat is de reden waarom Israël Hamas heeft gefinancierd: Israël zag in Hamas hun tegenpool, aangezien ze geen antwoord hadden op het seculiere verzet van de PLO.
|
|
![]() |
![]() |
#428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terrorisme is echter een tactische term die geen ethisch waardeoordeel bevat. Terrorisme is het op een willekeurige wijze terroriseren van een burgerbevolking om een politiek doel te bereiken. Dat de aanvallen van Israël op Gaza terrorisme zijn, is een feit. Daar kunnen we niet veel over discussiëren. Zijn de qassamraketten terrorisme? Daar is de lijn een stukje flouer. Enerzijds zijn de inwoners van Sderot en Ashkelon geen onschuldige burgers, maar kolonisten die vanuit een zionistisch-fascistische ideologie meewerken aan etnische zuivering: zij bevolken dorpen die gebouwd zijn op de ruïnes van Arabische dorpen. Anderzijds weet ik niet of het afschieten van onnauwkeurige raketten wel in verhouding staat met de schuld van deze kolonisten. Bovendien kan je tenslotte onschuldige kinderen treffen, en zoiets kan nooit aanvaard worden.
|
|
![]() |
![]() |
#429 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet ik mij hier verantwoordelijk voelen om de woorden van Karel De Gucht te gaan verdedigen?
|
![]() |
![]() |
#430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al sinds de jaren '30 (en mogelijk al eerder) is het duidelijk dat het doel van het zionisme een zuiver-joodse staat is. Waar alle niet-joden zullen gedeporteerd of vermoord worden. "Negev land is reserved for Jewish citizens whenever and wherever they want...We must expel the Arabs and take their place...not in order to dispossess the Arabs of the Negev or transfer them but to guarantee in order to our own right to settle those places." "We are obliged to remove the Arabic names for reasons of state. Just as we do not recognize the Arabs' political proprietorship of the land, so also we do not recognize their spiritual proprietorship and their names."
|
|
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#432 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||
![]() |
![]() |
#434 |
Minister-President
|
![]() De nagel op de kop Paulus. Bedankt, zo moet ik het niet meer schrijven.
#435 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door roodhaar : 8 maart 2009 om 13:26. |
||
![]() |
![]() |
#436 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geïnterpreteerd op paulusiaanse wijze natuurlijk,of anders gezegd een verdraaiïng van de werkelijke feiten.....
Citaat:
Zonder uitzondering iedere europeaan ervan beschuldigen om tegen de joden te zijn.... Die ontelbare mensen die destijds hun joodse medemensen met gevaar voor eigen leven onderdak hebben geboden om aan de nazistische jodenvervolging te ontsnappen zullen U alvast niet dankbaar zijn.... Net zoals de deense bevolking U niet dankbaar zal zijn Citaat:
Of het verzet..... http://www.go2war2.nl/artikel/1659/5 Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#437 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
U moet niet zo eenzijdig berichtgeven. |
||
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#439 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
die citaten ZIJN duidelijk en zijn wat ze zijn , én dateren bovendien van VOOR de WO II. d�*t is idd "zwartmakend" én zelfs zo straf dat ik ernaar verwees met termen als "sprakeloos". Maar het is het zionisme zelf dat inherent aan de basis van dit zwartmaken van ligt. Citaat:
![]() Net zomin ik (net zoals steeds meer mensen ) niet meer in de valkuil trap van het verzwijgen of goedpraten van de agressor Israel en zijn steeds verder durende bezetting en kolonisatie.
Laatst gewijzigd door roodhaar : 8 maart 2009 om 16:03. |
|||
![]() |
![]() |
#440 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |