Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 maart 2009, 20:43   #9021
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde

Buzz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Insdeath Bekijk bericht
tenzij het echt héél goed gedaan is.
De dag van vandaag maakt een computegeek met een programmatje een filmpje met special effects dat je totaal niet van de realiteit kan onderscheiden, dus waarom niet de FBI? Voorbeeld:

Citaat:
In fact, 405 was created by just two people, in only three months, with the only expense being their time and personal home computers.
http://www.youtube.com/watch?v=6S0xrkLcydg
http://www.405themovie.com/Home.asp

Goe filmpje BTW Als er nu meerdere getuigen waren geweest en dit alles live op TV te zien was, had ik geloofd dat het echt was .

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Insdeath Bekijk bericht
Feit blijft dat 9/11 voor 2 onrechtvaardige oorlogen, 1 triljoen een schulden en duizenden (zoniet tienduizenden) doden gezorgd heeft.
Feit? Alweer enkel als 9/11 een inside job was ja, dan is het een "feit", tligt ook al vast voor u zeker, de "waarheid"?

Laatst gewijzigd door Buzz : 8 maart 2009 om 21:06.
Buzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2009, 21:02   #9022
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Big Slick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht

Wat ik niet begrijp is:
indien er sprake zou zijn van de situatie dat de Bush admin. ons iets anders wil wijsmaken dan de waarheid ,waarom hebben ze dan niet gewoon een filmpje in elkaar laten zetten waarop duidelijk een 757 te zien is die zich het Pentagon in boort ??

Op die vraag komt gek genoeg nooit antwoord
Wat ik niet begrijp is:
indien er sprake zou zijn van de situatie dat de Bush adm. ons de waarheid vertelt, waarom wordt dan 90% van al het bewijsmateriaal aangaande 9/11 classified gehouden.
En wat ik niet begrijp van U, parcifal, buzz, en nog enkele andere verdedigers van de officiele versie, is waarom jullie steeds doen alsof je neus bloedt, telkens iemand iets aanhaalt uit die versie wat niet koosjer is.
Ik verwijs in uw geval naar onze discussie aangaande de toestand van de WTC slachtoffers.
Eerst onderken je zelf dat wanneer een explosie afgaat vlak naast je, je lichaam in ontelbare stukjes wordt gereten, en dat dat niet zo is bij een instorting. Vervolgens post ik de bevindingen van de WTC slachtoffers, waaruit blijkt dat een hoop slachtoffers zijn uiteengereten in stukjes van een cm groot. En dan vind je dat plotseling normaal!?
Als antwoord op mijn vraag welke forces anders dan explosieven in staat zijn om zoiets te doen met een mensenlichaam, post je dan het uiterst belachelijke antwoord: "ooit al eens eens stalen balk van enkele tonnen op je bakkes gekregen?" Om dan nadien NIETS meer te antwoorden.
Gisteren nog een docu gezien waarin werd kort werd gesproken over een mijn ongeluk van lang geleden. 4 mensen waren omgekomen door een explosie in de mijn. De restanten van die mensen zijn naar boven gebracht in één ton van 50 liter. Het grootste lichaamsdeel dat was terug gevonden was een deel van een voet.
Dus ik probeer nogmaals van u, of iemand anders, een ernstig antwoord te krijgen op de vraag: Welke andere force dan explosieven, is in staat een lichaam in duizenden stukjes te rijten?
En dan val ik u niet eens lastig met de vraag hoe in hemelsnaam lichaamsdelen terecht zijn gekomen op 200 meter van de site?
Als je IN een gebouw bent en dat gebouw stort in, je krijgt enkele tonnen staal en beton op je knikker, dan is het NORMAAL dat men de restanten van je lichaam vindt ook IN dat gebouw, niet 200 meter erbuiten.

Laatst gewijzigd door Big Slick : 8 maart 2009 om 21:03.
Big Slick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2009, 21:10   #9023
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Natuurlijk mijn beste, alleen gaat dat niet zo goed zonder bronvermelding...

En ook ,en dit is erg belangrijk ,het tijdstip van hun waarneming...

En ook ,explosies in liftschachten hoeven niet noodzakelijk van ontploffende brandstof te komen wéét je....
Daarom is het tijdstip van deze waarnemingen bijzonder belangrijk...
Hoe dan ook is het ruime tijd voor de instortingen . Die verklaringen zijn er wel gewoon trouwens .

Citaat:
Zie jij wat ik zie...nogal een verschil tussen de twee torens....en die met de minste vermeldingen gaat als eerste tegen de vlakte....
ja tuurlijk is logisch , minder mensen die het konden navertellen.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2009, 21:20   #9024
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

U stelde een vergelijking ,mensen bij explosieven versus mensen op een voetbalveld die door vallend beton worden geraakt .

Ik reageerde ook echt letterlijk op die stelling ! mensen die zich op de grond bevinden en niet kunnen vallen dus.

Mensen die zich op honderden meters hoogte bevinden en vervolgens de hele reis naar beneden tussen malende 60 ton wegende staal profielen archief kasten , beton brokken , pc's en nog veel meer bevinden kun je gerust opvegen na afloop .

Potentiële energie van de torens was vergelijkbaar met de hoeveelheid energie die 260 ton TNT vrijgeeft bij detonatie. Het is precies daarom ook dat beton met gemak verpulverde werd en gipswanden tot stof werden gemalen en mensen in stukjes werden gereten.

Welk bewijsmateriaal, precies, wordt er volgens u nog achtergehouden trouwens ?

Laatst gewijzigd door atmosphere : 8 maart 2009 om 21:25.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2009, 21:31   #9025
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Slick Bekijk bericht
En dan val ik u niet eens lastig met de vraag hoe in hemelsnaam lichaamsdelen terecht zijn gekomen op 200 meter van de site?
Als je IN een gebouw bent en dat gebouw stort in, je krijgt enkele tonnen staal en beton op je knikker, dan is het NORMAAL dat men de restanten van je lichaam vindt ook IN dat gebouw, niet 200 meter erbuiten.
Een logische en uiteraard correcte conclusie mijn beste....je wordt gewoon begraven onder die tonnen puin...en er schiet héél wat meer over wat je lichaamsdelen betreft dan wat ze nu gevonden hebben,en dan heb ik het over de stoffelijke resten op de plaats van de instorting zélf ,en géén tweehonderd meter er vandaan...

Buiten het feit dat er duizenden tonnen beton zijn veranderd in een gigantische stofwolk....beton verpulvert niet zolang het geen explosieve reactie hoeft te ondergaan.....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2009, 21:31   #9026
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:

Mensen die zich op honderden meters hoogte bevinden en vervolgens de hele reis naar beneden tussen malende 60 ton wegende staal profielen archief kasten , beton brokken , pc's en nog veel meer bevinden kun je gerust opvegen na afloop .
Wederom dus geen antwoord. Tuurlijk zal je ze kunnen opvegen, vraag is wat je opveegt? Een verpletterd lichaam, of uiteengereten in stukjes van een cm?
Btw, volgens u zit je dus tussen (onder) een malend gruis van beton, staal, ed. in je "reis naar beneden"
Een reis naar beneden impliceert uiteraard een verticale reis.
Dus hoe verklaar je de delen die eerst een aanzienlijke horizontale reis maken, alvorens verder te vallen?

Citaat:
Alleen al de vraag impliceert dat je de nasleep van 9/11 niet echt hebt gevolgd.
Vraag liever, WAT hebben ze vrijgegeven? Dat ben je sneller klaar.
Oud 8 maart 2009, 21:36   #9027
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U stelde een vergelijking ,mensen bij explosieven versus mensen op een voetbalveld die door vallend beton worden geraakt .

Ik reageerde ook echt letterlijk op die stelling ! mensen die zich op de grond bevinden en niet kunnen vallen dus.

Mensen die zich op honderden meters hoogte bevinden en vervolgens de hele reis naar beneden tussen malende 60 ton wegende staal profielen archief kasten , beton brokken , pc's en nog veel meer bevinden kun je gerust opvegen na afloop .Potentiële energie van de torens was vergelijkbaar met de hoeveelheid energie die 260 ton TNT vrijgeeft bij detonatie. Het is precies daarom ook dat beton met gemak verpulverde werd en gipswanden tot stof werden gemalen en mensen in stukjes werden gereten.

En als die resten op zo'n tweehonderd meter van de plaats van impact worden teruggevonden blijkt voor U ook méér dan normaal te zijn....
Je ziet die torens niet instorten mijn beste...ze exploderen gewoon,en hun valsnelheid wordt nooit afgeremd..als je die film die ik heb gepost bekijkt wat de bouw van die torens betreft ,en vooral de structuur van de cores bekijkt ,zou dit nooit hebben kunnen gebeuren aan deze snelheid....

Edit :U zegt het, hun reis naar beneden,en niet hun reis tot tweehonderd meter ver horizontaal verspreidt in de wijde omgeving....

Laatst gewijzigd door Svennies : 8 maart 2009 om 21:38.
Oud 8 maart 2009, 21:44   #9028
lezer
Burgemeester

Standaard

Citaat:

Potentiële energie van de torens was vergelijkbaar met de hoeveelheid energie die 260 ton TNT vrijgeeft bij detonatie. Het is precies daarom ook dat beton met gemak verpulverde werd en gipswanden tot stof werden gemalen en mensen in stukjes werden gereten.
Vanzelfsprekend dat zo'n instortend gebouw een enorme hoeveelheid vernietigende energie ontwikkelt.
Vraag is echter welke richtingscoëfficiënt de grootste energiehoeveelheid zal 'meevoeren'
Simpel gezegd: een instortend gebouw zal voornamelijk neerwaarts gerichte E ontwikkelen; explosies daarnaast ook een grote hoeveelheid lateraal gerichte E.

Welke van de 2 hypoteses (enkel instorting of explosies + instorting) verklaart het beste de verpulverde lichaamsdelen die zoveel verder op het dak van belendende towers werden teruggevonden?

Zoals enkelen hierboven de vraag stelden, heb ik dat reeds eerder gedaan, maar nooit een antwoord op gekregen.

En ja, dat door de luchtdruk die ontstaat door instortende verdiepingen ramen naar buiten kunnen 'ontploffen', kan ik aannemen, maar mensen tegelijkertijd verpulveren en naar buiten gekatapulteerd...?

Als iemand me kan verklaren hoe dat in z'n werk zou moeten gaan...?

Tot ik hier een bevredigende verklaring voor krijg, is dit voor mij dé grootste fysieke 'smoking gun', want al de rest (betreffende WTC1 & 2) zou misschien ook wel op een andere manier verklaard kunnen worden, ook al lijkt het weinig waarschijnlijk.
lezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2009, 21:45   #9029
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
"two isolated pockets of fire " namen zij waar op de plaats waar zij zich bevonden .

Die film gaat er vanuit dat zij alle branden ook op hoger gelegen verdiepingen konden overzien, Wat een onzin
Neen, m'n beste. 't Is eerder uw reply die onzin is. U schijnt niet te beseffen dat de core van de officiele versie voor de instortingen het vuur, of meer bepaald de hitte van het vuur is!!
Lees hun quotes maar. dat gaat van "inferno", "ondraaglijke hitte", "blazing fires", "alles verterend vuur", enz.....
En vergeet niet dat de officiele versie in eerste instantie claimde dat NIEMAND van de brandweermannen de inslagzones in de torens had bereikt.
En dan komt nadien uit dat WEL de inslagzone van toren 2 is bereikt.
En wat meld hij? 2 kleine geisoleerde brandjes.
Nounou. Weten we onmiddellijk waarom zoveel moeite is gedaan door de overheid om deze tapes classified te houden.
En wat is nu uw punt eigenlijk?
Want de "plaats waar zij zich bevonden" (lees: plaats waar het vliegtuig is binnen gevolgen) is de plaats alwaar volgens de officiele versie de hitte zo immens was dat het het staal heeft doen verzwakken.
Oud 8 maart 2009, 21:57   #9030
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lezer Bekijk bericht

Tot ik hier een bevredigende verklaring voor krijg, is dit voor mij dé grootste fysieke 'smoking gun', want al de rest (betreffende WTC1 & 2) zou misschien ook wel op een andere manier verklaard kunnen worden, ook al lijkt het weinig waarschijnlijk.
Zo zie ik het ook.
Komt nog bij, daar heeft tot heden toe ook nog niemand een antwoord op gegeven, wat NIET is terug gevonden.
Tuurlijk zal de "reis naar beneden" van dat lichaam niet aangenaam zijn, m�*�*r men zal het wel vinden, in welke staat ook.
En dat men ééntje niet terugvind in die massa puin, oke. Twee misschien ook, zelfs misschien wel tien. Maar de HELFT?????????
Komaan he. 3000 slachtoffers op een oppervakte niet groter dan een half voetbalveld, en van meer dan 1200 wordt NIETS terug gevonden!??
Dit is simpelweg ONVERKLAARBAAR als je ervan uitgaat dat daar een natuurlijke door zwaartekracht gedreven instorting heeft plaats gevonden.
Oud 8 maart 2009, 22:47   #9031
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoe dan ook is het ruime tijd voor de instortingen . Die verklaringen zijn er wel gewoon trouwens ..
natuurlijk mijn beste, lees je eigen woorden er eens op na...hoe ruim is ruim in dit context...
Oud 8 maart 2009, 22:56   #9032
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zo zie ik het ook.
Komt nog bij, daar heeft tot heden toe ook nog niemand een antwoord op gegeven, wat NIET is terug gevonden.
Tuurlijk zal de "reis naar beneden" van dat lichaam niet aangenaam zijn, m�*�*r men zal het wel vinden, in welke staat ook.
En dat men ééntje niet terugvind in die massa puin, oke. Twee misschien ook, zelfs misschien wel tien. Maar de HELFT?????????
Komaan he. 3000 slachtoffers op een oppervakte niet groter dan een half voetbalveld, en van meer dan 1200 wordt NIETS terug gevonden!??
[b]Dit is simpelweg ONVERKLAARBAAR als je ervan uitgaat dat daar een natuurlijke door zwaartekracht gedreven instorting heeft plaats gevonden.
En dat niet alleen mijn beste, het is voor mij véél onverklaarbaarder dat die "natuurlijke " instorting op géén enkele moment hoe dan ook wordt afgeremd...die torens komen bijna nét zo snel neer als het puin dat zijdelings wordt wegblazen op het moment van hun neergaan zelf...

Laatst gewijzigd door Svennies : 8 maart 2009 om 22:57.
Oud 8 maart 2009, 23:41   #9033
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
zie de echte bewijzen de filmpjes niet wa tekst vant internet achtelijke zeker een klein 100 4 delen
Twas laat zeker?! Kom hier de slimme niet uithangen terwijl ge potverdekke nog niet weet hoe de wereldpolitiek ineenzit kleuter!
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2009, 00:04   #9034
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is simpelweg ONVERKLAARBAAR als je ervan uitgaat dat daar een natuurlijke door zwaartekracht gedreven instorting heeft plaats gevonden.
En hoe verklaar je dat exact als er (hypothetisch) wel CD explosieven zouden geweest zijn?
Dat zijn directionele explosieven, uiteraard.

Dus?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2009, 00:05   #9035
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
En dat niet alleen mijn beste, het is voor mij véél onverklaarbaarder dat die "natuurlijke " instorting op géén enkele moment hoe dan ook wordt afgeremd...die torens komen bijna nét zo snel neer als het puin dat zijdelings wordt wegblazen op het moment van hun neergaan zelf...
Ze worden wel afgeremd. Het puin dat gewoon verticaal valt valt sneller.
http://www.youtube.com/watch?v=qLShZOvxVe4&e

Laatst gewijzigd door parcifal : 9 maart 2009 om 00:09.
Oud 9 maart 2009, 00:38   #9036
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ze worden wel afgeremd. Het puin dat gewoon verticaal valt valt sneller.
http://www.youtube.com/watch?v=qLShZOvxVe4&e
Sjonge jonge
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2009, 01:02   #9037
Valentine Julien
Burgemeester

Stuur een bericht via Skype™ naar Valentine Julien
Standaard

ER zijn twee nieuwe groepen gestart:
Die van politici voor de waarheid die wereldwijd verspreidde politici verzamelen...
En een van medici voor de waarheid...

schitterend!

Laatst gewijzigd door Valentine Julien : 9 maart 2009 om 01:03.
Valentine Julien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2009, 08:15   #9038
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentine Julien Bekijk bericht
ER zijn twee nieuwe groepen gestart:
Die van politici voor de waarheid die wereldwijd verspreidde politici verzamelen...
En een van medici voor de waarheid...
En net zoals de meeste andere "X voor de waarheid" hoef je helemaal niet aan te tonen dat je een politicus of medicus bent om lid te mogen worden...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2009, 09:53   #9039
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Sjonge jonge
Hoe verklaar jij het verschil tussen 15 seconden en '9.2' seconden bij de zuidtoren en tussen 22 seconden en '9.2' seconden bij de noordtoren?
Oud 9 maart 2009, 12:17   #9040
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Twas laat zeker?! Kom hier de slimme niet uithangen terwijl ge potverdekke nog niet weet hoe de wereldpolitiek ineenzit kleuter!
vroeg of laat doet er niet toe nogmaals deel 1 van 4 http://www.youtube.com/watch?v=XwMIe-cocww

en jij bent de specalist ter zake zeker ik kom nie bij van't lachen schitterend

iets of wat intelect is wel handig hoor ...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be