![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9021 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De dag van vandaag maakt een computegeek met een programmatje een filmpje met special effects dat je totaal niet van de realiteit kan onderscheiden, dus waarom niet de FBI? Voorbeeld:
Citaat:
http://www.405themovie.com/Home.asp Goe filmpje BTW ![]() ![]() Feit? Alweer enkel als 9/11 een inside job was ja, dan is het een "feit", tligt ook al vast voor u zeker, de "waarheid"? Laatst gewijzigd door Buzz : 8 maart 2009 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9022 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
indien er sprake zou zijn van de situatie dat de Bush adm. ons de waarheid vertelt, waarom wordt dan 90% van al het bewijsmateriaal aangaande 9/11 classified gehouden. En wat ik niet begrijp van U, parcifal, buzz, en nog enkele andere verdedigers van de officiele versie, is waarom jullie steeds doen alsof je neus bloedt, telkens iemand iets aanhaalt uit die versie wat niet koosjer is. Ik verwijs in uw geval naar onze discussie aangaande de toestand van de WTC slachtoffers. Eerst onderken je zelf dat wanneer een explosie afgaat vlak naast je, je lichaam in ontelbare stukjes wordt gereten, en dat dat niet zo is bij een instorting. Vervolgens post ik de bevindingen van de WTC slachtoffers, waaruit blijkt dat een hoop slachtoffers zijn uiteengereten in stukjes van een cm groot. En dan vind je dat plotseling normaal!? Als antwoord op mijn vraag welke forces anders dan explosieven in staat zijn om zoiets te doen met een mensenlichaam, post je dan het uiterst belachelijke antwoord: "ooit al eens eens stalen balk van enkele tonnen op je bakkes gekregen?" Om dan nadien NIETS meer te antwoorden. Gisteren nog een docu gezien waarin werd kort werd gesproken over een mijn ongeluk van lang geleden. 4 mensen waren omgekomen door een explosie in de mijn. De restanten van die mensen zijn naar boven gebracht in één ton van 50 liter. Het grootste lichaamsdeel dat was terug gevonden was een deel van een voet. Dus ik probeer nogmaals van u, of iemand anders, een ernstig antwoord te krijgen op de vraag: Welke andere force dan explosieven, is in staat een lichaam in duizenden stukjes te rijten? En dan val ik u niet eens lastig met de vraag hoe in hemelsnaam lichaamsdelen terecht zijn gekomen op 200 meter van de site? Als je IN een gebouw bent en dat gebouw stort in, je krijgt enkele tonnen staal en beton op je knikker, dan is het NORMAAL dat men de restanten van je lichaam vindt ook IN dat gebouw, niet 200 meter erbuiten. Laatst gewijzigd door Big Slick : 8 maart 2009 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9023 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9024 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U stelde een vergelijking ,mensen bij explosieven versus mensen op een voetbalveld die door vallend beton worden geraakt .
Ik reageerde ook echt letterlijk op die stelling ! mensen die zich op de grond bevinden en niet kunnen vallen dus. Mensen die zich op honderden meters hoogte bevinden en vervolgens de hele reis naar beneden tussen malende 60 ton wegende staal profielen archief kasten , beton brokken , pc's en nog veel meer bevinden kun je gerust opvegen na afloop . Potentiële energie van de torens was vergelijkbaar met de hoeveelheid energie die 260 ton TNT vrijgeeft bij detonatie. Het is precies daarom ook dat beton met gemak verpulverde werd en gipswanden tot stof werden gemalen en mensen in stukjes werden gereten. Welk bewijsmateriaal, precies, wordt er volgens u nog achtergehouden trouwens ? Laatst gewijzigd door atmosphere : 8 maart 2009 om 21:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9025 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buiten het feit dat er duizenden tonnen beton zijn veranderd in een gigantische stofwolk....beton verpulvert niet zolang het geen explosieve reactie hoeft te ondergaan..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9026 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Btw, volgens u zit je dus tussen (onder) een malend gruis van beton, staal, ed. in je "reis naar beneden" Een reis naar beneden impliceert uiteraard een verticale reis. Dus hoe verklaar je de delen die eerst een aanzienlijke horizontale reis maken, alvorens verder te vallen? Citaat:
![]() Vraag liever, WAT hebben ze vrijgegeven? Dat ben je sneller klaar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9027 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je ziet die torens niet instorten mijn beste...ze exploderen gewoon,en hun valsnelheid wordt nooit afgeremd..als je die film die ik heb gepost bekijkt wat de bouw van die torens betreft ,en vooral de structuur van de cores bekijkt ,zou dit nooit hebben kunnen gebeuren aan deze snelheid.... Edit :U zegt het, hun reis naar beneden,en niet hun reis tot tweehonderd meter ver horizontaal verspreidt in de wijde omgeving.... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 8 maart 2009 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9028 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Vraag is echter welke richtingscoëfficiënt de grootste energiehoeveelheid zal 'meevoeren' Simpel gezegd: een instortend gebouw zal voornamelijk neerwaarts gerichte E ontwikkelen; explosies daarnaast ook een grote hoeveelheid lateraal gerichte E. Welke van de 2 hypoteses (enkel instorting of explosies + instorting) verklaart het beste de verpulverde lichaamsdelen die zoveel verder op het dak van belendende towers werden teruggevonden? Zoals enkelen hierboven de vraag stelden, heb ik dat reeds eerder gedaan, maar nooit een antwoord op gekregen. En ja, dat door de luchtdruk die ontstaat door instortende verdiepingen ramen naar buiten kunnen 'ontploffen', kan ik aannemen, maar mensen tegelijkertijd verpulveren en naar buiten gekatapulteerd...? Als iemand me kan verklaren hoe dat in z'n werk zou moeten gaan...? Tot ik hier een bevredigende verklaring voor krijg, is dit voor mij dé grootste fysieke 'smoking gun', want al de rest (betreffende WTC1 & 2) zou misschien ook wel op een andere manier verklaard kunnen worden, ook al lijkt het weinig waarschijnlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9029 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Lees hun quotes maar. dat gaat van "inferno", "ondraaglijke hitte", "blazing fires", "alles verterend vuur", enz..... En vergeet niet dat de officiele versie in eerste instantie claimde dat NIEMAND van de brandweermannen de inslagzones in de torens had bereikt. En dan komt nadien uit dat WEL de inslagzone van toren 2 is bereikt. En wat meld hij? 2 kleine geisoleerde brandjes. Nounou. Weten we onmiddellijk waarom zoveel moeite is gedaan door de overheid om deze tapes classified te houden. En wat is nu uw punt eigenlijk? Want de "plaats waar zij zich bevonden" (lees: plaats waar het vliegtuig is binnen gevolgen) is de plaats alwaar volgens de officiele versie de hitte zo immens was dat het het staal heeft doen verzwakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9030 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Komt nog bij, daar heeft tot heden toe ook nog niemand een antwoord op gegeven, wat NIET is terug gevonden. Tuurlijk zal de "reis naar beneden" van dat lichaam niet aangenaam zijn ![]() En dat men ééntje niet terugvind in die massa puin, oke. Twee misschien ook, zelfs misschien wel tien. Maar de HELFT????????? Komaan he. 3000 slachtoffers op een oppervakte niet groter dan een half voetbalveld, en van meer dan 1200 wordt NIETS terug gevonden!?? Dit is simpelweg ONVERKLAARBAAR als je ervan uitgaat dat daar een natuurlijke door zwaartekracht gedreven instorting heeft plaats gevonden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9031 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9032 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 8 maart 2009 om 22:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9033 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9034 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zijn directionele explosieven, uiteraard. Dus? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9035 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=qLShZOvxVe4&e Laatst gewijzigd door parcifal : 9 maart 2009 om 00:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9036 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9037 |
Burgemeester
|
![]() ER zijn twee nieuwe groepen gestart:
Die van politici voor de waarheid die wereldwijd verspreidde politici verzamelen... En een van medici voor de waarheid... schitterend! Laatst gewijzigd door Valentine Julien : 9 maart 2009 om 01:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9038 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En net zoals de meeste andere "X voor de waarheid" hoef je helemaal niet aan te tonen dat je een politicus of medicus bent om lid te mogen worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9039 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9040 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en jij bent de specalist ter zake zeker ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() iets of wat intelect is wel handig hoor ...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |