![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Minister-President
|
![]() Ik wacht nog steeds op een inhoudelijk sterk geargumenteerd tegendiscours
van Uwentwege teneinde ik hetgeen U hier neerpent niet moet afdoen als iets wat we met Uw woorden 'zwak' zouden noemen...
![]() |
#222 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() Ik heb u dat reeds gegeven. Mensen van het VB die op een verkiezingscongres oreren over Europa, maar die tijdens hun Europees mandaat er niets van bakken, behalve dan kritiek spuien op Europa. Voor de 'bühne' grote woorden gebruiken, maar in de dagelijke praktijk van hun jarenlang Europees mandaat Europa constant afbreken. Dat ze dan maar thuis blijven en ophouden de kiezers te beschouwen als onnozelaars.
Laatst gewijzigd door system : 10 maart 2009 om 18:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door globalmedia : 10 maart 2009 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En hoezo is dat allemaal Europa constant afbreken? Me dunkt is zelfs niet één van de paar punten die ik U hier heb gegeven ook maar in de verste verte iets wat lijkt op het afbreken van het concept EU. Integendeel gaan al de opstelling juist uit van een EU. En mag kritiek spuien dan niet? Moet Vaclav Klaus dan maar zijn biezen pakken en het afbollen? Mogen alleen jaknikkers de 'bühne' van het EU-parlement betreden dan? Vertel mij eens hoe je, als democratische partij zijnde, iets kan veranderen aan de EU als je er geen verkozenen heen mag sturen? Me dunkt kun je het best iets veranderen, of pogen te veranderen, van binnenuit. Ik ben wel tevreden over de bocht die je neemt; van het nietsdoen van onze verkozenen naar het toch wel degelijk en nog wel dagelijks ook iets doen!
![]() |
![]() |
#227 |
Minister-President
|
![]() Ik had dan ook maar een paar standpunten naar voor geschoven, maar indien je daar behoefte aanhebt wil ik wel het hele Europese-programma van zodra dat in digitale vorm te vinden is doorspelen.
![]() |
#228 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ah, wereldnieuws, ben je al terug wat bijgekomen van de laatste keer dat ik je alle hoeken van het forum liet zien ?
Blijf anders wat verder van de kant staan, beste pulpfiction, voor je 't weet loop je weer een TKO op. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klasse! Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heb even door die vragen geneusd. Veel repetitie en gezeur over Marokko, Algerije en Turkije die (Buiten Turkije) in principe niks met de Europese Unie te maken hebben.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 10 maart 2009 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Algerije en Marokko hebben wel degelijk iets met de Europese Unie te maken (http://europa.eu/scadplus/leg/nl/lvb/r14104.htm). 3. Frank Vanhecke stelde wel degelijk vele vragen over andere onderwerpen dan degene die u opsomde. Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 10 maart 2009 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.europarl.europa.eu/sides/...NL&language=NL
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U hebt duidelijk nog geen kaas gegeten van de parlementaire geplogendheden, maar toch blij dat u zich begint te verdiepen in de bezigheden van Frank Vanhecke ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
² Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 10 maart 2009 om 23:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij erkend wordt dat Jean-Luc Dehaene nog 100 keer minder doet. Paulus. |
|
![]() |
![]() |