![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Dat is geen bier. = zeik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Hoe zou men Cara kunnen classeren t.o.v. Heineken?
M.a.w., hoeveel gradaties zijn er in absolute walgelijkheid? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Het verschrikkellijke met Heineken is vooral dat men het voor een goed biertje wil laten doorgaan, een goede marketing enz enz. De ontgoocheling is des te groter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Da's waar, als je in Denemarken of Zweden uit armoede een Pripps Blå besteld, weet je waaraan je begint.
Maar als je op bepaalde internetfora Amerikanen hoort beweren dat Heineken het beste bier ter wereld is, dat begint m'n bloed toch te koken. De barbaren! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() wat is slechter dan een "Heineken"................???????????????
twee "Heinekens" ! écht niet te drinken, maar ziet eruit als échte pils, zolang je hem niet geproefd hebt........ Heineken......... probably the most disgusting beer in the world ! ![]()
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Heineken is een trapppist in vergelijking met Golden Kenia!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Ik drink nog liever de rest van mijn leven alleen maar Heineken dan Bud. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Haven van Antwerpen in het jaar Gods 2075.
![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 11 maart 2009 om 11:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar zou je dus voor minder een Boeing in laten crashen eh...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Wat hebben Heineken en "neuken in een kano" gemeen?
It's fucking close to water. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het slechtste bier dat ik ooit gedronken heb, was Corona (aan Heineken heb ik mij nog niet gewaagd). Wat ook afschuwelijk smaakt: Supermalt (niet echt bier maar een moutdrank uit Denemarken) en Panaché, een bierverkrachting met limonade van Carrefour.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 11 maart 2009 om 11:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Al die frisdrankbieren zijn inderdaad nog erger dan Heineken:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door ZERO : 11 maart 2009 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slechtste bier ter wereld? Heiniken. Zonder twijfel.
In Baskenland hebben ze de gewoonte bier met citroenlimonade te mengen. Dat is vrij fris in de zomer en gaat dus goed binnen. In één van die café's bestelde ik er zo eentje. En slechte smaak! Dus ik aan de barman gaan zeggen dat er iets mis was met zijn bier. Hij tapte een nieuwe, ik dronk, en hetzelfde. Ik herinner me dat ik hem zei dat hij wellicht een slecht vat aangestoken had. Tot ik zag met wélk bier hij die limonade gemengd had. Heineken verdorie. Het probleem was meteen uitgeklaard.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De naam van het Amerikaanse Budweiser komt trouwens oorspronkelijk van de Tsjechische stad Budojevice . (hoe dat komt weet ik niet) . Het slechtst bier dat ik ooit gedronken heb was een alcohol-vrij pintje . Maar dat zal niet onder "bier" vallen , zeker ?
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet je eens een Jupiler Blue proberen, bah!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies water.
Niks zo goed als in het buitenland een Belgisch café in te duiken, en ze daar allemaal onder tafel te zuipen met Duvel.
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Het Albert Hein (winkel van de supermarktketen Ahold) huismerk bier is echt niet te zuipen. Voor de rest vind ik Heineken de minst lekkere pils.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() GOLDEN KENIA
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() De Duitse naam van het huidige České Budějovice was Budweis en de stad stond bekend om het excellente bier dat daar gebrouwen werd (net als Pilsen/Plzen, waar de naam 'pilsener' of 'pils' vandaan komt). Het Amerikaanse bier werd oorspronkelijk als kopie van het Tsjechische gebrouwen, maar ik denk niet dat het (nu nog) van dezelfde kwaliteit is.
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gisterenavond een "proefaflevering" van het nieuwe bierprogramma op Canvas gezien met J.Blaute.. ik hoop dat onze noordnederlandse vrienden dit programma van de zomer met aandacht zullen volgen. Bier is en blijft een zeer ernstige aangelegenheid !