![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Ga je zitten om te plassen | |||
Ja, Geen gezeik (LOL) ik ZIT. |
![]() ![]() ![]() |
17 | 40,48% |
Nee, Ik STA. |
![]() ![]() ![]() |
22 | 52,38% |
Ik ben een vrouw. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,14% |
Aantal stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga je als man zitten om te plassen?
De vrouwen en omgebouwde venten mogen ook medoen met de poll. Zij vinken gewoon aan: Ik ben een vrouw
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een pak gezonder en voorkomt latere prostraatproblemen als mannen gewoon rustig en ontspannen gaan ZITTEN als ze hun blaas ledigen.
Omterverst pissen met een omtersterkstestraal is volledig uit den boze!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() je hebt gelijk ondanks het feit dat ik nog altijd verkies te staan ; mijn schoonzoon had een ander probleem nl. zijn dochtertjes kwamen regelmatig "op bezoek" als hij wilde plassen .. zitten was gewoon veiliger
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het er rustig laten uitlopen zonder druk te geven is ook goe zenne, RECHTSTAAND
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() De enigste keren dat ik staand plaats, is wanneer er geen toilet in de buurt is.
Voor de rest vind ik het veel gemakkelijker(en minder vuil) om zittend te plassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik MOET rechtstaan, anders is hij kletsnat...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Wow, lauter het stellen van deze vraag is al zó fout op ikweetnie hoeveel niveaus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() LOL Meulenaar!!!
En zero? Hoe kan rechtstaand nu minder vuil zijn? ![]() Da blijft toch gelijk, hoewel al zittend soms een natte poep kan geven op een vreemde wc
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga ook gaan zitten omdat ik gewoon te lui ben om recht te blijven staan. lekker relax
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik was daarnet nog in een mc donalds, die van Gent op de korenmarkt...
Ik ga zo plassen, en zo'n wc madammeke da 40 cent vroeg. Ik ga dus naar dien urinoir, en er valt een schaamhaartje van mij in de urinoir (vind dat zelf degoutant, en neen, ik scheer ni rap mijne jos kaal voor de propere onder ons)... En ja, der zat dus te weinig druk op die wc bij het doortrekken en da bleef dus liggen he!!! Kei beschamend ![]()
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uw pisblaas mag dan ook niet volledig leeg zijn, dacht ik toch zo is gehoord te hebben van nen dokter. Blijft altijd wel wa achter. Gaat er wel uit bij de volgende beurt.
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
waarom zou ik dat tegenspreken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mij mokket ni uit, kzen ne vent en ik pis rechtstaand... Schudt gemakkelijker af
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 11 maart 2009 om 16:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het aantal WC's dat rondom de pot en op de zitting bezeikt is door venten die het staand doen is ontelbaar. Ik was vorig weekend in een grote horeca zaak voor een verjaardagsetentje en wou in de namiddag naar WC. Het was schandalig hoeveel gezeik er naast de WC was. Ik ben gaan reclameren maar de mensen zegden dat ze het niet kunnen bijhouden van de WC's op te kuisen. Een groot aantal vieze venten wil absoluut mannelijk zijn maar ze kunnen niet "mikken" in de pot.
Gewoon degoutant...
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steenbok66 : 11 maart 2009 om 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]()
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Ge moet doen gelijk de cowboys, om je van de laatste druppels te ontdoen moet je een paar keer door de knieën gaan. Zo voorkom je ook prostaatproblemen op latere leeftijd.
|
![]() |
![]() |