![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9081 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
WTC torens van 400 meter hoog zullen allicht wel een beetje overschot hebben gelaten nietwaar. Blijf vooral vasthangen aan uw droomwereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9082 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 10 maart 2009 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9083 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En uiteindelijk stort dat deel ook nog eens kaarsrecht naar beneden in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9084 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach zo,gaan we eens een ander filmpje bekijken mijn beste..... De inslag van de zuidtoren vanuit alle mogelijke hoeken en kanten gefilmd .... Moet je eens zien mijn beste wat een mooie vuurballen er aan drie zijden van die toren opstegen tot een hoogte die zowat overeenkwam met de dakhoogte... En hoever die explosies uitwaaierden,enig idee mijn beste hoeveel kerosine er daar in de lucht is verbrand..... Maar dat is niet waar ik U wou op wijzen.... Het gaat mij om Uw stelling wat de corecollums betreft.... In het begin zie je het vliegtuig aanvliegen op die toren terwijl het naar bakboord uit draait om zijn doel te treffen ... Bijgevolg zie je de bakboordvleugel onder het toestel uitkomen en de stuurboordvleugel boven het toestel uitsteken..... Nu gaan we naar 7 minuten 10seconden ,wanneer het vliegtuig de toren raakt,deze opname is vertraagd weergegeven en je kan mits pauzetoets het vliegtuig in het gebouw zijn weg zien afleggen per seconde aangezien het vliegtuigshilouet duidelijk zichtbaar is.... En kijk eens mijn beste op 7 minuten 13 seconden ,net voor hij in het gebouw explodeerd zien we het toestel in de toren zelf afgetekend als schaduw met zijn vleugel boven het rompgedeelte,de stuurboordvleugel dus of te wel de rechtervleugel... De linkervleugel bakboordsvleugel dus en diegene die het dichtst bij de cores zou moeten komen zien we dan al lang niet meer........ En let ook op hoe dicht bij de hoek van de toren aan de achterzijde de explosie door de wand heenbreekt en hoe de motor van de stuurboordvleugel door het gebouw heengaat..... Kortom mijn beste, als er in één toren de corecollums het minste averij zouden hebben opgelopen ,ja dan was de zuidtoren de favoriet gezien het inslagpunt en de hellingshoek van het vliegtuig bij het aanvliegen... En toch lag hij het eerst tegen de aarde.... http://www.youtube.com/watch?v=76PeBYvi_5Y Edit : en je ziet al duidelijk in die schaduw achter die ramen dat het voorste gedeelte voor de vleugels al nagenoeg vernietigd is....En dat dus in een toren die alles behalve een gewapende voorgevel heeft...Daar waar men in het pentagon wil beweren dat eenzelfde toestel een zwaar versterkte buitenmuur is binnengevloegen en tot na de derde ring de nodige gaten in de muren heeft "geboord"... Laatst gewijzigd door Svennies : 11 maart 2009 om 02:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9085 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat hebben ze zoal gevonden bovenop het dak van WTC 7 ...Volgens mij bestond dat dak allang niet meer alvorens ze die resten hebben teruggevonden jaren nadat Uw WTC 7 tegen de vlakte was gegaan.... Een beetje serieus blijven mijn beste.... Citaat:
En ze kunnen het niet....Zegt dat al niet genoeg volgens U.... Laatst gewijzigd door Svennies : 11 maart 2009 om 03:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9086 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Heheh, nog wat olie op het vuur.
En gijlie nu, anti-truth-seekers ![]() ![]() ![]() ![]() http://zapruder.nl/portal/artikel/bu...wn_the_towers/ Citaat:
![]() http://www.abovetopsecret.com/forum/thread443374/pg1
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 11 maart 2009 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9087 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9088 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Menselijke resten op het dak van WTC 7???? ![]() ![]() Wie heeft op het dak van WTC 7 gezeten voor het is ingestort? Wie heeft die kleine menselijke resten op straat gevonden vòòr de torens waren ingestort? Bronnen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9089 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9090 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De natuurkundige wetten.
Waarom worden CD company's hopen geld betaalt om zo'n gebouwen RECHT naar beneden te laten komen? Zij noemen hun beroep, het mooi recht naar beneden laten komen van hoge torens, een art, een wetenschap. Maar uiteraard zijn er een paar pipo's, waaronder jij zo te zien, die geloven dat een vuurtje stoken op een willekeurige verdieping en daarna een uurtje wachten, hetzelfde resultaat oplevert als die dure CD company's. Dream on baby. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9091 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Luister Fox, voor elk voorbeeld dat jij hier kan posten van een torengebouw dat op natuurlijke wijze, (zonder explosieven) mooi synchroon naar beneden is gekomen, krijg je van mij 10.000 euro. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9092 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9093 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Deze man legt exact uit hoe de 9/11 truth movement zich zou moeten manifesteren en WAAROM er een nieuw onderzoek moet komen.
http://video.google.com/videoplay?do...32187016&hl=en Robert M. Bowman (born 1934) was a former Director of Advanced Space Programs Development for the U.S. Air Force in the Ford and Carter administrations, and a former United States Air Force Lieutenant Colonel with 101 combat missions. He holds a Ph.D. in Aeronautics and Nuclear Engineering from the California Institute of Technology. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9094 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9095 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tussen haakjes, krijg ik ook 10.000 euro voor iedere keer dat jij iemand pipo noemt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9096 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
NIST |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9097 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9098 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
FBI, CIA, ... expertise zat
![]() |
![]() |
#9099 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is uiteraard niet gezond om steeds op de main-stream media te vertrouwen, maar het is nog ongezonder om te betrouwen op sites die boekjes, DVD's, speeches en wat meer verkopen en die alles als een samenzwering zien. Van UFO technologie gebruikt door het VS leger tot esotherische multi-dimensionele reptielen die zich willen hechten aan je onderste chackra's, e.d. En dan maar roepen dat de mensheid potdicht is en dat je zelf bij de lucky few bent die het licht kan zien. Ik ben kritisch tov. van de media en ik weet meer dan wie ook dat GW in Irak een onnodige oorlog heeft gestart om de kas van bepaalde bedrijven in de VS flink te spekken. Opportunity makes war. Dat betekent nog niet dat de VS het zelf in elkaar hebben gestoken. De VS hebben een track record van oorlogen zonder goede aanleiding en in Afghanistan valt amper wat te rapen. Citaat:
Voorbeeldje: Believer: "waarom viel het puin niet recht naar beneden? Moeten toch explosieven zijn geweest" Antwoord: "Weg van de minste weerstand. Als het puin sneller valt dan de verdieping die het bereikt, moet het wegens de valversnelling al sneller vallen dan die nog niet geimpacteerde verdieping en zal dus deels opzij schieten" Believer: "Hahaha... ge zijt nog stommer dan ik denk. Ik ga mijn tweede fles opdrinken" Voila. Bewijzen te over. Believer: Waarom kan een brand in een ander torengebouw 24 uur branden zonder dat de boel instort? Antwoord: Goh, misschien omdat je niet kan blussen op 300 meter? En bovendien was er de schade van de impact. Believer: Jamaar, in Madrid was er een gebouw dat niet is ingestort en veel langer in brand stond. Antwoord: Je vergeet de impact van de vliegtuigen. Believer: He pipo, dat geval in Madrid vernoemt ge niet he. Dat is het niveau. Het probleem is dat believers believers zijn. Het is een geloof. Ik ben blij dat ik nog een twijfelaar kan lezen als Insdeath die pro en contra afweegt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9100 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
De bedoeling was vernieling en massa-hypnose door het drama, geen propere opruiming. Dat spreekt voor zicht dacht ik zo. Laatst gewijzigd door Akufen : 11 maart 2009 om 22:08. |
||
![]() |
![]() |