![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik denk dat U niet goed volgt, in het spirit-stuk heeft men het zelfs niet over de huidige fractie. (Kan ook niet want die was er toen nog niet!) Neen, hier heeft men het over 1 man: Karel Dillen. Dus niet zoals U hier weer valselijk probeert de verwoorden: 'verkozenen'. Systeemke, ik ben wel degelijk mee, maar zo gemakkelijk kunt ge er U ook niet vanaf maken. Dus, nog steeds ben ik in geweldig blijde verwachten op inhoudelijke weerlegging van die paar krachtlijnen die ik U geef. En ook leef ik nog in de hoop dat ge de huidige actuele bronnen van onze kolonel eens zult raadplegen boven het spiritgedoe en vervolgens deze dan van een deftige commentaar te voorzien.
|
|
|
|
#322 |
|
Banneling
|
Het vlaams belang is zowat TEGEN ALLES!
DE vlaams belang- fobieen: europa, islam,vreemdelingen,vakbonden,homosexuelen,moslims ,joden... Dankzij vlaams belang regelrecht naar wereldoorlog 3! Open je ogen,voor vlaams belang ze sluit! Vlaams belang aan de macht: - Einde van europa - 0% "vreemdelingen" in eigen land - Werken zonder rechten tegen een hongerloon - Geen werk? --> geen uitkering - Enkel Christelijk geloof = erkende godsdienst - Politiestaat: controle op tv, telefoon en internetgebruik - Burgerwachten: controle op buren en overburen - Geldbedragen voor het verklikken van mensen (verklikkingsmaatschappij) - Geen rechten voor homo's: enkel het traditionele gezin telt - Levenslange gevangenisstraf voor drugsgebruikers tot de dood intreedt - schrikaanjagende overheid: "opgepast: de overheid houdt u in de gaten!" - Media: enkel vlaamse tv zenders,verbod op schotelantennes - enz enz.... |
|
|
|
|
|
#323 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#324 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Citaat:
|
|
|
|
#325 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#326 |
|
Minister-President
|
Ik vind hun standpunten en veronderstellingen er soms ferm over,maar ik hoop dat hun fobieen nooit bewaarheid worden!
|
|
|
#327 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Is het niet zo dat als je wil, en zeker in ons geval, dat men rekening zal houden met die zogenoemende fobieën dat we juist hard moeten roepen willen we überhaupt gehoord worden? Provocatief zijn? Wat vind je er juist zo ver over eigenlijk?
|
|
|
|
#328 |
|
Minister-President
|
Hun veralgemeningen.
|
|
|
#329 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bangerik. Het moet moeilijk zijn om met dergelijke fobie te leven. Mijn medeleven. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#330 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#331 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jullie zouden toch zo graag weer het 1000 jarige rijk stichten paulus. |
|
|
|
|
|
|
#332 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#333 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 13 maart 2009 om 20:50. |
|
|
|
|
|
|
#334 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#335 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie maakt jou dat toch allemaal wijs? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#336 |
|
Minister-President
|
Te meten aan Uw non-inhoudelijk, sloganesk discours denk ik dat U niet moet onderdoen...
|
|
|
#337 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
En zo zakte het niveau nog maar eens richting vriespunt...
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 13 maart 2009 om 22:44. |
|
|
|
|
|
|
#338 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
2) Met het comité Europa-Europees (waar trouwens de groep die speelde op de uilenspiegelavond actief aan mee werkte) heeft het Vlaams Belang al enkele jaren geleden erop gewezen GEEN gesprekken te houden met Turkije over toedreding. 3) Het begint te dringen, het zijn NU Europese verkiezingen. Gezien Europa daarna wederom op het achterplan dreigt te verzeilen is het dus NU het moment dit onder de aandacht te brengen. (Dit is duidelijk te merken de participatiegraad in landen waar er geen opkomst/stemplicht is voor Europese lijsten)
|
|
|
|
#339 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je weet veel beter dan ikzelf dat het in de media totaal anders gebracht wordt dan dat er op dat moment bedoeld werd. Je weet veel beter dan ik dat er alleen bij de mensen het volgende blijft hangen: "Het VB is tegen Europa". De argeloze kiezer zal zich dan de vraag stellen: "Als ze er tegen zijn, waarom willen ze Europa dan mee besturen". Het antwoord is natuurlijk dat door deel te nemen aan het verhaal "Europa" je ervoor kan zorgen dat Turkije nooit bij Europa komt (allez trachten ervoor te zorgen), iets wat je niet kan doen als je niet deelneemt. Zelfs ik werd door het eerste bericht in HBVL een beetje misleidt.
|
|
|
|
#340 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
De vraag van de argeloze kiezer is correct, maar doordat de argeloze kiezer zich vragen stelt geeft hij toe er over na te denken. Hij is derhalve geraakt, dan is het aan ons om via de andere campagnemiddelen dat geraakt zijn uit te spelen en de discussie met de ware feiten te verankeren. Ik ben dus de mening toegedaan dat niet spreken voor ons absoluut geen optie is, dan worden we helemaal doodgezwegen. Dus beter slechte reclame, dewelke we mits een goeie campange tussen het volk kunnen omkeren, dan geen reclame. Taboe's breken is de noodzaak. En eigenlijk staaft men hier door deze discussie al wat ik bedoel. We komen in de media; we kaarten iets aan en er ontstaat polemiek rond. Die polemiek doorprikken, op het appel blijven en uiteindelijk doorprikken de mensen dat wel. Dat is een vorm van recht voor de raap zijn.
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 14 maart 2009 om 13:36. |
|
|
|
|