Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 april 2004, 14:02   #1
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Gezien het wangedrag van Flahaut en andere, vooral Waalse, politici tegenover de US zou het géén kwaad kunnen een petitie te organiseren om de US aan te tonen dat een grote groep vlamingen NIET achter deze wandaden staat. Misschien kunnen we dan uit een onverwachte hoek hulp verwachten om af te rekenen met dergelijke individuen die onze samenleving in gevaar brengen!
En laat die kernraketten hier nog maar een beetje staan! Of moeten er nog meer jobs verdwijnen???

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2004, 14:08   #2
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pope
Gezien het wangedrag van Flahaut en andere, vooral Waalse, politici tegenover de US zou het géén kwaad kunnen een petitie te organiseren om de US aan te tonen dat een grote groep vlamingen NIET achter deze wandaden staat. Misschien kunnen we dan uit een onverwachte hoek hulp verwachten om af te rekenen met dergelijke individuen die onze samenleving in gevaar brengen!
En laat die kernraketten hier nog maar een beetje staan! Of moeten er nog meer jobs verdwijnen???
direct mee akkoord , hoe gaan we dat organiseren
Oud 8 april 2004, 14:12   #3
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

'k Vraag het me ook af.
Weet er iemand hoe je zoiets op poten zet. Ik ben steeds bereid te helpen.

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2004, 14:14   #4
de Vexille
Parlementsvoorzitter

de Vexille's schermafbeelding

Standaard

Niet moeilijk... bewust kiezen op 13 juni... en dan kunnen ze ook in de federale regering beginnen aftellen.
Oud 8 april 2004, 14:14   #5
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pope
'k Vraag het me ook af.
Weet er iemand hoe je zoiets op poten zet. Ik ben steeds bereid te helpen.
via ne website zal da wel ni echt officieel zijn denk ik dus da wordt massaal petitieformulieren laten drukken en die dan opsturen , maar wie betaalt de postzegels
Oud 8 april 2004, 14:17   #6
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Bwa waarom zou dat niet kunnen via ne website ? zone petition on line ?

Voor een goei zaak wil ik gerust mijn handtekening al dan nie electronisch plaatsen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2004, 14:24   #7
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Bwa waarom zou dat niet kunnen via ne website ? zone petition on line ?

Voor een goei zaak wil ik gerust mijn handtekening al dan nie electronisch plaatsen.
maarja , ne website , is dat wel geldig? dan moet je alle IP adressen meegeven ... ik weet ni hoeveel geloof er aan ne online petitie gehecht wordt
Oud 8 april 2004, 14:27   #8
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Samenwerken met Amerika, no way.

Die arrogante cowboys hebben ons extra laten betalen voor de export van europese staal om zo hun eigen markt te beschermen. En de militaire steun in kosovo? Ja, en wij hebben wel de factuur mogen betalen, dus "steun" is alvast met quotes.

Zij gaan oorlog voeren in Afghanistan, maar de UN moet wel de rommel opruimen in Kabul en de factuur betalen.

Zij gaan oorlog voeren in Iraq, maar nog even en de UN kan de rommel ook daar gaan opruimen en de factuur betalen.

Tevens hebben de yanks eens "the Flemisch blok" en consoorten aangeduid als de oorzaken voor de gebrekkige integratie in Europa, wat op zijn beurt heeft geresulteerd tot de 9/11 aanslag.

Amerikanen zijn en blijven nog altijd de bondgenoten van het belgische establishement, ongeacht de uitspattingen van Flahaut. Reken maar alvast niet op de Amerikanen.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2004, 14:30   #9
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Samenwerken met Amerika, no way.

Die arrogante cowboys hebben ons extra laten betalen voor de export van europese staal om zo hun eigen markt te beschermen. En de militaire steun in kosovo? Ja, en wij hebben wel de factuur mogen betalen, dus "steun" is alvast met quotes.

Zij gaan oorlog voeren in Afghanistan, maar de UN moet wel de rommel opruimen in Kabul en de factuur betalen.

Zij gaan oorlog voeren in Iraq, maar nog even en de UN kan de rommel ook daar gaan opruimen en de factuur betalen.

Tevens hebben de yanks eens "the Flemisch blok" en consoorten aangeduid als de oorzaken voor de gebrekkige integratie in Europa, wat op zijn beurt heeft geresulteerd tot de 9/11 aanslag.

Amerikanen zijn en blijven nog altijd de bondgenoten van het belgische establishement, ongeacht de uitspattingen van Flahaut. Reken maar alvast niet op de Amerikanen.

Dat men The Flemish Block verkeerd afschildert daar kunnen zij niets aan doen , er bestaat geen objectieve berichtigeving over...

En we hebben USA nodig in onze strijd tegen de dictatuur
Oud 8 april 2004, 14:53   #10
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Doen gewoon doen aub! Dan zien ze buiten de landsgrenzen ook eens met wat voor bekrompen mensen wij in België te maken hebben. Nu zijn ze enkel in de waan dat Flahaut de enige idiote Belg is.
Oud 8 april 2004, 14:53   #11
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Absoluut GEEN bondgenoot van Amerika. De reactie vind ik overigens getuigen van een groot simplisme. Alsof het zo eenvoudig is: links/de Walen is tegen de VS dus rechts/de Vlamingen zijn voor de VS.

De VS waren een nuttige bondgenoot tijdens de Koude Oorlog, nu zijn ze dat niet meer. We leven niet meer in een bipolaire wereld met duizenden Sovjet-tanks op nauwelijks een paar honderd kilometer.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2004, 14:55   #12
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Absoluut GEEN bondgenoot van Amerika. De reactie vind ik overigens getuigen van een groot simplisme. Alsof het zo eenvoudig is: links/de Walen is tegen de VS dus rechts/de Vlamingen zijn voor de VS.

De VS waren een nuttige bondgenoot tijdens de Koude Oorlog, nu zijn ze dat niet meer. We leven niet meer in een bipolaire wereld met duizenden Sovjet-tanks op nauwelijks een paar honderd kilometer.
Wij leven ook niet meer in de wereld met duizenden Panzers op enkele kilometers.
Oud 8 april 2004, 14:55   #13
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het is wel plezant wanneer uitgerekend Gudi anderen beticht van simplisme.
Oud 8 april 2004, 14:58   #14
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon

U hebt anders nog nooit een posting geplaatst die qua inhoud de moeite waard was om te lezen. Voor wanneer de eerste?
Oud 8 april 2004, 14:59   #15
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Wij leven ook niet meer in de wereld met duizenden Panzers op enkele kilometers.
Alweer een "nuttige" discussiebijdrage van een belgicist...
Oud 8 april 2004, 15:01   #16
Tegendradigaard

Standaard

door te reageren guderian geeft ge toe dat ge ze toch gelezen hebt.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2004, 15:04   #17
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

U hebt anders nog nooit een posting geplaatst die qua inhoud de moeite waard was om te lezen. Voor wanneer de eerste?
Met jou discutteren? Dat beperkt zich tot dood aan de joden, homo's zijn ziek, de negers zijn beesten en heil hitler.

Hoe kan een mens met een normale intelligentie hierop reageren met een posting die qua inhoud de moeite waard is om te lezen?
Oud 8 april 2004, 15:05   #18
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
door te reageren guderian geeft ge toe dat ge ze toch gelezen hebt.
Uiteraard lees ik het, anders heeft het weinig zin om naar Politics.be te surfen nietwaar? Maar of Antoon z'n postings de moeite waard zijn qua inhoud, da's een andere kwestie. Afijn, laten we het er op houden dat hij z'n best doet.
Oud 8 april 2004, 15:06   #19
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Met jou discutteren? Dat beperkt zich tot dood aan de joden, homo's zijn ziek, de negers zijn beesten en heil hitler.
Quod erat demonstrandum, Tegendradigaard!
Oud 8 april 2004, 15:12   #20
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Alweer een "nuttige" discussiebijdrage van een belgicist...
Ja, ik stel mij alleen de vraag of u de Amerikanen ook nuttig vond tijdens WOII?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be