![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
U maakt van een mug een olifant. Ik snap niet dat bepaalde mensen hier zo'n problemen rond maken. Nuja, bepaalde mensen hebben op alles commentaar (zeker als het over moslims gaat). |
|
|
|
|
|
|
#142 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ik "mag" dan ook een andere winkelketen uitkiezen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Banneling
|
Dit is niet het slachthuis waarover ik een item zag op TV, maat toch een bewijs.
http://www.kmopme.be/news/volys_star...ische_emiraten P.S. Ik hoop dat jij in de toekomst ook zo vlot en consequent bewijzen zal voorleggen. |
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik wil mijn varkensworst en mijn fles wijn nog kunnen kopen in mijn buurt. Hoeveel beenhouwers met varkensvlees zijn er nog in Saharabeek? en hoeveel brouwers schieten er nog over?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#146 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Banneling
|
De vlotheid waarmee dhimmies van uw slag meewerken aan de oprukkende islamisering. Hun geveinse naiviteit om dat in te zien (kan moeilijk anders, ze hebben zich het taqqiya vlot eigen gemaakt).
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Gouverneur
|
Och . er zijn nog nooit zoveel regeltjes en wetten en handjes-vasthouden-toestanden geweest als de afgelopen 10 jaar . en bij mijn weten heeft het vb zich steeds aan het cordon moeten houden. dus voor je over vb-ertjes begint...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
|
|
|
|
#149 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is nu ondertussen wel jaren geleden maar een kennis van mij verhuurde op een gegeven moment één van zijn appartementen aan een moslimgezin. Geburen in een aanliggend appartement kloegen op een zeker moment van een vreemde geur die kwam uit dat appartement. Wat bleek: mijnheer had in dat appartemeny op de vloer een schaap geslacht en het karkas in de sierschouw gehangen. Het kan toch niet wenselijk zijn dat wij dergelijke gewoonten en gebruiken inporteren ? |
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
De halalproducten zorgen enkel voor een groter aanbod. |
|
|
|
|
|
|
#151 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Carrefour geeft halalvlees Weet u wat Delhaize en Colruyt doen ? Als zij zich ook aanpassen aan de verrijkers, ga ik daar ook niet meer.
|
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Altijd maar klagen dat ze in 'hokjes' worden geduwed door de zogenaamde 'linksen', maar zelf kunnen ze er ook wat van Hypocriet niet? |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#155 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het leuke is vooral dat we tot hiertoe nog niet verplicht zijn om te begrijpen wat "halal" betekent.
dus kan ik met mijn onschuldigste eerste communiegezichtje volgende week lekker een stukje varkensgebraad vervangen door een stukje schapenbout (legt varkensgebraad in halal-toog)... of toch maar niet..(legt schapenbout ook terug in halaltoog)
|
|
|
|
|
#157 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Inderdaad, gewoon hernieuwde concurrentie tegen de lokale zelfstandigen.
|
|
|
|
|
|
#158 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Nogmaals. Moslims hebben het recht halalvlees te nuttigen aangezeen geen enkele wet hun dat verbied. |
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#160 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En u liegt, ik denk zelf dat u toen nog onder een andere naam hier postte. En waar zijn die no go zones? ik vrees voornamelijk in uw fantasie. |
|
|
|
|