![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#162 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jullie worden met de neus gedrukt op jullie schijnheiligheid, en daar worden jullie behoorlijk kregelig van. Je bent daar nog het beste voorbeeld van. Jullie worden met jullie neus gedrukt op jullie onvoorwaardelijke steun aan geïmpoteerde achterlijkheden - zolang het maar van islamieten komt natuurlijk- , en daar worden jullie behoorlijk razend van. |
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
In the long run zal het aanbod qua halalvlees juist kleiner worden.
|
|
|
|
|
|
#164 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Banneling
|
Weisse Rose? Voor wanneer uw pleidooi voor de achterlijke praktijk van het stierenvechten? Net zo barbaars en bloederig als het halalslachten ... Waarop wachten de dhimmies eigenlijk? Moeten de Spanjaarden eerst geïslamiseerd zijn voor ze ook dat "verrijkend" gaan vinden?
|
|
|
|
|
|
#166 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Verder merk ik dat jij je stelling aanpast en ook nog probeert mij een stelling toe te schrijven die ik niet deed. Jij schreef : "Om een halal certificaat te verkrijgen mogen de producten enkel door moslims worden be- en verhandeld zijn. Voor halal certificaten mag je ook de wetten overtreden zoals daar zijn: slachtwetten, btw wetten, arbeidsregelementering etc..." http://forum.politics.be/showthread....70#post4022270 Ik beweer : "Halal vlees moet inderdaad door een Moslim geslacht worden, maar moet helemaal niet door Moslims be- of verhandeld worden. Dit is vergelijkbaar met koosjer vlees. De slachtmethode is door de wet toegestaan." http://forum.politics.be/showthread....04#post4022304 Waarschijnlijk verander je van mening omdat ik hier je ongelijk aantoon. http://forum.politics.be/showthread....81#post4022481 Laatst gewijzigd door artisjok : 14 maart 2009 om 17:58. |
|
|
|
|
|
|
#167 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#168 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik heb hier ooit eens aan bepaalde mensen voorgesteld ze eens in die zones te gaan afzetten, samen met hun liefje. zonder arafatsjaal natuurlijk. Die mensen zeiden toen ook dat ze overal zonder problemen konden gaan en staan. maar op mijn voorstel heb ik nooit, maar dan nooit he, reaktie gekregen. sommigen van die slimmeriken posten hier nog dagelijks, als ik me niet vergis. msschn moet ik nog s een route uitstippelen. niet dat er ooit iemand door zal gaan
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
|
|
|
|
|
#169 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en in de toekomst zal de apartheid ook kleiner worden en zullen ze ook hun partners niet meer importeren... en gaan ze thuis allemaal nederlands spreken zodat hun kinderen geen achterstand meer veroorzaken op de scholen... ja. juist. en sinterklaas komt tegen die tijd op 7 december zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Schelden, ontkennen en hypocrisie staan niet in mijn woordenboek. "en daar worden jullie behoorlijk kregelig van." Ik ben de rust zelve. U kan nog zoveel verwijten naar mijn hoofd slingeren als u wilt (want daar zijn jullie behoorlijk goed in), ik zal mijn zelfbeheersing niet verliezen. Uw onnozelheden zijn lucht voor mij. |
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
zolang ze maar enkel door kaboem personeel werden aangeraakt heb ik geen enkel probleem met kaboem macrobiotiek.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Banneling
|
[quote]
Citaat:
Meneer Feryn die mag niet zeggen dat zijn poorten door niet-moslims MOETEN geinstalleerd worden of hij krijgt een proces aan zijn been. Volgende keer het kaboemgeloof inroepen Mr. Feryn ! |
|
|
|
|
|
|
#173 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Al vind ik tofu niet lekker, mag ik daarom zagen over een ander zijn tofu? Ik dacht van niet. Al vind ik het absurd meer te betalen voor een schaap dat met zijn kop naar het oosten stond en er een spreuk wordt aan toegevoegd, mag ik daarom zagen over wat een moslim in zijn bord kiept? Ik dacht van niet. |
|
|
|
|
|
|
#174 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Nuja, stierengevechten hebben niets te maken met halalproducten. Zelf ben ik niet tegen stierengevechten. Het is een traditie, een onderdeel van de Spaanse cultuur. |
|
|
|
|
|
|
#176 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
'k heb zo geen ervaring met winkelen, maar 'k denk dat de Vlaamse huisvrouw en de nieuwe Vlaamse man toch niet weten wat halal betekent. 't Krijgt eerder het imago van een soort bio-label.
|
|
|
|
|
|
#178 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Anders pas je niet in dat hokje waarin ze andersdenkenden willen steken. |