![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
2. Ik denk niet dat ze in een supermarkt kunnen comeren aangezien die meesten hier (België) geen nederlands kunnen en als ze dan al naar supermarkt gaan is dat wel met 3 of 4 tegelijk want ik heb trouwens nog niet snel een islamitische vrouw ALLEEN naar de supermarkt zien gaan. 3. Welke schade die hallalproducten teweegbrengen --> Zet aub uw brilleke af en kom eens naar buurten waar het wel degelijk een probleem is, want waarschijnlijk woon je zelf in een wijk/buurt waar praktisch geen problemen zijn... + het feit dat onze eigen cultuur terug beetje verdrongen wordt op een manier en terug moet plaats maken voor de islamitische cultuur.... 4. als je dan echt zo op woorden wil inspelen doe het dan gefundamenteerd ! |
|
|
|
|
|
|
#222 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Banneling
|
1 ding moet ik toegeven dat 'comeren' bestaat hier al lang niet meer.
Iedereen loopt naast mekaar als bestonden de anderen niet. Alleen wanneer het echt niet anders kan wordt er een beleefdheidsklapje gedaan met een kennis. Die begint met algemeenheden en eindigt meestal in een lange stilte, tijd om weer voor zich uit te staren. Ook dat is eigen aan onze cultuur... |
|
|
|
|
|
#224 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Lees jij ergens in het artikel dat enkel moslims het vlees mogen be- en verhandelen om het halal certificaat te bekomen? Quote eens uit het artikel waar ze "plat op de buik" gegaan zijn. Natuurlijk lees je niets over "kaffers", dit is een artikel met enig niveau. |
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Banneling
|
Mooiste toekomstig excuus om in de toekomst geen goeiedag tegen de gesluierde buurvrouw te moeten zeggen:
"Oei, ik had u niet herkend met die ... euh... ge weet wel ...." |
|
|
|
|
|
#226 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#227 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Al is het woord 'makak' in sommige kringen 'van bij ons' ook vrij goed ingeburgerd, vrees ik. Ik vind dat scheldwoorden en plattitudes in het algemeen weinig bijbrengen. |
|
|
|
|
|
|
#229 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Uw reactie slaat nergens op ! afrikaanse, griekse,... producten hoeven geen apart keurmerk naar een bepaalde groep van de bevolking zodat ze het "mogen" eten en daar gaat het om. Het gaan niet om de producten zelf, maar op de manier waarop ze het weer eens moeten introduceren. waarom leggen ze die producten niet gewoon tussen de rest en moet er persé een apart rek/gebied zijn voor die "halal"-prutsen ... G Blijkbaar speel je te veel met je hamster anders zou er wel nagedacht geweest zijn over jouw antwoord ... |
|
|
|
|
|
|
#230 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#231 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En als we de dhimmies laten begaan, soepsidieert Bertje binnenkort besnijdenis-shops naast de nailshops. Ook een must van een verrijking zullen de Bettina's zeggen, waarna ze heel politiek correct zich een sneetje zullen laten aanbrengen (een sneetje, geen beenhouwerswerk want allah heeft gezegd dat het niet te diep mag, en allah da's nu toch de grote denker van de links-progressieven, niet?) |
|
|
|
|
|
|
#232 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En laat de usual plattitudes maar los voor de rest... Dag. |
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Minister-President
|
Ik vind het toch maar een hoop gezever hoor. Nog geen enkel behoorlijk argument gelezen dat die halal brol de gewone worstenliefhebber schade berokkent.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
|
|
|
|
#234 |
|
Vreemdeling
|
Simpel, nu kunnen ze door de winkel direct naar hun "eigen" sectie hun producten kopen en moeten ze zelf geen kennis meer maken met onze producten, laat staan dat ze dan nog in contact komen met ons tijdens deze winkelsessie (uitgezonderd kassierster dan ...)
|
|
|
|
|
|
#235 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#236 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Dat apart compartiment is in ieder land overal ter wereld, snap niet hoe je aan die vergelijking komt. Is gewoon een "herkenningscampagne" en trouwens statement van coca cola dat altijd zo geweest is sinds het begin van coca cola. Wil gerust gans de geschiedenis uit de doeken van coca cola hoor Ik denk niet dat ieder ander land terwereld geneigd is om een apart rekje te maken met halal-producten. Vind trouwens coca cola vergelijken met deze discussie totaal niet van toepassing, maar dan zijn wel steeds de rechtsen die rond de pot draaien en geen argumenten geven ... |
|
|
|
|
|
|
#237 |
|
Vreemdeling
|
|
|
|
|
|
|
#238 |
|
Banneling
|
1. Ik ben rechts en vooral rechts in de zin van pro vrije markt en de vrijheid van het
individu, contra een overdaad aan bemoeienissen 2. Als morgen om het even welke fabricant van om het even welk produkt betaalt voor een apart rekje dan is dat zo, voor mijn part mogen dat gemarineerde stierenkloten zijn. 3. Bent u zelf misschien niet een beetje een linkse regelneef? |
|
|
|
|
|
#239 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Veel succes ermee. |
|
|
|
|
|
|
#240 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Ben zelf ook commercant, dus ben wel degelijk voor vrije markt. Maar waarom voor die bepaalde doelgroep? en waar is de integratie? Ik moet in de islamitische landen ook niet met een fritkot met frikandellen gaan staan ... En daar gaat deze topic tenslotte over. Niet of coca cola een apart rek mag hebben... Beter als je niet deftig kunt antwoorden op uw eigen "vertelsels" dat je zwijgt volgens mij ... |
|
|
|
|