![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
"In België wordt het halal vlees in de gewone slachthuizen geslacht. Behalve het slachten zelf, wordt het halal vlees er behandeld door het reguliere personeel op de reguliere methode." Citaat:
Citaat:
Wat heb ik geschreven om die slachtswijze te vergoelijken? (+ quote graag) Ik heb hier niets geschreven om om het even welke slachtpraktijk te vergoelijken. Ik heb hier gereageerd op de stelling dat niet-moslims geen halal vlees mogen be- en verhandelen. "Halal vlees moet inderdaad door een Moslim geslacht worden, maar moet helemaal niet door Moslims be- of verhandeld worden. Dit is vergelijkbaar met koosjer vlees. De slachtmethode is door de wet toegestaan." http://forum.politics.be/showthread....04#post4022304 Behalve daarover schreef ik ook nog : http://forum.politics.be/showthread....94#post4022194 http://forum.politics.be/showthread....59#post4022259 Waarom zou ik moeten bewijzen dat Allah bestaat? Beweerde ik dat ergens? |
|||
|
|
|
|
|
#262 | ||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Willen de grote beschermers van onze Cultuur, Normen en Waarden eens duidelijkheid scheppen in hun eigen standpunten. Want onderstaande quotes ...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Rare jongens, die rechtsen...
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 14 maart 2009 om 21:32. |
||||
|
|
|
|
|
#263 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik had eigenlijk graag een antwoord gehad op volgende vraag:
http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=33 Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#264 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#265 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#266 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#267 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Stempelgeld, kindergeld, sociale woningen (die wij niet meer kunnen krijgen door de ellenlange wachtlijsten waar zij blijkbaar niet op komen ...), extra jobdagen, VDAB die aan de deuren gaat gaan bedelen van "aub kom werken voor die of die firma anders moeten we je van de dop smijten", gratis flikken afslaan, misdrijven plegen zonder dat we kunnen vervolgen, ... Als dan nog eens een supermarkt zulke acties gaat doen, begint bij mij wel den emmer over te lopen. Geen enkel probleem met diegene die werken en hun steentje bijdragen en ook genieten van onze sociale voorzieningen maar dat is maar jammer genoeg 30% van de allochtone bevolking ... Om dan nog maar te zwijgen over het tekort van plaats in de gevangenissen doordat zoveel van jouw "vrienden" daar verblijven ... |
|
|
|
|
|
|
#268 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
http://www.kmopme.be/news/volys_star...ische_emiraten Citaat:
Dat kon je in het verleden ook al niet. http://forum.politics.be/showthread....17#post3955117 Citaat:
Je vergeet een stuk van mijn bericht. "Wat heb ik geschreven om die slachtswijze te vergoelijken? (+ quote graag) Ik heb hier niets geschreven om om het even welke slachtpraktijk te vergoelijken. Ik heb hier gereageerd op de stelling dat niet-moslims geen halal vlees mogen be- en verhandelen. "Halal vlees moet inderdaad door een Moslim geslacht worden, maar moet helemaal niet door Moslims be- of verhandeld worden. Dit is vergelijkbaar met koosjer vlees. De slachtmethode is door de wet toegestaan." |
||||
|
|
|
|
|
#269 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Deed je ook al toen je het aandeel van islamieten in de criminaliteit lag te minimaliseren. Ik wacht nu nog altijd op die bewijzen over allah en zijn opgedragen halalmethode. Jij met je bewijzen- en bronnen-manie, ga je nu consekwent zijn of hoeft het niet als de islam in beeld komt? Waarom niet Artisjok? Waarom stel je geen enkele vraag of eis je geen enkel bewijs als islamieten uitzonderingen eisen op de slachtwetten omwille van hun geloof? Waarom neem je die onvoorwaardelijk en bewijsloos aan? |
|
|
|
|
|
|
#270 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Een rationeel mens zou van deze halalkwestie geen opgeblazen conflict maken. Dat bepaalde mensen vanwege hun geloof halalvoedsel willen/moeten nuttigen is hun zaak. Daar hebben wij (ik en jij) niets mee te maken! |
|
|
|
|
|
|
#271 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#273 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Geen wonder dat niemand jouw posts nog serieus neemt |
|
|
|
|
|
|
#274 | |||
|
Banneling
|
[quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik weet hoe moeilijk de linkse kerk het daarmee heeft, maar je zal er toch moeten aan wennen. |
|||
|
|
|
|
|
#275 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Mmm, als ik zin heb in halal dan mag ook ik zulke producten kopen en nuttigen. Niemand die me daarvan kan weerhouden. Het is dus niet exclusief voor moslims, het wordt gewoon niet veel gegeten door niet-moslims. Dat is natuurlijk wel een heel verschil met jouw bewering.
|
|
|
|
|
|
#277 | ||
|
Banneling
|
[quote]
Citaat: