Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 maart 2009, 09:48   #321
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Dat zullen handelsovereenkomsten zijn met de Coca Cola Company zeker. Maar aan dat drankje is geen enkele spiritituele meerwaarde verbonden : Coca Cola is voor iedereen die het graag lust. En als je liever Pepsi lust , of Fanta , dan gaat geen enkele godheid zich daarover boos maken !
islamieten drinken dan ook Mekka-cola, gezegend met het Zamzam water uit de heilige bron van Mekka, en waarvan 10% opbrengst wordt doorgestort naar de palestijnse "vrijheidsstrijders" hamas.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 09:50   #322
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Ik ben niet voor dat apart zwemuur-gedoe of hoofddoek-gezaag maar hier vind ik dat we de vrije markt zijn gang moeten laten gaan. Bij ons in de supermarkten heb je een kosher-afdeling en daar heb ik geen last van als niet-jood. Aan de andere kant mogen ze wel een Vlaamse sectie inlassen met zurkelpatatten, koeietong en zoetekoek.
Zijn de supermarkten in de VS dan volgens jullie links, dhimmie, poco?
Neen, ze kiezen VRIJ hun aanbod, in functie van hun clienteel.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 15 maart 2009 om 09:50.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 09:53   #323
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Zijn de supermarkten in de VS dan volgens jullie links, dhimmie, poco?
Neen, ze kiezen VRIJ hun aanbod, in functie van hun clienteel.
zijn de garagefabrikanten in de VS daar ook VERPLICHT om marokkanen in dienst te nemen in de dienst "plaatsing" terwijl er al een deel werken in de dienst "montage"? Of zouden ze in Amerika vrij zijn aan te werven wie men wil?

Want net zoals sommige Ferryn klanten een niet-moslim installateur wensen, vereisen de halal producten een moslimslachter, moslimverhandelaar en volledige APARTE verwerking.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 15 maart 2009 om 09:53.
Oud 15 maart 2009, 09:55   #324
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
islamieten drinken dan ook Mekka-cola, gezegend met het Zamzam water uit de heilige bron van Mekka, en waarvan 10% opbrengst wordt doorgestort naar de palestijnse "vrijheidsstrijders" hamas.
Nogmaals, voor mijn part drinken ze ijsgekoelde kamelenpis.
Ga je een stap verder en ga je nu ook zeggen wat wel of niet gedronken mag worden?
Oud 15 maart 2009, 09:57   #325
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
zijn de garagefabrikanten in de VS daar ook VERPLICHT om marokkanen in dienst te nemen in de dienst "plaatsing" terwijl er al een deel werken in de dienst "montage"? Of zouden ze in Amerika vrij zijn aan te werven wie men wil?

Want net zoals sommige Ferryn klanten een niet-moslim installateur wensen, vereisen de halal producten een moslimslachter, moslimverhandelaar en volledige APARTE verwerking.
De staat moeit zich daar gewoon niet mee. En dat is prima.
Als jij morgen een bedrijf met enkel Tadzjieken wil opstarten in de VS dan is dat zo...
Ik vind dit kunnen.
Oud 15 maart 2009, 09:57   #326
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nogmaals, voor mijn part drinken ze ijsgekoelde kamelenpis.
Ga je een stap verder en ga je nu ook zeggen wat wel of niet gedronken mag worden?
over die mekka-cola? nee, daar gaat het niet om. Net zoals het niet gaat over de aparte schabbekes van de coca cola.
Trouwens het drinken van kamelenpis werd door Mohammed aanbevolen. Het kan nog komen, roep maar niet te hard.
Nu, zolang het dan maar halal-kamelenpis is, die niét in contact mag komen met onze normale producten, zal het me een worst wezen.

het gaat over het feit dat men personeel aanwerft OP BASIS VAN RELIGIE (wat een overtreding is van de AD wet) en de slachtwetten overtreedt.

Laatst gewijzigd door circe : 15 maart 2009 om 09:58.
Oud 15 maart 2009, 10:51   #327
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

[quote=Gilette;4022924]
Citaat:

Wat is het verschil dan Weisse Rose?

Geen wonder dat niemand jouw posts ooit serieus genomen heeft. Je komt hier trouwens niet om te discussiëren - waar heb jij ooit al 1 argument gepost- maar enkel om je haat tegen politiek incorrect denkenden te spuien en wat te trollen.
"Wat is het verschil dan Weisse Rose?"

Mijn vaststelling over jouw verstandelijk vermogen en mijn hamster wordt hier nogmaals bevestigd.

"Geen wonder dat niemand jouw posts ooit serieus genomen heeft. Je komt hier trouwens niet om te discussiëren - waar heb jij ooit al 1 argument gepost- maar enkel om je haat tegen politiek incorrect denkenden te spuien en wat te trollen."

Lees deze discussie a.u.b. nog eens door, voordat je ongenuanceerde/paranoïa comments gaat posten .
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 10:57   #328
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilette Bekijk bericht
Ooit al verder gedacht waarom veel niet-moslims geen halal eten? Of magdani omdat het licht wel eens zou kunnen aangaan in het rijk der multicul-stompzinnigen?
Er is weldegelijk een verschil tss 'exclusief voor moslims' of 'voor iedereen beschikbaar'. Halalproduscten zijn niet enkel voor moslims, en dat wou ik gewoon even duidelijk maken.

Er zijn idd weinig niet-moslims die halaproducten eten, maar dat betekent niet dat ze verboden zijn voor ons.
Oud 15 maart 2009, 10:58   #329
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Tja, als ik het heb over de achterlijkheid en barbaarsheid van sommige islampraktijken en over het gatlikken door dhimmies is dat geen scheldtirade, maar gewoon ondervinding.
Noem maar eens enkele concrete voorbeelden op. Ik zal je daarna wel van antwoord dienen.
Oud 15 maart 2009, 11:00   #330
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Weisse Rose zal het je kunnen uitleggen. Hij is een kenner en een onvoorwaardelijk fan van islamitische 'rationaliteit' (proest..).
Tuurlijk .
Oud 15 maart 2009, 11:03   #331
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De staat moeit zich daar gewoon niet mee. En dat is prima.
Als jij morgen een bedrijf met enkel Tadzjieken wil opstarten in de VS dan is dat zo...
Ik vind dit kunnen.
ik vind dit ook kunnen. en met mij vele anderen dit dit "vinden kunnen"...
het probleem is dat het hier ondertussen VERBOTEN IST foor blankes, maar nie foor nie-blankes.

Maar dat hebben de dhimmie likkers nog niet in hun hersenpan laten doordringen.

Oud 15 maart 2009, 11:05   #332
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Volgens de moslims zelf, is Spanje islamgebied sinds dat ze daar 400 jaar lang de bevolking verdrukt hebben. Stierengevechten zijn dus in feite een moslimgebruik, dus dat moet kunnen in België ! Olé !
Onderdrukt? Uw historische kennis is blijkbaar ook niet alles... .

De Spaanse cultuur is 1 van de weinige culturen die het Christendom en de islam hebben weten te verbinden. Denk aan de prachtige steden zoals Cordoba, Sevilla, Zaragoza enz... .

Beide culturen hebben lange tijd in vrede met elkaar geleefd. Dat stierengevechten een (uitsluitend) moslimgebruik is is eveneens onwaar.
Oud 15 maart 2009, 11:08   #333
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Er werden al tal van rationele argumenten uiteen gezet. Het is mijn schuld niet dat pocos zichzelf blijven debiliseren en enkel nog islampropaganda en koranverzen als deftige argumenten kunnen beschouwen.

Deze onmogelijkheid tot enige rationele overpeinzingen werden tevens door de verlichte linkse schrijver J. Zwagerman opgemerkt. Hij omschreef het nog wat pittiger. Voor meer info verwijs ik naar het artikel in Knack, alhoewel ik vrees dat gedebiliseerde linkse hersenen het niet zullen aankunnen.

Dat gebrek aan succes zou ik maar niet van de daken roepen. We zullen zien bij de volgende verkiezingen wanneer de halalpartijen Spa en Groen met de hakken over de sloot nipt de kiesdrempel zullen halen.
Dat komt ervan als je partijprogramma zich beperkt tot het gatlikken van islamieten.
Het enige wat u kan is zogenaamde 'dhimmie's' en 'pocos' zwartmaken. 'Hokjesduwerij' noem ik dat... .
Oud 15 maart 2009, 11:09   #334
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Tja, en bij de Papouas heb je er nog enkele, die nog steeds aan koppensnellen, en cannibalisme doen. Wat wil je, hé ? Da's nu éénmaal traditie. Moet kunnen , vind ik. Het is wel een beetje wreedaardig natuurlijk, maar wie ben ik , om daar kritiek op te geven ? Met voorvaders die op kruistocht gingen, en landen koloniseerden, dan mag ik toch niets kritikeren zeker ?
Koppensnellen en cannibalisme zijn misdaden, geen traditie .
Oud 15 maart 2009, 11:19   #335
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Het enige wat u kan is zogenaamde 'dhimmie's' en 'pocos' zwartmaken. 'Hokjesduwerij' noem ik dat... .
Tja, de zwartzakken van de vorige eeuw werden ook niet gespaard. Waarom zouden islamofiele zwartzakken gespaard blijven? Door hun collaboratie spreiden ze het bedje van de fascistische islam. Zie maar wat er Malmö gebeurt. Voor u uiteraard het summum van verrijking, voor de rationeel denkende mens natuurlijk niet!
Gilette is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 11:23   #336
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
ik had het dan ook niet over de bosjesmannen.

Ik had het over de zwarte niet-moslims die door de ARABIEREN kaffers (ongelovigen) genoemd werden en als SLAAF werden gevangen in midden-Afrika en VERKOCHT aan de blanke kolonisten in Zuidafrika die ongeveer GELIJKTIJDIG met de Zulu's arriveerden.

Er kwam dus weer "een schip kaffers" aan, als ze de slaven per schip naar zuidafrika brachten....

Het moet voor jou héél pijnlijk zijn te vernemen dat de zwarte slaven die gedurende slechts een paar eeuwen door de blanke kolonisten in zuidafrika en elders gebruikt werden op de plantages door de ARABIEREN werden gevangen genomen en verkocht, maar zo is het nu eenmaal. De slavenhandel bloeide al eeuwen voordien in de islamitische landen en heeft nog eeuwen langer voortgewoekerd (tot op heden in het geniept) in diezelfde islamitische landen.

Moet ik er nog een tekeningetje bij maken?
U moet mij niet van de domme houden. Slaven hebben altijd al bestaan. Nu nog zijn er vormen van slavernij.

De Egyptenaren hadden slaven (wel pas na de 18de dynastie).
De Griekse stadstaten hadden slaven.
Het Romeinse Imperium had slaven. Meer zelfs, de Romeinse samenleving bestond voor 50% uit slaven en dat zou zelfs nog oplopen naar bijna 75-80%!
De samenlevingen in de oudheid waren simpelweg slavenmaatschappijen. Neem die slaven weg en de economie stortte helemaal in.

Natuurlijk hadden de moslims ook slaven. Iedereen had slaven. In West-Europa hadden we tijdens de middeleeuwen ook slaven hoor, 'horigen' genaamd. Denk maar aan de toen vrij bekrompen 'domaniale economie'.

Ik geef toe dat de islamieten zich schuldig hebben gemaakt aan slavernij, maar de ergste slavernij kwam voor tijdens de koloniale periode, en dan heb ik het niet enkel ook 'Zwart-Afrika', maar ook over Noord- Midden en Zuid-Amerika en Azië. Wil je de cijfers?

Natuurlijk focust u zich weer volledig op de slavernij waaraan de Arabieren zich schuldig maakten. En dat verwonderd mij eigenlijk niets.
Oud 15 maart 2009, 11:28   #337
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Tja, de zwartzakken van de vorige eeuw werden ook niet gespaard. Waarom zouden islamofiele zwartzakken gespaard blijven? Door hun collaboratie spreiden ze het bedje van de fascistische islam. Zie maar wat er Malmö gebeurt. Voor u uiteraard het summum van verrijking, voor de rationeel denkende mens natuurlijk niet!
Collaboratie? Zwartzakken? Fascisme? Het is duidelijk dat u de betekenis van deze woorden niet kent.
Oud 15 maart 2009, 11:30   #338
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Natuurlijk focust u zich weer volledig op de slavernij waaraan de Arabieren zich schuldig maakten. En dat verwonderd mij eigenlijk niets.
Uiteraard, die blijven dat concept koesteren, ook in de 21ste eeuw.
Valt slavernij nu ook onder de noemer multiculturele verrijking omdat het een hobby blijft van rijke islamieten?
Oud 15 maart 2009, 11:33   #339
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Collaboratie? Zwartzakken? Fascisme? Het is duidelijk dat u de betekenis van deze woorden niet kent.
Het is duidelijk dat u nog nooit van deze woorden gehoord hebt.
De toestanden in Malmö zijn uitingen van islamitisch fascisme. Voor de islamknuffelaars een verrijking, voor de niet gedhimmiseerden niet.
Oud 15 maart 2009, 11:39   #340
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Uiteraard, die blijven dat concept koesteren, ook in de 21ste eeuw.
Valt slavernij nu ook onder de noemer multiculturele verrijking omdat het een hobby blijft van rijke islamieten?
Kan u enkele concrete vb. geven van 'die hobby voor rijke islamieten'?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be