![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Moest ik tussen moslims wonen en een warenhuis hebben zou ik ook halal verkopen zenne... Da ligt toch APART. Als jij geen halal wilt pak je toch geen halal vlees... Ze denken niet alleen aan de moslims hoor
|
|
|
#382 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citeer eens een tekst dat blond tot haram verklaart. Ander is dat een non-argument. Bloot: oké, we zijn allemaal bloot geboren. maar ga jij in je nakie in een slachthuis, weze ze islamitisch, christelijk of wat dan ook zijn, werken? Wederom een bewering van jou dat we verticaal kunnen classeren. maw, van de door jou aangebrachte redenen om niet in een islamitisch slachthuis te werken blijft niets over.
|
|
|
|
#383 | |||
|
|
En laat ons nu maar eens de Grote Verdedigers van onze Normen en Waarden maar eens voor dit dilemma zetten:
-ze beweren bij hoog en bij laag dat hallal voedsel alleen door moslims verhandeld mag worden. nalezen van het Wikipedia-lemma leert echter dat hierover niets vermeld staat. http://nl.wikipedia.org/wiki/Halal -lezen we echter het lemma over koosjer, dan lezen we: Citaat:
Maw, de Grote Verdedigers van onze Normen en Waarden roepen en tieren op de moslims, terwijl er van hun bewering niks van aan is, én ze zwijgen in alle talen over de joden, die de door hen aangeklaagde praktijken wél toepassen. Hoog tijd om joden te weren uit jouw kaboem-bedrijf, Circe. En over joden gesproken, op volgende bericht heb ik nog steeds geen reactie gehad: Citaat:
Zou je onderstaande uit je pen krijgen? Citaat:
|
|
|
|
#384 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#385 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#386 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik denk dat het punt genoeg werd uitgelegd in de voorgaande pags.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
|
|
|
|
|
#387 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ze zouden het dringend moeten worden.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
|
|
|
|
|
#388 |
|
|
Ik kap NIET op joden. IK toon gewoon, met bronnen erbij, jullie inconsistentie. Maar dat de Grote verdedigers van onze Cultuur, Normen en Waarden ofwel niet in staat zijn tot begrijpend lezen, ofwel constant andermans woorden moeten verdraaien wisten we al.
|
|
|
#389 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heeft Carrefour al besloten een aparte afdeling voor kosher voedsel in te richten? dat heb ik dan gemist.
en neen, burka's en andere sluiertoestanden vind ik niet normaal in deze contreien waar gelijkberechtiging tussen de sexen als norm geldt. Ik zie er dan ook geen verrijking in om tussen inpaktoestanden mijn wekelijkse inkopen te moeten doen. Als het je zo interesseert: ik heb geen probleem met een keppeltje, al zie ik die nooit of amper in mijn supermarkt. Moest ik ze zien zou ik het evenmin een verrijking vinden, net zomin als ik het een verrijking vind om mijn buurvrouw tegen te komen in de supermarkt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#390 | |
|
|
Citaat:
5? 10? En door die max. 10 burka's voel je je bedreigd?
|
|
|
|
#391 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
(trouwens : wist jij niet dat de burkadracht hier in België verboden was? Enkel gedurende de drie dagen van carnaval mag men rondlopen met gezichtsbedekkende kledij. Maar dan mag je ZEKER geen burka dragen, want dan denken ze dat we hen uitlachen: dus ook verboten). heb je ondertussen je b&b slagersassistentes al gevonden?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 maart 2009 om 10:20. |
|
|
|
|
|
|
#392 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
15jaar geleden kénden wij dat hier gewoonweg niet.
|
|
|
|
|
|
#393 |
|
|
echt? Hoeveel vrouwen lopen er volgens jou rond in een burqa in Belgie?
|
|
|
#394 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In Mollahbeek schieten ze nochtans als paddestoelen uit de grond als je Hind Fraihi mag geloven. maar ja, Mollahbeek is dan ook hun beschermde habitat. Beetje nationaal park? Binnenkort moet je inkom betalen en mag je kijken vanuit speciaal ontworpen uitkijkpostjes bovenop de daken. Zit je alvast niet tussen het spervuur als ze beginnen schieten op mekaar.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#395 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Niet dat 't mijn zaken zijn, maar heb jij kinderen? Ik heb kleine kindjes en ik wil zo geen griezel met hen erbij tegenkomen.
|
|
|
|
|
|
#396 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
weet u ook eens hoe leuk dat is.
|
|
|
|
|
|
#397 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een vriendin van mijn vrouw is van pure miserie van Mechelen naar Leuven verhuisd. Ze woonde in Mechelen in een moslimbuurt. Nagenoeg elke dag werd ze uitgescholden voor hoer en meer van dat fraai"s . Ze durfde een het donker was niet meer uiten komen. Links noemt dat verrijkend.
|
|
|
|
|
|
#398 | |
|
|
Citaat:
Mappy, dat dhimmi-poco programma om je weg te vinden kent het overigens ook niet. Wat is de postcode van Mollahbeek? http://www23.mappy.com/sid1+p4YF2K1v...om2=EU&x=0&y=0 2) nogmaals, hoeveel vrouwen dragen er in Belgie, of als dat te groot is, in jouw fictieve Mollahbeek, een burqa? 3) Ik denk niet dat Hind Fraihi het had over burqa's.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 16 maart 2009 om 11:27. |
|
|
|
|
|
|
#399 | |
|
|
Citaat:
En ik hoop dat ik je nu niet nog meer shockeer: daar kan je niet alleen joden met keppeltjes zien winkelen, maar ook orthodoxe joden én moslims. Gewoon door elkaar... Of hoe sommige mensen totaal geen voeling hebben met de realiteit. Laatst gewijzigd door Edina : 16 maart 2009 om 11:28. |
|
|
|
|
|
|
#400 | |
|
|
Citaat:
Aanzetten tot ook niet, maar ook niet verbieden.
|
|