Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 maart 2009, 22:30   #41
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
En wat heeft de antiVlaamse Verhofstadt voor Vlaanderen gedaan?

Evenveel als Leterme......niets!!!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2009, 23:02   #42
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht

Want we mogen ons vooral niet afvragen hoe hij villa's heeft kunnen kopen in Italië en nog meer vastgoed overal in Europa. .
aandelen

vtm
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2009, 23:04   #43
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Verhofstadt was de slechtste premier ooit !
^2
Oud 21 maart 2009, 23:47   #44
Hallebarde
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eschaton ß Bekijk bericht
Ja, mijns inziens gaan we allemaal de gevolgen nog dragen van onze geprononceerde mening, Mrs. H. Is't echt pikkedonker met zo'n zwarte zak over je hoofd?
Ik zou het niet weten.

En ik zal het ook nooit weten, want als het er op aankomt zal ik volkomen heldhaftig beweren dat het weliswaar zou kunnen dat er een geprononceerde mening is geweest, maar dat ik daartoe nooit opdracht heb gegeven, en dat dit hoe dan ook de fout is van een ander.

Mocht ik het evenwel daar niet mee redden, dan ben ik niet te beroerd om mij, in uiterste nood, een coiffure �* la Fabiola aan te meten, teneinde mijn beulen op afstand te houden.

Ik zou natuurlijk tevens kunnen voorhouden dat ik nooit een uitgesproken mening in het Nederlands kan uitgedrukt hebben, wegens dat dialect niet machtig zijnd.

Maar kom, zò laf zijn we nu ook weer niet.
Hallebarde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2009, 00:10   #45
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht
En ook nog Jazeker met : Als Verhofstadt terug komt dan huur ik een bomauto in....

Oei oei…

Ik heb een minder pijnlijke en/of dodelijke suggestie.

Of het nu Mijnheer Pest, Mijnheer Cholera, of een andere Mijnheer is : een onbekwame wordt het sowieso.

Welnu, waarom dan niet het rugzakje pakken, en allen samen naar een zonnig strand trekken, om er het aangename der strandgenoegens aan het nuttige te koppelen.

Het nuttige zijnd, dat u daar een groepsfoto met uw aller bloot achterwerk laat nemen door één of andere fotograaf van Agentschap Belga, om te laten zien aan alle Belgische (en ongetwijfeld enkele buitenlandse) gazetten hoe u over de Mijnheer in kwestie denkt.

Het zal ten aanzien van bedoelde Mijnheer weliswaar even weinig effect hebben dan uw zelfkastijding of uw dood, maar het heeft minstens twee voordelen :

1. u kunt het zelf navertellen, met intacte vingers bovendien
2. er zijn hier niet wéér een aantal forummers minder

Zij die menen dat hun anonimiteit in het gedrang zou worden gebracht door hun bloot gat openbaar te maken, kunnen vanzelfsprekend een stand-in inhuren.
Hmm, interessante suggestie, Hallebarde! Dat opent perspectieven, ogen en bilspleten tegelijkertijd!

Ik zie ons al staan!

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2009, 00:34   #46
Hallebarde
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Hmm, interessante suggestie, Hallebarde! Dat opent perspectieven, ogen en bilspleten tegelijkertijd!

Ik zie ons al staan!
U zult begrijpen dat ik mij bij dergelijk evenement erg afzijdig zou houden.

Zo'n duizend kilometer afzijdig, ongeveer. Wegens...eh...geen tijd, laat ons zeggen.

Maar dat moet jullie niet beletten van het Belgisch politiek puikje een gemeenschappelijk poepje te laten ruiken. Met of zonder perspectieven.

Laatst gewijzigd door Hallebarde : 22 maart 2009 om 00:40.
Hallebarde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2009, 08:03   #47
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Stelt u samen even met mij vast
- de heer Leterme orakelde dat volgens de technieken van het goede bestuur, voortaan de begrotingen opgeleverd zouden worden zonder te moeten terugvallen op eenmalige operaties (debat met Guy Verhofstadt in 2007) en dat er zelfs nog 4 miljard euro over zou schieten om de sociale zekerheid te spijzen (de heer Letermes rerum novarum speech 2007)
- in het najaar van 2007 slaagde de heer Leterme, toen begrotingsminster onder Verhofstadt III, er niet in een begrotingscontrole uit te voeren voor 2007, noch slaagde hij erin om nog een begroting voor 2008 in te dienen. Hij beperkte zich tot het in ontvangst nemen van een begrotingsvoorstel opgemaakt door het kabinet Vandenbossche (Freya). Mevrouw Vandenbossche ontving in retour een bon voor een gratis saunabezoek.
- in het voorjaar van 2008 presenteert de heer Vandeurzen laattijdig een begroting voor 2008. De heer Vandeurzens begroting bevatte een aantal "duurzame éénmalige begrotingsmaatregelen". De heer Leterme, toenmalig begrotingsminister, hield zich in die periode onledig met het counterfeiten van een youtube filmpje. Hij zou voortaan "anders aan politiek" doen
- de regering Leterme I blijkt bij de start niet langer over een begrotingsminister te beschikken.
- in het najaar van 2008 levert de regering Leterme een begrotingsvooorstel 2009 in. Deze begroting gaat uit van een economische groei van 2,4%. Het IMF had toen al lang bekendgemaakt dat er een economische nulgroei aan stond te komen.
- de dag nadat het begrotingsvoorstel 2009 ingediend werd onder Leterme I, moet het al aangepast worden. In tegenstelling tot wat de heer Leterme, begrotingsexpert par excellence, beweerde staan de uitgaven voor 'dure consultants" wel degelijk tweemaal ingeschreven. De Standaard krijgt de wind van voren.
- gisteren meldde de heer Leterme in de keien van de wetstraat, drie prioritaire onderwerpen te hebben: problemen op het departement justitie, problemen bij het departement financiën en .. de staathervorming. Ik stel vast dat er volgens de heer Leterme geen problemen zijn op het departement begroting (het bestaat namelijk niet, wat wellicht het budgettaire deficit van ondertussen 15,4 miljard verklaart) en dat de heer Leterme in zalige onwetenheid verkeert wat betreft de banaliteit dat behalve op de planeet Leterme overal elders een economische crisis losgebarsten is.
- ik stel nogmaals laconiek vast dat onder paars telkens begrotingen in evenwicht opgeleverd werden.

Ik ben dus "ongerust" over de begrotingscompetenties van de heer Leterme. het "zou wel eens kunnen" dat ook de heer Leterme budgettaire vaardigheden de scheiding tussen ernst en ridicuul in gevaar brachten.

Verder vraag ik me af hoelang de heer Leterme en co nog zullen emmeren over de begrotingsproblemen die ze erfden van paars. Paars bestaat sinds voor zover ik herinner sinds juni 2007 niet meer. Sindsdien heerst hier het goed bestuur. Niets belet een goed bestuurder om een begroting in evenwicht in te dienen, tenware natuurlijk dat goede bestuurders voor 7 juni 2009 de kiezer niet schofferen durven.
Je vergeet één belangrijk punt in je betoog.

Het werd Leterme en Co onmogelijk gemaakt om te regeren door jouw blauwe vriendjes. Je doet in je betoog de waarheid meermaals geweld aan.
Oud 22 maart 2009, 08:05   #48
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht

Met één groot verschil, Verhofstadt kon maar wou niets doen.

Leterme wou iets doen maar mocht niet, onder andere door de medeplichtigheid van de blauwe partij die hier zo opgehemeld wordt.
Oud 22 maart 2009, 08:07   #49
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Laat ons nu eens serieus wezen, het is een groffe schande dat zowel Verhofstadt als Leterme een come-back plannen. Ik vraag mij af hoe die mensen zo constant hun geweten kunnen verkrachten - maar het punt is natuurlijk dat ze totaal geen geweten hebben. Zoals elke behoorlijke politieker.

Hier heb je een punt, ik verdedig Leterme hier wel, maar ik ben zeker geen aanhanger van Leterme, en laten we wel wezen Leterme heeft wel degelijk fouten gemaakt.

Maar ik hoop dat de mensen inzien dat OVLD voor veel van de fouten van Leterme de direkte oorzaak is.
Oud 22 maart 2009, 08:13   #50
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Stelt u samen even met mij vast
- de heer Leterme orakelde dat volgens de technieken van het goede bestuur, voortaan de begrotingen opgeleverd zouden worden zonder te moeten terugvallen op eenmalige operaties (debat met Guy Verhofstadt in 2007) en dat er zelfs nog 4 miljard euro over zou schieten om de sociale zekerheid te spijzen (de heer Letermes rerum novarum speech 2007)
- in het najaar van 2007 slaagde de heer Leterme, toen begrotingsminster onder Verhofstadt III, er niet in een begrotingscontrole uit te voeren voor 2007, noch slaagde hij erin om nog een begroting voor 2008 in te dienen. Hij beperkte zich tot het in ontvangst nemen van een begrotingsvoorstel opgemaakt door het kabinet Vandenbossche (Freya). Mevrouw Vandenbossche ontving in retour een bon voor een gratis saunabezoek.
- in het voorjaar van 2008 presenteert de heer Vandeurzen laattijdig een begroting voor 2008. De heer Vandeurzens begroting bevatte een aantal "duurzame éénmalige begrotingsmaatregelen". De heer Leterme, toenmalig begrotingsminister, hield zich in die periode onledig met het counterfeiten van een youtube filmpje. Hij zou voortaan "anders aan politiek" doen
- de regering Leterme I blijkt bij de start niet langer over een begrotingsminister te beschikken.
- in het najaar van 2008 levert de regering Leterme een begrotingsvooorstel 2009 in. Deze begroting gaat uit van een economische groei van 2,4%. Het IMF had toen al lang bekendgemaakt dat er een economische nulgroei aan stond te komen.
- de dag nadat het begrotingsvoorstel 2009 ingediend werd onder Leterme I, moet het al aangepast worden. In tegenstelling tot wat de heer Leterme, begrotingsexpert par excellence, beweerde staan de uitgaven voor 'dure consultants" wel degelijk tweemaal ingeschreven. De Standaard krijgt de wind van voren.
- gisteren meldde de heer Leterme in de keien van de wetstraat, drie prioritaire onderwerpen te hebben: problemen op het departement justitie, problemen bij het departement financiën en .. de staathervorming. Ik stel vast dat er volgens de heer Leterme geen problemen zijn op het departement begroting (het bestaat namelijk niet, wat wellicht het budgettaire deficit van ondertussen 15,4 miljard verklaart) en dat de heer Leterme in zalige onwetenheid verkeert wat betreft de banaliteit dat behalve op de planeet Leterme overal elders een economische crisis losgebarsten is.
- ik stel nogmaals laconiek vast dat onder paars telkens begrotingen in evenwicht opgeleverd werden.

Ik ben dus "ongerust" over de begrotingscompetenties van de heer Leterme. het "zou wel eens kunnen" dat ook de heer Leterme budgettaire vaardigheden de scheiding tussen ernst en ridicuul in gevaar brachten.

Verder vraag ik me af hoelang de heer Leterme en co nog zullen emmeren over de begrotingsproblemen die ze erfden van paars. Paars bestaat sinds voor zover ik herinner sinds juni 2007 niet meer. Sindsdien heerst hier het goed bestuur. Niets belet een goed bestuurder om een begroting in evenwicht in te dienen, tenware natuurlijk dat goede bestuurders voor 7 juni 2009 de kiezer niet schofferen durven.

Je vergeet dat door de éénmalige maatregelen van Verhofstadt, de facturen eigenlijk doorgeschoven zijn naar nu.
De pensioenen moeten betaald worden, de pensioenfondsen zijn echter opgesoupeerd. Waarvan denk je dat de pensioenen nu betaald moeten worden?

Veel ambtenaren werken in gebouwen die vroeger staatseigendom waren, Verhofstadt heeft de gebouwen echter verkocht, de gebouwen zijn nog steeds nodig, dus moeten we deze gebouwen nu huren.

Verhofstadt en goed bestuur ......... man doe je oogkleppen af en landt eindelijk eens terug op de aarde.
Oud 22 maart 2009, 08:48   #51
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Max toch, je vergat warempel het stemrecht voor vreemdelingen. Het weze je voor één keer vergeven.
Inderdaad, en het budgettair wanbeleid uiteraard. Gefoefel tot en met om de begroting toch in evenwicht te presenteren. Teveel om op te noemen dus.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2009, 08:52   #52
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Niet waar.

1. Leterme heeft goed bestuurt als hoofd van de Vlaamse regering tussen 2004 en 2007.
2. Het programma van het Vlaams Kartel was goed en Leterme heeft er heel veel aan gedaan om dat programma te realiseren ook. Zelfs ten koste van zijn gezondheid. Helaas is hij door de knieën gegaan in december 2007 en definitief in september 2008. Daar waar NVA wel woord hielt. De man was teveel verknocht aan het postje. In Fortis zaak valt hem niets te verwijten, maar de breuk van het kartel is zijn verantwoordelijkheid.

Oud 22 maart 2009, 08:54   #53
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Met één groot verschil, Verhofstadt kon maar wou niets doen.

Leterme wou iets doen maar mocht niet, onder andere door de medeplichtigheid van de blauwe partij die hier zo opgehemeld wordt.
Het Nieuw Solidaristisch Alternatief heeft een goed plan om dergelijke verderfelijke liberale partijen voor eens en voor altijd te vernietigen.

Oud 22 maart 2009, 15:56   #54
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je vergeet dat door de éénmalige maatregelen van Verhofstadt, de facturen eigenlijk doorgeschoven zijn naar nu.
De pensioenen moeten betaald worden, de pensioenfondsen zijn echter opgesoupeerd. Waarvan denk je dat de pensioenen nu betaald moeten worden?

Veel ambtenaren werken in gebouwen die vroeger staatseigendom waren, Verhofstadt heeft de gebouwen echter verkocht, de gebouwen zijn nog steeds nodig, dus moeten we deze gebouwen nu huren.

Verhofstadt en goed bestuur ......... man doe je oogkleppen af en landt eindelijk eens terug op de aarde.
Mijn beste Guido,

Jouw vraag raakt kant noch wal. In het belgische stelsel van de sociale zekerheid wordt het merendeel van de pensioenen niet betaald uit een pensioenfonds. België gebruikt het solidariteits systeem, ttz. de pensioen worden betaald door de bijdragen van zij die nu werken.
Andere landen hanteren het Bismarck systeem, ttz. werkenden financieren een fonds dat voor hen beheerd wordt. Nederland gebruikt dit systeem.
Een aantal belgische ondernemingen en instellingen beschikken (of beschikten) over een dergelijk pensioenfonds.

Jouw opmerking over mijn eventuele oogkleppen raakt ook al geen kant noch wal. Vooreerst claimt uitsluitend de heer Leterme het eigenaarschap van het "goede bestuur". Dergelijke semantische argumentatie is echter aan weinigen hier op politics.be besteed. Daarom aansluitend dit: beweren dat ondanks het predikaat "goed bestuur", de heer Letermes budgettaire beleid barslecht was, houdt dit niet noodzakelijkerwijze het omgekeerde in wat betreft het beleid dat de heer Verhofstadts voerde.

flightcontrol, virmiljoen has landed.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2009, 16:10   #55
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Uitgaande van de hoogconjunctuur die toen nog heerste, was dat geen onrealistische prognose. Er zijn er maar heel weinig die de economische crisis zagen aankomen, dus uitspraken uit 2007 afrekenen op basis van de huidige situatie is op zijn minst gezegd nogal idioot.

Leterme kan idd beter terug naar het Vlaamse niveau verhuizen. Als premier bakte hij er niets van.

Hilarische redeneringen.

a) Wanneer een bestuurder incompetent is op "federaal" niveau, zakt hij beter af naar het "Vlaemsche" niveau. Kan tellen, wat betreft de eigendunk der "Vlaemen". Het werpt natuurlijk een nieuwsoortig licht op de uitspraak dat "Leterme een uitstekend Vlaams Minister President" was en dat Kris Peeters het lang niet slecht doet.

b) Wanneer geldt dat paars de economische crisis niet zag aankomen, geldt dat evenzeer voor de heer Leterme toendertijd. Nochtans pretendeerde hij beter te kunnen, maar hij bakte er budgettair niets van gedurende zijn economische "période de noces" van juni 2007 tot november 2008. Ik herinner me niet dat de heer Leterme in voorgemelde periode bijvoorbeeld het zilverfonds aanzuiverde, een begrotingsoverschot realiseerde of afzag van eenmalige maatregelen. Ik herinner me echter wel goed dat de heer Leterme voortdurend emmerde dat hij geen budgettair beleid kon voeren door de schuld van paars. Wat belette de heer Leterme toendertijd en vooral waar haalde hij het vandaan om voorafgaand aan juni 2007 desondanks te beweren wel beter te kunnen? De heer Leterme is en was altijd al een volslagen nitwit. Hij heeft dus alle troeven in huis om straks een westvlaams stemmenkanon te worden, de kneuterigheid wordt er alom gekoesterd en verafgood.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 22 maart 2009 om 16:22.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2009, 16:18   #56
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
België gebruikt het solidariteits systeem, ttz. de pensioen worden betaald door de bijdragen van zij die nu werken.
Een ponzi-scheme dus.
In landen waar socialisten niet uit de regering te branden zijn ook bekend als een "Solidariteits systeem"

Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 maart 2009 om 16:22.
Oud 22 maart 2009, 16:23   #57
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Misschien een poging tot over-exposure. YLT is niet lang weggeweest, en het is niet ondenkbaar dat veel mensen zijn onkunde nog niet verteerd hebben. Zo wordt het contrast met VHS des te groter. De gevolgen van die man zijn onkunde zullen we ook nog lang meedragen, maar zijn afwezigheid was veel langer, waardoor hij nu frisser lijkt en harder blinkt als nieuw.
Indien over-exposure dat resultaat had zou al wie hier wordt verweten dikwijls in het nieuws te komen al lang gerecycleerd zijn.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2009, 16:26   #58
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het Nieuw Solidaristisch Alternatief heeft een goed plan om dergelijke verderfelijke liberale partijen voor eens en voor altijd te vernietigen.
Citaat:
vernietigen.
Vertel eens, PieGudFelBwaMax?

Laatst gewijzigd door filosoof : 22 maart 2009 om 16:28.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2009, 16:43   #59
Cyrano
Minister

Cyrano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Een ponzi-scheme dus.
In landen waar socialisten niet uit de regering te branden zijn ook bekend als een "Solidariteits systeem"
Dit ponzi-scheme werd op poten gezet door de archi-liberaal Willy De Clercq, groot mentor van Verhofstadt. Ook toen , begin 60-tiger jaren, werden begrotingen rechtgetrokken met de rekening door te schuiven naar de toekomst.

Na de regeerperiode van Leterme 1/2, Verhofstadt III en Leterme I zien wij een rare karaktertrek van Leterme opduiken. Masochisme ! En het moet liefst lang duren. Dat de christelijke naastenliefde (?) bij de CD&V zo ver kan gaan, om deze man dat te gunnen, overstijgt elk tjeefs bevattingsvermogen.

Verhofstadt doet mee aan de verkiezingen om Europees aan een postje te geraken. De Belgische, laat staan de Vlaamse, politiek is voor hem passé. Hij heeft de diepte van de schuldenput gepeild. Ga zijn CV na. Elke keer als hij verliest dan loopt hij weg. De vlucht vooruit. Er valt niets meer te verdelen waar je beter van wordt. Er resten alleen nog leugens, tranen en belastingen.
Oud 22 maart 2009, 16:45   #60
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano Bekijk bericht
Dit ponzi-scheme werd op poten gezet door de archi-liberaal Willy De Clercq, groot mentor van Verhofstadt. Ook toen , begin 60-tiger jaren, werden begrotingen rechtgetrokken met de rekening door te schuiven naar de toekomst.

Na de regeerperiode van Leterme 1/2, Verhofstadt III en Leterme I zien wij een rare karaktertrek van Leterme opduiken. Masochisme ! En het moet liefst lang duren. Dat de christelijke naastenliefde (?) bij de CD&V zo ver kan gaan, om deze man dat te gunnen, overstijgt elk tjeefs bevattingsvermogen.

Verhofstadt doet mee aan de verkiezingen om Europees aan een postje te geraken. De Belgische, laat staan de Vlaamse, politiek is voor hem passé. Hij heeft de diepte van de schuldenput gepeild. Ga zijn CV na. Elke keer als hij verliest dan loopt hij weg. De vlucht vooruit. Er valt niets meer te verdelen waar je beter van wordt. Er resten alleen nog leugens, tranen en belastingen.
verhofstadt is buiten categorie.
Zo hard kunnen liegen.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 maart 2009 om 16:48.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be