![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
De andere kant opkijken ? Hopen dat het gezond verstand uiteindelijk zal zegevieren ? Hopen dat het nog zal meevallen ? De rokers "erop aanspreken" ? Dat doet allemaal niets uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Het geld dat dan niet meer binnenkomt daarentegen , daar liggen ze wel wakker van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Eigenaardig. Noem mij eens enkele tijdperken uit de geschiedenis op waar de mensen evenveel rechten hadden als nu ? Of misschien zelfs een benadering ervan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
En ik noem de Belgische bevolking geen slaven, ik noem de Vlamingen mensen met een slavenmentaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
2. Slaven bestaan in vele soorten, zie maar naar het Vlaamse volk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vankrunkelsven zou dan toch eens moeten bij-specifieren in welke kamer van het huis niet mag gerookt worden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1000 millieu en gezondheidsproblemen,waarvan u er een uitvist en de andere onbespreekbaar of niet relevant noemt toont aan dat u niet echt met gezondheid van iedereen bezig bent.
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Neem me niet kwalijk beste kiko,je ageert dus tegen de gewone roker,maar niet tegen de overheid die het toelaat!
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Newsflash: er is altijd iets ergers. Dit betekent niet dat het roken in nabijheid van kinderen getolereerd dient te worden, of genegeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
De huidige situatie is te wijten aan een scheefgegroeide situatie, deels te wijten aan een laks, ongeïnspireerd overheidsbeleid waar slechts de laatste jaren met mondjesmaat verandering in komt, en is deels te wijten aan de roker die, ondanks vele campagnes en tegen beter weten in, toch begint te roken en zich geen zier aantrekt van hoffelijkheid t.o.v. niet rokers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maak de mensen duidelijk welk kwaad ze aanrichten. Ik weet niet of het al dan niet erger is, maar er mag ook eens een sensibilisering komen i.v.m. alcohol en zwangere vrouwen, en alcohol en kinderen/jongeren. In België kan er niet eens een waarschuwing bij tijdens de reclame of op de verpakking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als men uw redenering volgt, zouden die rechten niet lang meer stand houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben verre van een voorstander van een dergelijke wet. Maar in campagnes en sensibiliseringsacties geloof ik niet, m.a.w., als iemand een betere, concrete oplossing heeft ben ik één en al oor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
M.a.w., het kan m.i. niet dat een minderheid van de bevolking de meerderheid lastig valt en velen van hen lichamelijk ziek maakt door een zelfgekozen verslaving. Absurd he ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Staatssecretaris
|
![]() "Probleem" wordt opgepompt tot en met. 95% van de rokers roken niet in het bijzijn van hun kinderen en het is niet als zoonlief eens per ongeluk een walm van de sigaret van pa mee zou inademen hij direct naar de spoedgevallen moet. Mijn pa heeft zelf gerookt tot ik 8 jaar ofzo was en ik heb er geen gezondheidsproblemen aan over gehouden. Ouders die toch continu roken in het bijzijn van de kinderen zijn gewoon onverantwoord bezig, net zoals ouders die hun kinderen tot middernacht naar de tv laten kijken, ouders die hun kinderen vette voeding voorschotelen ook onverantwoord zijn. Ga daar maar eens een wet proberen tegen te maken. Maar het is al veel langer duidelijk dat bepaalde klagers in deze topic vooral niet inzitten met de gezondheid van de kinderen maar eerder allerlei gelegenheden zoeken om te zitten vitten op de rokers.
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VERBIED ROKEN OF HOU UW MOND
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 22 maart 2009 om 18:34. |
![]() |
![]() |