![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#501 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Met ne jood heb tenminste zo geene last integenstelling tot moslims !!! trouwens winkels die aan dat halal gedoe meewerken boycot ik , mc donalds doet er ook aan mee die boycot ik ook
|
|
|
|
#502 |
|
Banneling
|
Laat de joden in vrede leven. De islam is niet het ware geloof. Het is het geloof gebracht door een valse profeet. De islam is geen verrijking wel een verarming. De islam is een xenofobe religie.
|
|
|
|
|
|
#503 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
De islam is geen godsdienst. De islam is noch een verarming noch een verrijking. Uiteraard is elke openbaringsgodsdienst onzin, maar dat geldt even goed voor het christendom, het judaisme als de islam. Geen punt dus. Tot slot laat ik alle arbeiders, van eender welke gezindte (joods, islamitisch, christelijk boedhistisch etc) in vrede leven. Nogmaals geen punt.
|
|
|
|
#504 |
|
|
Zoals alle openbaringsgodsdiensten...
|
|
|
#505 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Ja dat is jou volkomen recht, en hoezo mc donalds? |
|
|
|
|
|
|
#506 |
|
Partijlid
|
Grimbergen... zo'n opmerking...daar ga ik niet op in... want dat zal voor een lange, ophitsende discussie zorgen ( met een onwetende persoon discussier ik niet graag?!)
|
|
|
|
|
|
#507 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
awel ben een week of 2 nog overvallen , en 't was niet door joden maar 't sprak arabisch !!!! en de mcdonalds geeft in oa londen al toe aan die halal vraag dus voor mij geen mc donalds en carrefour nimeer , en ik ben zeker de enige niet ! http://abdelhays.blogspot.com/2007/0...in-londen.html
http://www.youtube.com/watch?v=m2ywO...eature=related Laatst gewijzigd door pibo® : 23 maart 2009 om 14:07. |
|
|
|
|
|
|
#508 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Maar dat je boycot, goed voor jou, ik verlies er niets mee... en binnenkort zal er ook een halal mc donalds in Belgie zijn, leuk è |
|
|
|
|
|
|
#509 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
da maakt mij niet uit , ze geven al aan dat halal gedrocht in europa toe ! dat is al genoeg voor ne boycot
|
|
|
|
#510 |
|
Partijlid
|
|
|
|
|
|
|
#511 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
ik denk er nog niet aan , en in men vriendenkring zijn de meeste van hetzelfde gedacht als ik , touwens men eten zou toch niet smaken in nabijheid van een moslim !!!!
|
|
|
|
#512 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bij mijn weten gaat Carrefour geen kooshere voeding verkopen. Dus begrijp ik niet waarom dat in deze discussie te pas komt. Macrobiotiek heeft niets met godsdienst te maken.
|
|
|
#513 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze zitten niet om de haverklap bij het ocmw te bedelen, eigenlijk heb ik nooit gehoord dat er een jood naar het ocmw ging, ze hebben hun eigen solidariteit zodat ze het "gastland" niet moeten lastig vallen. Ze wonen hier al eeuwen zonder dat er iemand problemen mee had, behalve dan de leden van de inquisitie of de nazi's. Ik veronderstel dat u niet bij de inquisitie hoort en dat u geen nazi bent, wat is dan uw probleem met de joden?
|
|
|
|
#514 | |
|
|
Citaat:
2) Macrobiotiek is ook een soort new age godsdienst. 3) Herlees Circes bijdrage, ze ergert zich dat moslims hallal door "islamitische strotten wil rammen". Maar zwijgt in alle talen over koosjer. Waarom? Waarom kappen op bepaalde islamitische gebruiken en zwijgen over de joodse als de joden (en de macrbiotiekers) exact hetzelfde doen? D�*�*r ging mijn reactie over.
|
|
|
|
#515 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Daar gaat eigenlijk heel deze topic over
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
|
|
|
|
|
#516 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Vandaar dan ook dat ik voor de zekerheid alvast van de strengst mogelijke interpretatie uitga, aangezien ik inmiddels door schade en schande wijs geworden ben, en dus de islam en alles wat daar naar riekt niet meer het voordeel van de twijfel wens te gunnen. Citaat:
Zijn Heilige Leer is een relatief eenvoudige, en gebaseerd op de volgende vijf pijlers: 1) Vermijd alle contact met niet- en andersgelovigen, omdat zij onrein zijn, tenzij om ze te bekeren tot het Enige Ware Geloof; indien mogelijk door overtuiging en zoete beloftes, als het moet met veel en bruut geweld. 2) Eet drie maal daags ritueel uw varkenvlees (dat ook enkel ritueel geslacht moet zijn door door de Heilige Sinte KABOEM opgeleide, danwel erkende slachters, dus zeker niet door onreinen geslacht en/of behandeld varkensvlees, want dat is, om het maar eens in uw termen te zeggen, haram) 3) Elke KABOEM'ist moet minstens eenmaal in zijn of haar leven het Heiligste Heiligdom, te weten de Zwarte Garagepoort te Lutjebroek (Noord-Holland), bezocht hebben om na zijn of haar dood het Vergulde Varkenskot in te mogen. 4) Vrouwen dienen onder géén beding meer kleren aan te hebben dan strikt noodzakelijk. (de interpretatie van deze regel is divers, en bij de harde kern van gelovigen hebben de vrouwen dus helemaal niets aan, terwijl de gematigden vinden dat een monokini, en soms zelfs een kort rokje, moet kunnen. Let wel: zo'n rokje mag niet verder reiken dan net over de bilpartij van de vrouw. Is die langer, dan wordt die vrouw als een afvallige ketter en sloerie beschouwd, en riskeert ze de gruwelijkste vernederingen door het mannelijk deel van de gelovigen) 5) Het uiteindelijke doel van ons prachtige en ook vreedzame geloof is de gehele wereld onderwerpen aan de Wil (en Willekeur uiteraard) van de Heilige Sinte KABOEM (vrede, reinheid & onbezoedelde garagepoorten zij met Hem) Citaat:
Want ook in de islam zijn niet- en andersgelovigen tweederangsmensen, waar men als goede islamiet feitelijk ongestraft alles mee mag doen (beliegen, bedriegen, bizarre extrabelastingen heffen als 'protectie', vermoorden als ze uw middeleeuwse islamreligie niet willen aannemen, en meer van dat fraais). Citaat:
Mijn geloof heb ik hierboven al uitgelegd. Citaat:
Ik constateer enkel feiten en spreek derhalve mijn ongenoegen over diezelfde feiten uit, en geef mijn reactie op de steeds verder voortschrijdende sluipende islamisering van onze contreien. Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 23 maart 2009 om 16:13. |
|||||
|
|
|
|
|
#517 | |
|
|
Citaat:
Dus Achmed en Ali overvallen een bank of steken iemand neer, en daarom gaan we Mohammed en Aicha verbieden om hallal-producten te kopen? Zoiets? 1) welk nut heeft het om Mohammed en Aicha te straffen als het Achmed en Ali zijn die misdaden plegen? 2) Gaan Achmed en Ali daardoor tot inkeer komen en hun misdaden stoppen?
|
|
|
|
#518 |
|
Parlementslid
|
[quote=Sus Iratus;4033265]Tja, ik heb het nochthans aan verschillende moslims in mijn omgeving gevraagd, en die geven verschillende antwoorden.
Vandaar dan ook dat ik voor de zekerheid alvast van de strengst mogelijke interpretatie uitga, aangezien ik inmiddels door schade en schande wijs geworden ben, en dus de islam en alles wat daar naar riekt niet meer het voordeel van de twijfel wens te gunnen. Ik geloof in de Heilige Sinte KABOEM (vrede, reinheid & onbezoedelde garagepoorten zij met Hem), in Zijn leven producent van garagepoorten en tevens varkenshoeder, en thans, na Zijn overlijden dus, de Grote Baas in het Vergulde Varkenskot in het hiernamaals. Zijn Heilige Leer is een relatief eenvoudige, en gebaseerd op de volgende vijf pijlers: 1) Vermijd alle contact met niet- en andersgelovigen, omdat zij onrein zijn, tenzij om ze te bekeren tot het Enige Ware Geloof; indien mogelijk door overtuiging en zoete beloftes, als het moet met veel en bruut geweld. 2) Eet drie maal daags ritueel uw varkenvlees (dat ook enkel ritueel geslacht moet zijn door door de Heilige Sinte KABOEM opgeleide, danwel erkende slachters, dus zeker niet door onreinen geslacht en/of behandeld varkensvlees, want dat is, om het maar eens in uw termen te zeggen, haram) 3) Elke KABOEM'ist moet minstens eenmaal in zijn of haar leven het Heiligste Heiligdom, te weten de Zwarte Garagepoort te Lutjebroek (Noord-Holland), bezocht hebben om na zijn of haar dood het Vergulde Varkenskot in te mogen. 4) Vrouwen dienen onder géén beding meer kleren aan te hebben dan strikt noodzakelijk. (de interpretatie van deze regel is divers, en bij de harde kern van gelovigen hebben de vrouwen dus helemaal niets aan, terwijl de gematigden vinden dat een monokini, en soms zelfs een kort rokje, moet kunnen. Let wel: zo'n rokje mag niet verder reiken dan net over de bilpartij van de vrouw. Is die langer, dan wordt die vrouw als een afvallige ketter en sloerie beschouwd, en riskeert ze de gruwelijkste vernederingen door het mannelijk deel van de gelovigen) 5) Het uiteindelijke doel van ons prachtige en ook vreedzame geloof is de gehele wereld onderwerpen aan de Wil (en Willekeur uiteraard) van de Heilige Sinte KABOEM (vrede, reinheid & onbezoedelde garagepoorten zij met Hem) [quote] je hebt er een aanhanger bij
|
|
|
#519 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|