![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind van wel, er is niets met mis met een beetje nationalisme.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() ook BMW-rijder ???????
![]()
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ministers moeten het voorbeeld geven. In de ministeries en alle openbare besturen moeten ze de wagens die (bijna) aan vervanging toe zijn, vervangen door in Belgie gemaakte auto's. In Frankrijk is dat ook zo. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() t'ja sé, dat de fransen chauvinistische mensen zijn daar kan blijkbaar iedereen mee leven, dat ze dat hier doen..... ho maar, er zijn er direkt een aantal die op hun achterste poten staan....... waarschijnlijk ook diegenen die NOOIT meer ne renault gingen kopen na de vilvoorde-affaire, en zie je één cliooke minder bollen op onze wegen ????
Per 20 november 2009 verlaat ik dit politiek kloteland FOREVER - treur niet k'zal t'niet missen ! Laatst gewijzigd door ICE-MAN : 20 maart 2009 om 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vind ik dat volkomen terecht, overigens. Ik ken geen enkel Belgisch automerk (dat zal wel aan mij liggen), maar het zou mij niet meer dan normaal lijken dat Belgische politiekers een dienstwagen gebruiken die minstens in België geproduceerd of geassembleerd wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of nee: 200%.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Fordje "Focus C Max" was ook niet hier gemaakt. In Genk worden de volgende modellen gemaakt: Ford Mondeo (4 deur, 5 deur, kombi). Ford S Max. Ford Galaxi. Nietemin vind ik dat er best met in België geassembleerde voertuigen gereden mag worden. De Prvincie Limburg is hier heel sterk in, niemand rijdt hier met een in Limburg geproduceerde wagen en dan maar reclame maken: Limburg een sterk merk".
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hallo, 2200 euro, iedere maand opnieuw, dat verdien ik niet met iedere dag hard te gaan werken. 2200 euro per maand (hij zat daarmee nog ruim binnen het budget), voor iedere leegloper, euh eh, minister en staatsecretaris.
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Per 20 november 2009 verlaat ik dit politiek kloteland FOREVER - treur niet k'zal t'niet missen ! Laatst gewijzigd door ICE-MAN : 21 maart 2009 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() 't Zou een mooi signaal zijn, moesten ze met een wagen van bij ons rijden. Maar het zou onze autoindustrie daarom nog niet redden. Daarvoor zijn er meer maatregelen nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() Zoals de carrieredoppers hier in Belgie bedoelt u ?
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iedere kandidaat autokoper zo denkt ..........
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
, en hebben een voorbeeldfunctie. Dus nee je rijd zelf met een eco-tufferke, of je spreekt er niet meer van naar de burger. Je betaalt dezelfde belastingen aan de burger, of anders kom je er niet aan. Je betaalt dezelfde overtredingen, of anders schrap je ze voor iedereen.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 22 maart 2009 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Komt misschien ook door de korting die werknemers krijgen (als het nog zo is tenminste) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De "eredienst" wordt betaald door de federale regering en valt onder of naast "justitie"... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn er dan auto's die hier geproduceerd worden? Je bedoelt, hier in elkaar gestoken? Och, alsof dat enig verschil maakt. Dat ze allegauw een fiets van Eddy Merckx nemen.
|
![]() |
![]() |