![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
mobanee, het is allemaal de schuld van de flaminganten, simpel.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#123 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dat was het misschien, uw aanmatiging dat ze merkte?
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hmmm...dus daar dacht u dan wel over na Filo; wat een dame die u onnozel vindt wel allemaal niet kan volgens uw visie..erg filosofisch allemaal. Gelukkig denk u nooit aan mij!
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#127 | |
|
|
Citaat:
Het gaat niet om "neerkijken op (alle) werkenden". Ik kijk alleen neer op dié werkenden die zonder hun werk geen lor voorstellen, die een zuiver bestaan als plooibaar, gehoorzaam arbeidsgereedschap leiden, en die dat bestaan schaamteloos tot norm der dingen uitroepen in plaats van zich ertegen te verzetten. En die vervolgens komen beweren dat bij uitbreiding het hele land naar de verdoemenis zou gaan indien hun soort werklust, zelfs hun soort werk, niet door iedereen gedeeld wordt... |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De Vlamingen zijn voor een groot deel Lamme Goedzakken: ze betalen al j�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*ren miljarden aan de walen. D�*t is méér dan verdraagzaam.
De Vlamingen moeten de Kosovaren als voorbeeld nemen: die zijn stout en moedig. |
|
|
|
|
|
#129 |
|
|
U bent wel heel vriendelijk voor de Vlaming.
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Duisteren; ik heb geen respect voor wie zonder uitkering niets voorstelt!!
Vraagje ;doe jij zelf wat voor de kost of hou je liever je hand op? Ik vermoed eigenlijk het laatste! |
|
|
|
|
|
#131 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Je hebt er echt geen jota van begrepen. Het doet er niet toe of iemand werkt of niet. Het gaat erom of je nog iemand bent als je niét werkt - ongeacht de redenen daarvoor (onwil, "binnen", geen geschikte job beschikbaar, etc.). Overigens ben ik van mening dat mensen zoals ik beter vrijgesteld worden van de noodzaak te arbeiden. Dit zou het geestesleven van dit land volop ten goede komen. Uiteraard zal de meerderheid geen beroep kunnen doen op deze vrijstelling, aangezien deze meerderheid zonder "klassieke" arbeid slechts uit armzalige, onderontwikkelde schepsels bestaat. Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 23 maart 2009 om 16:44. |
||
|
|
|
|
|
#132 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wel, wel, wel, je bent wel heel selectief, Aliske. Vraagje; doe jij zelf wat voor de kost of hou je liever je hand op? |
|
|
|
|
|
|
#133 | |
|
|
Citaat:
LOL, ik kan niet meer volgen. Stel ik nu iets voor of ben ik een uitkering? |
|
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu, ge kijkt uiteindelijk neer op wie ge wilt. Dat is Uw goed recht. Evenals het mijn goed recht is om neer te kijken op wie ik wil. No bad feelings. Maar dat de werkenden het land rechthouden, en dat enkel innovatie Vlaanderen (en in uitbreiding heel het oude Europa) kan redden, zijn dan wel zekerheden. En hiervoor heeft men dan wel techniekers nodig. Zo eenvoudig is het. |
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Txiki schat; ik werk! En minacht niemand; ook niet wie een uitkering heeft zolang dit terecht is.
Duisteren; prietpraat over kapitalisme is aan mij niet besteed; binnen ieder "communistisch" regime is een elite die het beter heeft dan de buurman, ik geloof niet dat die 'ongelijkheid' volslagen weg te werken is. Bovendien is het idee alleen al dat enkel arbeid de waarde van mensen bepaald uiteraard fout, wat niet wil zeggen dat je daarom je buurman lekker achterover laat hangen terwijl jij werkt voor zijn of haar onderhoud. |
|
|
|
|
|
#136 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#137 | |
|
Banneling
|
Citaat:
"Ik vind de uitlatingen van dat centrum kleinerend en stigmatiserend tegenover Vlamingen." vroeg ik je "Over welke uitlatingen van het CGKR heb je het precies? Kan je deze uitlatingen quoten?" http://forum.politics.be/showthread....27#post4032327 Naar aanleiding van Rapture's uitspraak "Wie neemt die prutsonderzoekjes van het CGKR nu serieus? Ik denk zelfs dat de enquetes van de Flair en de Libelle methodologisch beter onderbouwd zijn dan deze." vroeg ik "Wat scheelt er aan de methodologie van deze enquête?" http://forum.politics.be/showthread....30#post4032330 Ik heb in geen enkel bericht gelezen waarom de methodologie van het onderzoek fout zou zijn. Jij hebt wel beschreven wat er je niet bevalt aan de resultaten, maar niet wat er fout is aan het onderzoek. |
|
|
|
|
|
|
#138 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#140 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Alleen al de conclusies van da onderzoek maken mij erg argwanend en kan ik mij niet van de indruk ontdoen dat er nog een verborgen agenda in meespeelt.
|
|