![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#9361 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Beelden zeggen zoveel meer dan woorden.
Hier een compilatie met enkele close shots van de "instorting" van WTC 2. Enfin, iemand die hier nog het woord "instorting" verkiest boven "explosie" moet maar eens een oogarts raadplegen. http://www.youtube.com/watch?v=qhyu-fZ2nRA Ivm met de scuibs: zet de video stil op 4:28. Daar merk je zeer goed de scuib en hoe ver dit onder de collapse scene is. Kijk ook eens goed naar de scene die begint op 5:20. Ze wordt drie keer herhaald. Je ziet de top sectie vallen, dan enkele seconden later, wanneer de instorting al uit het beeldframe is en de topsectie voorbij komt zie je heelder secties stalen columns die opzij (zelfs omhoog) worden geblazen. Dit kan onmogelijk van de vernietiging van de instorting komen, aangezien die al enkele seconden voorbij is. Dit is duidelijk de topsectie die in mid air wordt opgeblazen. @ atmosphere; de secties balken die je weggeslingerd ziet worden zijn wel degelijke stalen columns. (of dacht dacht je misschien dat de buitenste columns aluminium waren? Laatst gewijzigd door Big Slick : 25 maart 2009 om 16:57. |
|
|
|
|
|
#9362 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#9363 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik zeg ook niet dat die puffs typische caracteristieken bezitten van (gekende) explosieven. Het ging mij vooral om die mensen die afkomen met de klassieke "dat is al 100 maal weerlegd" argumenten. Het is mogelijk dat de luchtdruk door één of andere reden gelokaliseerd uit het gebouw kwam spuiten, net zoals het mogelijk een resultaat van één of ander soort explosieven was. Niks weerlegging dus. En moest er een bevredigende (uitgebreide) theorie bestaan die die lage, plaatselijke squibs verklaren door de druk binnenin, ben ik er nog niet op gevallen. Laatst gewijzigd door eti1777 : 25 maart 2009 om 17:34. |
|
|
|
|
|
|
#9364 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Explosieven zou je duidelijk horen. De meesten lijken niet te beseffen wat het woord 'duidelijk' betekent, dat wil dus zeggen dat je sequentiele knallen zou horen van 120 a 140 Decibel in een diameter van 500 meter rondom de WTC torens. De verhouding van het geluid van de squibs door een luchtdrukverplaatsing tov door explosieven verhoud zich ongeveer zoals het geluid van een grasmaaier tov een opstijgende boeing 737. De meeste mensen begrijpen het verschil daartussen. Overigens zit ik nog altijd met de vraag : hoe zit het dan met de Steven Jones theorie ivm Therm?te. Wordt die dan finaal afgeschreven? Therm?te veroorzaakt immers geen explosieve drukgolf. En wat dan met die poelen van gesmolten metaal? Ergens wringt het toch behoorlijk, nietwaar? Laatst gewijzigd door parcifal : 25 maart 2009 om 17:41. |
|
|
|
|
|
|
#9365 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De GEHELE buitenkant van de torens was met aluminium panelen bekleed ! Zelf deze panelen schieten niet omhoog , dat lijkt zo omdat de toren omlaag gaat . Wel zie je die hele grote sectie van stalen kolommen die naar buiten toe worden gerukt en vervolgens gewoon omvallen . Door de druk op de kolommen kan er heel ver onder de instortingszone vanalles misgaan . Nog nooit eerder zagen we zo veel staal van een zo grote hoogte naar beneden komen , ook niet bij controlled demolitions . De krachten waarmee het vallen van tonnen wegende stalen kolommen gepaart gaat zijn enorm ! en ze verklaren alle verschijnselen . Het waren lawines van staal ! |
|
|
|
|
|
|
#9366 | ||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
En, weet je ook hoeveel decibel er gedurende de hele instorting werd geproduceerd? En, ik vind die niet direct terug, maar sommige CD bedrijven hebben gewerkt aan methodes om het geluid sterk te verlagen door bv die explosieven in te pakken in ... 'k weet het niet meer, maar 'k zal het nog eens opzoeken. Je gaat nog altijd uit van een CONVENTIONELE CD. Ik zeg niet dat die destructie werd uitgevoerd door een erkende CD bedrijf met zijn erkende technieken en methodes(al is al die know-how toegankelijk aan heel wat mensen). Dat zou nogal dom zijn van de perps. Citaat:
Citaat:
Ik zit ook nog altijd met de vraag : hoe zit het dan met de Zhou & Bazant paper. Wordt die dan finaal afgeschreven? Citaat:
btw; het is de OCT die stelt dat die squibs afkomstig zijn van de luchtdruk. Aan welke kant ligt dan de 'burden of proof'? Laatst gewijzigd door eti1777 : 25 maart 2009 om 19:36. |
||||
|
|
|
|
|
#9367 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
140 brandweermannen hebben getuigt over "explosions" en "HUGE explosions" 37 mensen on record diezelfde dag getuigen over "explosions" en HUGE explosions. 12 mensen on record die dag het benoemen als een "controlled demolition". 17 mensen on record die dag de phrase "ground shaking" gebruiken. En dan blijft natuurlijk de vraag hoeveel méér getuigen we zouden hebben over explosions ed. van de mensen die in de torens waren (nu overleden) indien de oral histories eindelijk zouden worden vrijgegeven. Maar heey, u kennende zijn die getuigen waarschijnlijk allemaal te stom om het onderscheid te maken tussen een explosie en een "ontploffende" bus haarlak. Terzijde, kan ik nog een excuus van u verwachten ivm met uw leugen over mijn quote over de Bush uitspraak van het eerste vliegtuig. U weet toch dat het opzettelijk woorden in iemands mond leggen die hij niet heeft gezegd - sterker nog, het waren UW EIGEN woorden - teneinde die persoon in diskrediet te brengen, kan beschouwd worden als laster en eerroof. Laatst gewijzigd door Big Slick : 25 maart 2009 om 20:09. |
|
|
|
|
|
|
#9368 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Jij bent één van diegenen die naar de oogarts moeten. U schijnt vergeten te zijn dat meer dan 1000 kg wegende colums als speerpunten in de gevels staken van gebouwen die meer 100 m van de torens stonden. Die zijn daar dus dus volgens u in "gevallen". Laatst gewijzigd door Big Slick : 25 maart 2009 om 20:19. |
|
|
|
|
|
|
#9369 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk dat ik daarvoor wel een redelijk bevredigende theorie weet . Heeft u Danny Jowenko horen spreken over die plaatselijke squibs ?
|
|
|
|
|
|
#9370 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#9371 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#9372 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Denken al die brandweer mannen die explosies hoorden ook dat het controlled demolition was? Antwoord : "nee" Omdat er vele explosies ver voor de instortingen plaatsvonden , en zelfs daarna nog . Die hebben zo wie zo niets met controlled demolition te maken . |
|
|
|
|
|
|
#9373 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Dit is een controlled demolition : http://www.youtube.com/watch?v=d-WvQ...eature=related Misschien toch even luisteren? Bij de WTC-torens zouden de explosies nog veel en veel luider moeten geweest zijn. Dan zou je niet spreken over 37 maar over 37000 getuigenissen van explosions en huge explosions. Dát is het verschil. 37 is peanuts. Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 25 maart 2009 om 20:29. |
||
|
|
|
|
|
#9374 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Mijn post over de explosions was enkel een antwoord op parcifals opmerking dat er blijkbaar geen explosions zouden gehoord zijn. Btw, wat doe je dan met die brandweermannen die het WEL beschrijven als een controlled demolition? Ik weet het al: brandweermannen zijn geen CD experts, zekers. Laatst gewijzigd door Big Slick : 25 maart 2009 om 20:25. |
|
|
|
|
|
|
#9375 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#9376 |
|
Partijlid
Locatie: Fleuris-sur-Gemappes-En-Bidonville-Misère (Vuilvoorde/Vilmorte)
|
Allez mannen, wie maalt er nu nog om die twee snerttorens? Zelfs de Amerikanen hangt het zum Hals heraus... Amerikaka zit toch al op haar gat, met of zonder complicity van Bush² en c°.
|
|
|
#9377 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Leg me eens uit hoe je 37000 getuigenissen voor je camera krijgt in een tijdspanne van 1 a 2 uur. Ik zal het anders aanpakken. Eens kijken of je het lef hebt. Post jij hier alle getuigenissen van die dag die NIET over explosions spreken. Eens kijken aan hoeveel jij komt. |
|
|
|
|
|
|
#9378 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|