![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Het voelde even aan als een schaakmat 8)
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
helemaal herstellen zal het niet... maar er is beterschap... het waren negen dagen tussen leven en dood... en dat je heel oprecht bent, dat heb ik ondertussen wel gemerkt... dat siert je... wij zijn "niet van hetzelfde gedacht" zoals mijn oude bomma zegde... maar kunnen mekaar meer en meer vinden in een eerlijke oprechte discussie...
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik hoor hier steeds over een grotere globalisering, over Europese grenzen die verdwijnen, etc ... Dus leg mij nu eens uit welke invloed een onafhankelijke staat Vlaanderen zal hebben op de Vlaamse cultuur. Precies of we gaan de grenzen sluiten, of we gaan de cutluur betonneren en begrenzen, of we gaan de privacy-wetgeving opheffen en iedereen in de huiskamer afluisteren op het gebruik van het Nederlands, etc ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
#45 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() http://forum.politics.be/viewtopic.p...ht=koningshuis |
||
![]() |
![]() |
#46 | ||