![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Klopt wel, maar we kunnen echter niet zien welke bijdragen gecensureerd worden of welke personen monddood gemaakt worden. Alleen door louter toeval valt het soms op als iemand weg is, net zoals in een militaire dictatuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ik blijf er bij ... als iemand tien- twaalfduizend goede postings heeft zonder te zondigen tegen het forumreglement plots van de ene ban naar de andere gaat ... daar is iets mis mee en dan moet men het niet bij die ene persoon gaan zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Nee, dan is er eerder sprake van een acute mod-psychose.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die van Groentje bijvoorbeeld (onder dubbelnick) zijn op een bepaald moment vlugger geknipt geweest dan geschreven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=19 http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=20 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn kapper knipte mij ook razendsnel (in de tijd dat ik mijn uitvallend haar nog niet liet lang liet groeien) om zo snel mogelijk van mijn af te zijn. Laatst gewijzigd door eno2 : 30 maart 2009 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |