![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is geen kwestie van "believen" maar van geen andere oplossing! De francophone politiekers gaan hun streek maar in gang schoppen als de Vlamingen er niet meer zijn om ze te onderhouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo groeien we naar een vorm van "onafhankelijkheid". Het is veelbetekenend dat de francofonen zo erg tegen een staatshervorming gekant zijn, omdat ze er maar bij te verliezen hebben! Er verandert niets als het maar één euro kost aan de franstaligen heeft een francofone politieker een tijdje geleden verkondigt... dat is alles wat ze in hun lijf hebben: blijven profiteren en rekenen op Vlaanderen om hun stommiteiten te betalen! Laat België maar bestaan, zoals "Europa" bestaat (nog zo'n waanidee) maar met twee bevolkingsgroepen die hun eigen boontjes doppen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
straks willen ze nog dat niet-moslims zich duidelijk gaan onderscheiden van wel-moslims... van de moslims moesten joden zich dus duidelijk onderscheiden door GEEL te dragen, een kleur die voor moslims verboden is (dat weet je toch? staat in je ahadith hoor). stel je voor: misschien willen ze wel dat niet-moslims geen groen mogen dragen omdat moslims verplicht groen zullen moeten dragen (een groene hoofddoek? een groene halve maan?), net zoals moslims de joden verplichtten om geel te dragen (een gele ster of zo?) aiaia
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze blijven het ontkennen, want mij in bredere zin zorgen baart voor de toekomst van ons land, maar ook en specifiek met betrekking tot hun geestelijke gezondheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Citaat:
Kweenieja. Ik moet wel toegeven dat ik in Elsene woon, wat min of meer ne goeie coté is... in die turkenbuurten kom ik niet omdat daar toch geen wijze cafés of zo zijn... ik zou zelfs niet weten waar ze zijn, die "gevaarlijke buurten"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Wie was er bij als "tolk" om die Amerikanen te vertellen wat die flikken zgn zegden? Juist: een blokkerke... Laatst gewijzigd door filosoof : 27 maart 2009 om 02:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die links komen meest van triple A westerse bronnen: BBC, NYT, Washington Post etc (en ik gebruik ook nooit Indymedia bvb) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Filosoof, wat is dan uw mening over de toestand in Molenbeek - los van elke bron?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Straffe beschuldigingen. Als dat werkelijk zo zou zijn denk ik dat dat "blokkerke" hier niet zo maar mee weg geraakt hoor. Wat je daar beweert is niet realistisch, dat besef je zelf toch ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Citaat:
onder ons gezegd en gezwegen, voor iemand die zichzelf "filosoof" noemt, ben je wel redelijk enggeestig aangelegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Partijlid
Locatie: Fleuris-sur-Gemappes-En-Bidonville-Misère (Vuilvoorde/Vilmorte)
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#316 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verschil is dat hier de kleurlingen het herrenvolk spelen en de witten het dhimmiestatuut krijgen. En dan mag dat naar het schijnt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waauw! wat een analytisch vermogen spreidt onze Filosoof hier weer ten toon. Niet enkel weet hij dat een Schaarbeekse agent geen Engels kan en dat hij het dus in het frans tegen een blokker heeft gezegd die dan weer geen frans kan en bijgevolg de verkeerde vertaling heeft gemaakt. (al of niet express zeker?)
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Staatssecretaris
|
![]() En maand geleden was er een discussie op France Info met de volgende vraag: wat doet de Franse regering als morgen de banlieu de macht grijpt met geweld in Parijs, Lyon en Rijsel? Plotseling besef je dat een terugdraaien van de Franse revolutie simpelweg een mogelijkheid is die we in de toekomst onder ogen zullen moeten zien, en het is best dit in het achterhoofd te houden. Brussel verenigt alle ingredienten voor zo een scenario;
Ik heb zo'n 10 jaar gewerkt in een Turkse onderneming, en de Turken hebben me herhaaldelijk gezegd dat ze absoluut niet kunnen begrijpen dat we Brussel op die manier laten verloederen. Logisch als ik zie wat Istanbul voor hen betekent. ik vind dan ook als Vlaming dat Brussel best kan afgestoot worden, wij moeten dat probleem niet oplossen. Hoe rapper hoe beter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |