Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 maart 2009, 00:28   #41
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Says who? Homoseksualiteit was, is en blijft een afwijking van de norm. In de dierenwereld zou men het toch ook niet normaal vinden dat bijvoorbeeld een groep leeuwen plots compleet weigert om het nog met leeuwinnen te doen.
En toch bestaat homosexualiteit in de dierenwereld nét zo goed als in de mensenwereld...

Alles is normaal,alleen Uw reactie niet....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2009, 12:58   #42
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Uh huh gaat het nog wel meiske?
Minder homo's in moslimlanden; laat ons nog eens lachen!
Pervers; waar??
Mij lijkt de verkrachting van maagden in een huwelijksnacht met een partner die ze van toeten of blazen kennen en een schoonfamilie die bloed wil zien pervers; voor jou uiteraard is dat de kroon op je werk; als schaap het huwelijk in?
Moslims kunnen maar beter niet proberen om de les te lezen als het over perversie gaat!

Laatst gewijzigd door alice : 28 maart 2009 om 12:58.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2009, 15:32   #43
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Uh huh gaat het nog wel meiske?
Minder homo's in moslimlanden; laat ons nog eens lachen!
Pervers; waar??
Mij lijkt de verkrachting van maagden in een huwelijksnacht met een partner die ze van toeten of blazen kennen en een schoonfamilie die bloed wil zien pervers; voor jou uiteraard is dat de kroon op je werk; als schaap het huwelijk in?
Moslims kunnen maar beter niet proberen om de les te lezen als het over perversie gaat!
In verscheidene culturen wordt alleen een man die zich laat penetreren als homosexueel beschouwd; dit kan uiteraard invloed hebben op "statistieken".

http://homo.nieuwslog.nl/article/hom...krachting.html

http://nl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualiteit

http://holebi.info/phpnews/kortnews....llnews&id=2422
Oud 28 maart 2009, 20:30   #44
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Ik heb een paar kranten doorworsteld en nergens vond ik een verwijzing naar pedofilie in die artiekels. Maar blijkbaar vond Ongezond Vlaanderen het wel nodig om een link te leggen
Er niet op in gaan, volgens mij heeft hij dit allemaal uit zijn duim gezogen, de provocateur.
Oud 28 maart 2009, 20:33   #45
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
It's all in the mind. Natuurlijk kan homoseksualiteit via de mentaliteit en maatschappelijke druk sterk teruggedrongen worden.

In samenlevingen die negatief staan t.o.v. homo's, bijvoorbeeld islamitische, komen ze ook veel minder voor. God zij dank. Want tegenwoordig lijkt bijna iedereen in het westen een pervers of losbandig leven te leiden.
Ik ben net zo erg ervan overtuigd dat jij een man bent zoals jij ervan overtuigd bent dat er minder homo's in de islamitische landen voorkomen.
Oud 28 maart 2009, 21:46   #46
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpeus Bekijk bericht
In de dierenwereld zou men het ook niet normaal vinden dat bijvoorbeeld een groep leeuwen hun leeuwinnen plots dwingt om een hoofddoek op te zetten. Gelukkig dat de dierenwereld geen afwijkingen in de vorm van godsdienst kent, denk ik dan.
Opgelet hoor, er bestaan homoseksuele dieren in de dierenwereld he
Oud 28 maart 2009, 22:20   #47
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Says who? Homoseksualiteit was, is en blijft een afwijking van de norm. In de dierenwereld zou men het toch ook niet normaal vinden dat bijvoorbeeld een groep leeuwen plots compleet weigert om het nog met leeuwinnen te doen.
Zoals de pandas niet willen?
Minder dan 1m50 zijn is ook een afwijking van de norm, graag in de regen lopen ook, en zo ken je zélf nog een paar duizend mogelijkheden. Allemaal erg in jouw ogen?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2009, 22:49   #48
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
En toch bestaat homosexualiteit in de dierenwereld nét zo goed als in de mensenwereld...

Alles is normaal,alleen Uw reactie niet....
niemand heeft gezegd dat afwijkingen niet bestaan
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2009, 09:05   #49
Gezond Vlaanderen
Banneling

Standaard

Homosexuelen zijn vooral fier op hun geaardheid! Dat zie je meer en meer in het openbaar: homo's lopen er te koop mee met hun geaardheid, je ziet al van 500 m afstand wie homo is of niet!

Lopen hetero's te koop met hun geaardheid? Neen! zij gedragen zich normaal en hun geaardheid komt niet ter sprake.

Het "homo-dierenrijk": nog maar eens een provocerende actie van de linkse partijen: het zou niet slecht zijn deze "homosexuele dieren" op de kermis te plaatsen bij de attractie "sterk afwijkende dieren".

Tenslotte de link naar pedofilie: er zijn % meer homo's dan hetero's die pedo-neigingen krijgen na een bepaalde periode. Ik denk dat vooral oudere homosexuelen die geen jongere partner meer kunnen vinden,deze richting uit gaan!

Als ik al deze kenmerken opnoem,is het inderdaad tijd voor een therapeutische behandeling voor deze personen!
Gezond Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2009, 09:28   #50
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Homosexuelen zijn vooral fier op hun geaardheid! Dat zie je meer en meer in het openbaar: homo's lopen er te koop mee met hun geaardheid, je ziet al van 500 m afstand wie homo is of niet!

Lopen hetero's te koop met hun geaardheid? Neen! zij gedragen zich normaal en hun geaardheid komt niet ter sprake.

Het "homo-dierenrijk": nog maar eens een provocerende actie van de linkse partijen: het zou niet slecht zijn deze "homosexuele dieren" op de kermis te plaatsen bij de attractie "sterk afwijkende dieren".

Tenslotte de link naar pedofilie: er zijn % meer homo's dan hetero's die pedo-neigingen krijgen na een bepaalde periode. Ik denk dat vooral oudere homosexuelen die geen jongere partner meer kunnen vinden,deze richting uit gaan!

Als ik al deze kenmerken opnoem,is het inderdaad tijd voor een therapeutische behandeling voor deze personen!
Na het lezen van deze onzin ben ik ervan overtuigd dat jijzelf wel wat 'therapeutische behandeling' zou mogen krijgen...

Volgens mij zit jij met heel wat frustraties. Misschien een onderdrukte seksuele geaardheid? Hoe verklaar je anders die fixatie op homo's?
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2009, 09:30   #51
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

En over dat te koop lopen: ik heb hier 21.113 berichten, en nooit is mijn geaardheid ter sprake te komen. Maar als je natuurlijk constant zit te kappen op homoseksualiteit, durven sommige mensen al wel eens in verweer komen uiteraard.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2009, 09:44   #52
ronald grootaers
Vreemdeling

ronald grootaers's schermafbeelding

Standaard

waneer gaan ze de Heteros genezen ?
ronald grootaers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2009, 09:56   #53
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Engeland: homo's kunnen worden genezen!
Alleen zodra ze ziek worden.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2009, 12:31   #54
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ken er genoeg die dat wel doen. Ongeveer een zelfde percentage als het aantal homo's.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2009, 12:34   #55
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tuurlijk. Ooit Hip Hop of Rap muzikanten gezien of gehoord. Bijna al hun muziek gaat over seks met 'chicks'.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2009, 13:33   #56
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Opgelet hoor, er bestaan homoseksuele dieren in de dierenwereld he
De Fransen zeggen toch " PD comme un phoque " ? Dat is toch een bewijs zeker ? Of hebben 60 miljoen Fransen het bij het verkeerde eind ?
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2009, 13:35   #57
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronald grootaers Bekijk bericht
waneer gaan ze de Heteros genezen ?
Vooral, hoe gaan ze die genezen ? Therapeutische, en verplichte , sodomie invoeren voor hardnekkige onwillenden ? Als shock-therapie ?
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2009, 13:37   #58
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
De Fransen zeggen toch " PD comme un phoque " ? Dat is toch een bewijs zeker ? Of hebben 60 miljoen Fransen het bij het verkeerde eind ?
In het geval van galileo was zo goed als de hele wereld verkeerd. Het is dus perfect mogelijk.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2009, 13:37   #59
FDM
Banneling

Standaard

winkels van vrouwendingen haten rijke homos : zij verdienen er niets aan , alleen de Makro kan er af en toe een doos 24 x potje vaseline aan kwijt
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2009, 04:52   #60
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Holebi's zijn er niet fier op, holebi's die er openlijk voor uit komen zijn er gewoon niet meer beschaamd over (natuurlijk zou jij dat liever anders zien...). Als jij homo's vanop 500 meter herkent, dan moet je zelf wel een "Uberhomo" zijn, dat je "gaydar" zo overontwikkeld is.
Hetero's lopen evenzeer "te koop" met hun geaardheid. Naar verhouding lopen veel meer hetero-koppels hand in hand over straat dan holebi-koppels. Of beschouwt u affectie tonen in het openbaar niet als "normaal gedrag".

Waarschijnlijk is het al een hele tijd geleden dat je nog eens naar een kermis geweest bent. Tegenwoordig vind je daar buiten het "eendjeskraam" geen dieren meer (heel af en toe nog pony's die rondjes moeten lopen tot ze er misselijk van worden). Als je alle homoseksuele dieren op de kermis wil tonen, dan zal dat een enorm grote kermis worden (8 % van de totale dierenpopulatie). Je zal er ook de kuddes mee ontwrichten want homoseksuele dieren hebben juist door het feit dat ze zich niet voort planten een belangrijke rol in een groep dieren (mee helpen zoeken naar water/voedsel, de kudde beschermen tegen aanvallen, voor jongen die wees zijn geworden zorgen).

Ik moet je wellicht niet herinneren aan het feit dat het gekendste kindermisbruikschandaal in België een hetero was die kleine meisjes ontvoerde, misbruikte en vermoordde. 70 % van het kindermisbruik komt trouwens in de klassieke heterogezinnen voort. En natuurlijk is er geen enkele oudere heteroman die valt op jongere vrouwen.
Maar u kan ongetwijfeld uw bewering (meer homo-pedo's dan hetero-pedo's) staven met wetenschappelijk verantwoord cijfermateriaal... (graag met link, of vermelding van de studie... btw.: de caféklap in het propagandablaadje van de Vlaams Behang voldoet niet aan de vereisten van een wetenschappelijk onderzoek).

Maar geen nood, ook voor uw homofixatie is er hoogstwaarschijnlijk een therapeutische behandeling
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be