![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() ik niet. jammer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je hebt jezelf getest en je vindt dat je geen psychopaat bent?
Edit: ik ben verontrust, ik denk dat ik prijs heb. Laatst gewijzigd door HAMC : 30 maart 2009 om 09:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is op bijna alle politici toepasbaar, denk ik. Ik wil daarmee niets over politici in 't algemeen zeggen, wel over het hoge BS-gehalte van deze test.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Op basis van dat soort onderzoek kopt de website van DS dat er twintig psychopaten zitten in elke school... Ik weet niet of we moeten lachen of huilen met dit soort "onderzoek". ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 30 maart 2009 om 09:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Ik denk dat op dit forum een heel specifiek soort geesteszieken zitten.
Als ik tenminste de onderbouwde stelling over de denkwereld van Gutmenschen zoals in dit boek van Dr. Lyle Rossiter is uitgelegd, aanvaard. ![]() Even een weergave van de centrale stelling: Een Gutmensch is iemand die droomt van een ideale wereld waarvan hij zich wijs maakt er in te leven of zou kunnen leven. Gutmenschen gedragen zich daarbij schizofreen door iedereen die niet hun standpunten deelt als het kwaad in menselijke vorm te beschouwen. Gutmenschen gedragen als de volgelingen van leiders zoals Hitler en Stalin, maar met dit verschil dat zij niet slechts een persoon volgen, maar een vast idee dat zij zelf ondanks duidelijke bewijzen en argumenten,niet bereid zijn los te laten. Gutmenschen leven heel pathologisch en volgen alle idealen, voortkomend uit hun vaste idee en ze ervaren die als hun eigen mening. Als Gutmenschen de kans krijgen behandelen ze hun tegenstanders veel totalitaire dan wat ze beweren te bestrijden. R. Rossiter vertelt hoe Gutmenschen de zwakten en angsten exploiteren om de maatschappij te overtuigen dat bepaalde groepen worden benadeeld en dat deze recht hebben op een voorkeurs behandeling of andere compensaties. Ook verwerpen Gutmenschen de verantwoordelijkheid van het individu en het plaatsen het individuele beneden het gemeenschappelijke. Verder voeden de Gutmenschen voortdurend hun gevoelens van afgunst en jaloezie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de tabloid van Vlaanderen is weer goed bezig, merk ik.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Voor wie het boek wil inschatten :
http://www.libertymind.com/ Richt z'n pijlen dus meer op de moderne invulling van het liberalisme ? In naam van de (bio- psycho- sociologische) natuur van de mens ? Laatst gewijzigd door Knipp : 30 maart 2009 om 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 30 maart 2009 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() 29 punten. Dat is toch op het nippertje
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Leuk.
Het boek kan dienen om in alle richtingen rond de oren te meppen. Wie is nu geestesziek ? De liberale geest ? Of de Groene , de Linke, en ook wel de CDU, FDP en SDP ? Zoals hier geïnterpreteerd : http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=8212 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is niks mis met die checklist van Hare.
Wat wél mis is is de manier waarop DS ermee omspringt. Om de Hare PCL-R te mogen gebruiken heb je een training nodig. Deze training wordt gegeven door experten ivm psychopathie, en daarin leer je wanneer je welke score kan geven. De Standaard verlaagt zich tot het niveau van de Joepie hiermee.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 14 op 40.
Ik ben dus een watje ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Behalve dan het aureool van expertise.
Zo'n checklist kan iedereen wel in elkaar knutselen. En zet mij een half uur aan een tafeltje met iemand die hoger dan 30 scoort, en ik zal ook wel weten of 't een grapjas is of een echte. |
![]() |
![]() |