![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het stinkt hier nog altijd hoor. ![]()
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 1 april 2009 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk niet dat 'rassen' superieur zijn aan andere rassen. Ik vindt het wel aannemelijk dat er verschillen kunnen zijn qua gemiddeld IQ, spierbouw enz. Enkel complete idioten sluiten dit volgens mij uit. Dat uitsluiten is even idioot als zeggen dat bvb Poedels en Rottweilers gemiddeld wel even sterk of slim moeten zijn.
Ik geloof wel dat culturen 'superieur' kunnen zijn aan elkaar, al moet je specifieker zijn dan gewoon 'superieur' eer je een oordeel kan vellen. Als je 'superieur' bekijkt als zijnde veel technologische vooruitgang, individuele vrijheid, gelijkheid man-vrouw enz dan staat (zolang ze nog bestaat) de Westerse cultuur op het hoogste schotje. Als je 'superieur' definieert als 'zich verspreiden over de planeet en/of staying power' dan scoort de Islam erg hoog. Als je 'superieur' bekijkt als vanuit een utopisch achtig mensbeeld (ie wat zou de wereld toch mooi zijn als...) dan zou ik weer veel punten geven aan het communisme. Ik geloof dat de westerse cultuur - minus de decadentie van de 68-ers die het aan het verkloten zijn - degene is waar ik mij het best in thuisvoel. In die zin vind ik die - voor mij - superieur. Ik geloof ook dat er - gemiddeld genomen - verschillen tussen rassen zijn, maar wat ik terzake van onderzoek al gezien heb wijst er niet op dat 1 ras over de hele lijn superieur is aan een ander. Bovendien zijn de verschillen relatief klein en is maar de vraag van wat voor belang het is, want dergerlijke gemiddeldes zeggen niks over jou zelf of het individu. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 1 april 2009 om 20:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met Berbers op zich heb ik geen problemen maar met uitschot wel. Ik discrimineer geen Berbers maar ik discrimineer wel uitschot. En als jij zo graag dat uitschot hier wil hebben, wie of wat houd je er dan van tegen om ze bij jou binnen te nemen en ze te voorzien in hun levensonderhoud ? Mij niet gelaten hoor, u doet maar. Maar wanneer u mij verplicht mee te moeten opdraaien voor een hoop crapuul dat hier zit te parasiteren waardoor de sociale voorzieningen van ons eigen mensen in het gedrang komen en die daarenboven ook nog een hele boel overlast bezorgen ( het leeuwendeel uitmaken van de bezetting van onze gevangenissen niet tegenstaande hun zogezegde kleine concentratie), dan zit dat wel enigszins anders, want dan ben ik daar niet meer mee akkoord. Capisc ? Alles heeft zo zijn redenen he. Dat ze in Marokko gediscrimineerd worden, dat zal dan ook wel zijn redenen hebben he? Laatst gewijzigd door Garry : 2 april 2009 om 09:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Parlementslid
|
![]() Eigen uitschot eerst!
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat er onder ons eigen volk ook uitschot zit is vast en zeker waar maar dat wil niet zeggen dat we er dan maar het uitschot van overal ter wereld moeten bij nemen.
Misschien kun je hier eens een verklaring voor geven? Er word altijd beweert dat er maar een 300 000 allochtonen zijn in België. Op de, laat ons zeggen 10 000 000 betekent dat 3%. Hoe verklaart ge dan dat onze gevangenissen uitpuilen van allochtonen? dat men daar in plaats van 3% terug te vinden, wat normaal zou zijn, de concentratie eerder om en bij de 80% bedraagt. Zo maar eens eventjes een verschil van +/- 77 %. Als we daarbij bedenken dat men dat soort dan nog in heel veel gevallen laat lopen is dat toch wel eens even iets om over na te denken. Misschien juist daarom dat er zoveel politiemensen en cipiers terug te vinden zijn in de aanhang van het VB omdat het juist die mensen zijn die dagelijks geconfronteerd worden met de realiteit. Een realiteit die angstvallig verzwegen wordt voor het overige van de bevolking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||||||
Minister-President
|
![]() Je geeft dus toe dat je discrimineert.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En daar komt dan nog eens de beschuldiging bovenop dat ik een hypocriet ben omdat ik niet zelf voor dat "uitschot" wil opdraaien. Waar haalt u toch dergelijke onzin vandaan? Citaat:
Jij weet niet wie ik ben en wat ik doe. En voor wat jij denkt dat ik doe heb je geen enkele aanwijzing of bewijs. Citaat:
Citaat:
Want alleen uitschot wordt gediscrimineerd? Als je wordt gediscrimineerd is het je eigen schuld? Jep, het stinkt hier nog altijd. ![]()
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in waarom we uitschot van op een ander hier moeten berechten naar de letter van onze wet. Uitdrijven die handel. Wanneer u het opneemt voor dat uitschot ga ik er vanuit dat u wel degelijk voorstander bent van hen hier te houden op onze kosten. Hotel de houten lepel ( kost en inwoon) zit er van vol. Wie jij bent of wat jij doet kan me gestolen worden. Waarmee jij sympathiseert, is wat anders! Ken je het gezegde," Je wordt geëerd waarmee je verkeert? Wanneer jij je wil engageren met dat crapuul zegt dat meer over jou dan over mij. Niet verwonderlijk dat het dan bij u stinkt. Dan toch maar liever racist, hoewel, wat is dat eigenlijk een racist. Is dan iemand die bij hem thuis zijn buurman buiten mietert om dat die teveel van zijne frak maakt en de meubels komt stuk slaan, ook een racist als die buurman toevallig een ander kleurtje heeft? Ja, hoe meer ik er over nadenk hoe meer dat ik dan een racist ben, want wie bij mij boel tracht te maken en een mest durft te trekken, die zou dan wel eens kunnen meemaken dat hij met een mes naar een schietpartij gekomen is, of dat hij nu een witte, bruine, gele of groene met rode bolletjes is. Per me é uquale. Capics? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat is mogelijk natuurlijk. Ik heb die info van een gevangenisdirecteur en van een officier van de politie die instaat voor trasport van en naar gevangenis/gerechtshof en van een cipier. Die mensen zullen er waarschijnlijk niet half zo goed van op de hoogte zijn dan de meeste onder u die er al eens iets over gelezen hebben in hun partijpropagandablaadje he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij bent degene die een heel volk als uitschot beschouwd. Citaat:
Citaat:
Al schuimbekkend komen roepen dat we "die handel moeten uitdrijven" is geen oplossing. Het enige manier waarop je jou voorstel kan realiseren is wanneer je gebruik maakt van een tot de tanden gewapend oorlogsmachine die mensen in beestenwagens naar een concentratiekamp brengt in afwachting van hun "uitwijzing". En dan verschiet je ervan dat men mensen zoals jij racist, fascist of nazi noemt. Citaat:
Ik neem het op voor logica en gezond verstand. Ik heb een hekel aan die "you're either with us, or against us" mentaliteit. Om het met een voorbeeld te zeggen: het is niet omdat ik het een barbaars idee vind om zakkenrollers publiek te executeren op de Grote Markt dat ik een voorstander ben van diefstal. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een beetje zoals de Franstalige bourgeoisie indertijd die dacht dat Vlaamse gastarbeiders alleen maar jeneverdrinkende messentrekkers waren. Citaat:
Het is capiche. Capiche?
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 4 april 2009 om 12:59. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wel zo dat wanneer we aanklagen dat dat soort moet teruggestuurd worden er steeds als reactie komt dat zij geen binding meer hebben met het thuisland. Oeioei wat erg, maar als ze trouwen is het wel bijna altijd in het thuisland met iemand van het thuisland, dan hebben ze in eens wel nog genoeg binding. Raar he. Capisc. En het is wel degelijk “Capisc” en niet “Capiche”. Capiche zou uitgesproken worden als “Kapike”. Capisc komt van het werkwoord capire. Vervoegt tot de derde persoon is capisce en wordt uitgesproken “capisje”. Alleen zoals hier gebruikt in de vragende zin mag de “e” achteraan weggelaten worden en wordt het”capisc”. Capisc? Laatst gewijzigd door Garry : 4 april 2009 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verbo Capire
io capisco tu capisci egli capisce noi capiamo voi capite essi capiscono (jij begrijpt er geen snars/fluit van) non ci capisci un accidente, o, non ci capisci un bel niente. (je begrijpt zeker wel, dat je....!) Capirai, che....! |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en die kunnen serieuze scheten lossen en dat is verdomme slecht voor dat gat in de ozonlaag, en dan moeten de Groen wanneer ze klaar zijn met in iedere kangoeroe zijn gat een stop i te steken tegen de scheten, deze keer van die hele grote stoppen gaan maken voor al die olifanten ziede. ’t Is maar voor die ijskappen he die aan het smelten zijn. Anders gaan ze die vast en zeker niet terug kunnen bevroren krijgen met hun koelboxen hoor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |