![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Daar RTBF straks niet meer dubt
vreest Brussel de overkill abrupt. Teveel Nederlands brengt een onbalans in onze streng ééntalige club. Qu'est-ce qu'il dit ?? Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 8 april 2009 om 10:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, azert? Wat nu?
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 8 april 2009 om 10:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jamaar, Nederlands is geen taal, het is maar een dialect!
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zolang de Vlamingen het tolleren, blijft Belgie een latijnse natie ,zoals het altijd is geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Weer eens een staaltje van de eigen bekrompenheid.
In plaats van het NL te intensifiëren, kiest men voor het inkrimpen van het NL. Het is duidelijk dat de Franco's uit BSL echt niet verder kijken dan hun neus lang is. Ze kiezen er bewust voor om hun Brusselse jeugd gevangen te houden in dat kleine enge Franco-wereldje. Rare jongens, die Franco's. ![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag werd de Mercator terug naar zijn ligplaats te Oostende "Mercatordok" gebracht. Een niet alledaags gebeuren wat telkens een boel kijklustige op de been brengt waaronder ook zeer veel Franstalige.
En dan staan ze verwondert wanneer de politie die voor de goede orde instaat soms de kijklustige moet aansporen om hier of daar wat op te schuiven, dat er dan tussen het publiek door sommige de replik gegeven wordt," Moi je comprend rien du tous ", zoals vandaag voorviel. Mag je niet zeggen dat het domme kloten zijn, als ze zelfs dat nog niet begrijpen. Laatst gewijzigd door Garry : 9 april 2009 om 23:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik vraag me altijd af hoe dom jullie jullie voelen nadat jullie doorhebben dat de eerste informatie blijkt fout te zijn? Alé...
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Er zijn domme kloten van de Noordpool tot aan de Zuidpool: de dommekloterij kent geen grenzen.
Laatst gewijzigd door filosoof : 10 april 2009 om 14:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() het punt= als ik nu morgen een bericht de wereld instuur dat een groepje walen terroristische aanslagen gaan plegen op flaminganten dan staat dit hier morgen onmiddelijk op het forum. En wat meer is krijg je van die opmerkingen en bedenkingen van het strafste alooi. Nu meer dan eens blijkt die informatie niet al te correct (zoals nu)... Maar wat met die opmerkingen en "bedenkingen"? Niemand van jullie die zich daar ongemakkelijk bij voelt? Een beetje zoals die heksen en die inquisitie vroeger? "ahja oeps twas toch geen heks ma nu is ze dood"
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
![]() Citaat:
ik gebruik gewoon het laatste citaat...
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reageer dan op de persoon in kwestie, wil je? Ik heb ten andere geen avatar in mijn profiel staan waarin ik de Waalse haan belachelijk maak. Meer nog, ik ben vorige maand de voorzitter van de Waalse republikeinse beweging in Brussel tegengekomen (met de Waalse vlag in de hand) en heb die man vriendelijk goeiedag gezegd. Hij was zelfs zo vriendelijk voor mij te poseren voor een foto (zie draad over Catalonië). Ik ben niet tegen mensen, maar tegen systemen.
|
![]() |
![]() |