![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() Dus je doet niets voor de asielzoekers en andere illegale immigranten ? Behalve wat brullen en tieren ? En van ANDERE mensen eisen dat ze hen aanvaarden & onderhouden, zonder zelf in uw portemonnee te gaan, of er vroeg voor op te staan om hen soep ( zonder varkenvlees ) te gaan uitdelen ? Dan heb je mijn respect inderdaad niet (nodig ).
Laatst gewijzigd door beste vriend : 14 april 2009 om 23:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Als de Europese Unie morgen verkondigt dat voortaan de grenzen wijd open staan, en dat iedereen mag komen, wonen en werken waar hij/zij wil, dan zal je zeer vlug méér dan 40 miljoen mensen zien afkomen geloof ik. En dan kan je het hier vergeten, dan word het voor iedereen onleefbaar in Europa, zélfs voor jou.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Denkt u dat er in de rest van de wereld maar 40 miljoen mensen zijn die veel liever in België zouden wonen?
En als ik overdrijf, vanaf welk getal zijn grenzen en beperkingen volgens u dan plots wel aanvaardbaar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() En als je morgen aankondigt dat iedere gepakte illegaal 10 jaar dwangarbeid krijgt, op een eiland in de Arctische Oceaan bvb, en als die bedreiging ook daadwerkelijk ten uitvoer gebracht word, met het nodige media-theater, dan zullen er ...veel minder komen.
Laatst gewijzigd door beste vriend : 15 april 2009 om 09:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
Walgelijk, degoutant en misselijkmakend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk, Onze vriend Felicien is een militant van een zelfverklaarde radicale en revolutionaire politieke stroming. Hij vindt dat in een deftig land oproerkraaiers met harde hand verwijderd moeten worden. Desnoods mogen ze worden neergeschoten. Ik vond dit hoogst merkwaardig voor een revolutionair en dus ook een oproerkraaier. Daarom zei ik dit: Weten we ineens wat jij onder een deftig land verstaat. Alhoewel, misschien nog niet zo'n slecht idee. ![]() Wat denk je, volgende keer als het NSA eens gaat betogen zetten we jullie gewoon tegen de muur. ![]() Begrijp je het nu? Of moet ik je ook nog uitleggen wat ironie is?
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik hoef mij niet te verantwoorden aan u om uw respect te kunnen krijgen. Wat ik buiten dit forum doe is irrelevant in deze discussie.
![]() |
![]() |
#112 |
Minister-President
|
![]() Er waren in 2007 ongeveer 110.000 geregistreerde immigraties.
Om aan 40 miljoen te komen moet het aantal immigranten ongeveer 363 keer groter worden dan nu het geval is. Dat is hoogst onwaarschijnlijk. Als u argumenten en cijfers heeft om deze voorspelling te staven zou ik ze graag zien, ik ben niet te beroerd om mijn ongelijk toe te geven. Maar daar heb ik wel meer voor nodig dan wat jullie allemaal gezien hebben in uw glazen bol.
![]() |
#113 |
Minister
|
![]() Strakke redenering. En waarom is dat? Omdat het de gewone gang van zaken verhindert? Is er ook niet het morele aspect dat meetelt? Is dat niet belangrijker dan 'schade' die veroorzaakt wordt?
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() Als ik niet mag weten wat jij doet , moet jij ook niet aan anderen zeggen wat ze MOETEN doen , en zelfs DENKEN !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister
|
![]() Wil je nu zeggen dat allochtonen niet mogen betogen?
We are everywhere. Laatst gewijzigd door An Arkos : 15 april 2009 om 13:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vol is vol. Als de boot vol zit, mag je hem niet nog meer belasten, of hij zinkt, en dan verzuipt iedereen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat uw argumenten op zijn en ge dan maar begint met een rondje moddergooien dat ik daar aan mee moet doen. Hoe zit het met u? Wat doe gij om al dat "crapuul" en die "profiteurs" buiten te krijgen? Hebt ge al eigenhandig mensen gerepatrieerd? Offert ge uw vrije tijd op om illegalen op te sporen? Hoe zit het met uw onderzoek naar een elektronische chip die u elektrocuteert als ge een imaginair lijntje oversteekt? Weigert ge belastingen te betalen zolang er hier nog vreemdelingen zitten? Heb ik nu een punt gescoord in de discussie? Heb ik nu aangetoond dat ge een hypocriet bent? Welnee, ik heb gewoon wat met modder gegooid. Kunnen we nu de discussie voortzetten op basis van argumenten i.p.v. zo kinderachtig te doen?
![]() |