![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 17 april 2009 om 20:32. |
|
|
|
|
|
|
#302 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#303 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hier ben ik gestopt met lezen. Lees eerst eens goed de Grondwet van uw dierbare vaderland België en probeer het dan nog eens.
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 17 april 2009 om 20:44. |
|
|
|
|
|
#304 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En eisen zij tweetaligheid ,die U later dan uiteraard gaat vergrendelen op een officieel eentalig francofoon gebied aangezien er steeds meer francofone inwijkelingen komen die weigeren zich op taalgebied aan te passen.... En dan hoppa,gaan ze wéér een stukje dieper in vlaanderen hetzelfde proberen.... Dat fenoneem steekt momenteel reeds in mechelen de kop op,en zijn wij een brusselse randgemeente mijnheer?????.... Citaat:
Hoeveel medewerking en eisen mogen vlamingen verwachten en of indienen die zich nét over de taalgrens in wallonië hebben gevestigd,Juist mijnheer, nada,rien de knots... Daar geldt het motto,taalkundig aanpassen of verkassen.... |
||
|
|
|
|
|
#305 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#306 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#307 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vandaag nog staat er een artikel in La Libre waarin staat dat Walen meer Nederlands zouden moeten leren. je moet daar eens de reacties op het forum lezen. neen, je gaat nooit een meerderheid van Franstaligen vinden die Nederlands willen leren, ze kijken er teveel op neer.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#308 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#309 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zij krijgt dus ouders bij haar die hier laten we maar zeggen in vlaanderen wonen ,afkomstig uit brussel ,maar die na twee jaar hier nog géén enkel woord nederlands spreken... En sterker nog,zij eisen zelfs dat ze in het frans te woord worden gestaan.... Zoveel arrogantie hier,en nochtans zijn wij géén deel van de brusselse rand,en toch verdedigd U zo'n gang van zaken.... Daarbij bent U wat mij betreft dus geklasseerd als belgicist pur sang en één grote parléz francais aanhanger.... U hebt wat mij betreft méér dan voldoende kleur bekend mijn beste... Citaat:
Laatst gewijzigd door Svennies : 18 april 2009 om 00:01. |
||
|
|
|
|
|
#310 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#311 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#312 | |
|
|
Citaat:
Nogmaals: waarom zijn jullie zo bang van een deskundig, onpartijdig onderzoek naar de wenselijke omvang van het taalgebied Brussel-Hoofdstad? |
|
|
|
|
|
|
#313 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#314 |
|
Europees Commissaris
|
Het is de opoffering die ze moeten maken als ze Brussel verlaten. Natuurlijk worden asociale mensen doodgepest door omstaanders.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 18 april 2009 om 07:55. |
|
|
|
|
|
#315 | |
|
|
Citaat:
Er zijn volgens mij 2 oorzaken: 1/ Een grote groep is niet eens wielerfan, maar gaat express naar de wielertornooien, om te gaan provoceren met de Vlaamse vlag: men weet dat men daar zal gezien worden: camera's-nieuwsuitzending. 2/ De andere groep is natuurlijk wèl wielerfanaat, en dezen hebben zich ook een Vlaamse vlag aangeschaft, omdat zij blijkbaar denken dat dit een hype is. Maw: de meelopertjes die zich een Vl.vl aanschaffen, 'om erbij te horen'
|
|
|
|
#316 |
|
|
Het zwaaien met Vlaamse vlaggen stoort de Belgen dus enorm.
Alleen al daarvoor moet men ermee voort doen. |
|
|
|
|
|
#317 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mij stoort het zwaaien met vlaggen "tout court". Ongeacht welke vlag.
|
|
|
#318 |
|
|
Waarom is dat Piet?
|
|
|
|
|
|
#319 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#320 |
|
Europees Commissaris
|
Eerder omdat hij een leugenaar is die denkt dat we echt geloven dat hij geen Belgisch nationalist is. Als hij echt een a-nationalist was, dan zou het hem niets moeten schelen dat België ooit zou ophouden te bestaan.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 18 april 2009 om 09:06. |
|
|
|