![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou het ook niet vergeven, en ge zou er vergif op kunnen innemen dat ik de personen een kloot zou afdraaien zodat het voor de rest van hun leven zeer zou doen, ... maar het zou subtiel gebeuren, en zonder veel reclame op radio of tv... Voor een man als Di Rupo moet het toch makkelijk zijn zo'n journalistjen totaal belachelijk te maken en ervoor te zorgen dat hij voor de rest van zijn leven enkel nog gazetten mag aanraken om ze in de brievenbus te gooien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft de Luikse en Charleoise SP Maffia clan wat teveel in de wielen gereden vrees ik, ... normaal gezien worde dan door twee Tunesiërs overhoop geschoten op een parking, ofwel geven ze u betonnen schoenen, maar natuurlijk ligt dat met hun eigen Godfather iets moeilijker, daarvoor moeten andere krachten ingeschakeld worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() In Wallonië weet men daar veel meer over en je mag er donder op zeggen dat er stront aan de knikker is, maar daar houden ze dat liever in eigen kring.
Smeergeld en zwijggeld kunnen veel doen. Er is trouwens nog veel meer aan de hand dat het daglicht niet mag zien , maar misschien willen ze niet allemaal meer zwijgen en is er een kans dat die potjes beginnen te stinken??? Wordt vervolgd , volgens mij!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() Ri Rupette wil de strontvliegen doodslaan voor hij premier van den belziek wordt.Als ik mij niet vergist is die Rupette betrapt door 2 flikken ergens aan een meer of vijver, met een minderjarige. Die 2 zouden intussen al flik af zijn. Die Marnette en Laurette haar nen tweeden poeper lijken mij teveel overeen te komen. Waarom bijkomende onderzoeken vragen als je flik af bent, de zaak al tien jaar geleden gebeurt is en je intussen " witgewassen" bent? En dan nog nen advocaat nemen om di rupette zijn gat wit te wassen? Heel bizar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() allez dan, erg duidelijke taal ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat bedoel je nu eigenlijk met 'het klootjesvolk'? Deze ongelooflijk arrogante benaming doet je hele betoog teniet.
Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 25 februari 2006 om 17:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
over het algemeen beperken ze het nadenken tot een minimum, en trekken zich geen fluit aan van alles waar ze geen directe baten voor zichzelf bijzien je zal ze bijvoorbeeld graag horen verkondigen dat Di Rupo een pedofiel is die enkel uit de cel bleef omdat hij alle gevestigde machten in dit land kan laten doen wat hij wil (waarom startten ze dan uberhaupt een onderzoek tegen hem?)
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, dus wanneer je je tegenstander als "klootjesvolk" gaat omschrijven, omdat je bij gebrek aan hersenactiviteit zonder argumenten zit, en omdat je je geen fluit aantrekt van de kwaliteit van de discussie (blijkbaar baat die kwaliteit niet), dan ben je... klootjesvolk?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Groot gelijk van Di Rupo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geen commentaar.
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en op jouw klootjesvolk partij stemmen, daar denk ik nog niet aan, ik zou me constant vuil voelen
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer de bal gekaatst wordt sta je idd met je bek vol tanden.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zou ook niet meer lachen ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben nog even aan het twijfelen of jij maar een ordinair provocateurtje bent, of of jij dan toch een omhooggevallen elitair ventje bent. Ik vermoed het eerste, maar het maakt eigenlijk niet uit, beide zijn maar triestig. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Partijlid
|
![]() Enkele "insiders" weten heel goed wat de Heer di Rupo werkelijk "animeert", en het zijn zeker geen heren van zijn leeftijd.
Ik ken een paar landen waar ze hem al lang zouden opgehangen hebben. Jan. |
![]() |
![]() |