![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat moet je tegen Filo zeggen hé, ik ga gewoon verder op zijn bewering.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Zie, hou de religies hier gewoon buiten, ok. Ga naar de draad over integratie en/of geloof en zaag daar.
Allebei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() Sex op 14=knettergek!
Gevolg: * talloze tienerzwangerschappen * aanzet tot prostitutie, wangedrag en onzedelijke feiten * volwassenen die minderjarigen misbruiken voor sex * geen enkel normbesef voor traditionele gezinswaarden! Ouders die sex toelaten met hun minderjarige kinderen hebben geen enkel recht meer op kindergeld (ze verwaarlozen de opvoeding van hun kind!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
best grappig .... al eens bij stilgestaan als je diezelfde prutsredenering zou doortrekken bij een gegeven gemiddelde lichaamslengte van pakweg een 1.60 m voor mannen in de (vroege) middeleeuwen ? wat moet dat dan niet geven voor die twee ouderlingen in dat rijtje ? niettemin allemaal off-topic... 'tgaat hier over seksuele betrekkingen rond 14 en hoe er mee om te springen Laatst gewijzigd door praha : 28 april 2009 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Sexuele betrekkingen van 14 jarigen is minderjarig dus strafbaar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 28 april 2009 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bedank alvast feestelijk voor deze 'oplossing'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() @Max:
Inderdaad, toen ik op school zat en kind was waren er een pak meer normen en waarden dan nu! En ik heb daar totaal geen spijt van: ik weet wat wederzijds respect is,ik weet wat een echt gezin betekend,ik weet het verschil tussen goed en kwaad! Al deze kenmerken zijn nergens meer terug te vinden bij de huidige jeugd! Strengere opvoeding moet er komen,normbesef, verantwoordelijkheidszin, en herinvoering van de legerdienst! |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oh maar dat kennen ze hoor, vraag maar aan de gemiddelde misdienaar. Die kunnen gepeperde boeken schrijven over priesters en hun visies omtrent seksualiteit, visies die ze niet zelden in de praktijk omzetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Opgekropte woede? Ik heb er gelukkig nooit mee te maken gehad. Wel mensen tegengekomen die er het (erbarmelijke) resultaat van waren. Verder gewoon mijn kritische geest tegenover onze maatsschappij. Laatst gewijzigd door filosoof : 28 april 2009 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
@Guderian, ben jij misdienaar geweest? (kiko, ik weet dat jij Gud niet bent. ik weet wel dat PV hier op deze draad post) Laatst gewijzigd door filosoof : 29 april 2009 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |