![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Provocateur avant la lettre.
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() zoals met alle nonitems: om de aandacht af te leiden, mensen kunnen nu weer "stilstaan" bij de onverdraagzame jeugd en hoeven niet stil te staan bij de incompetente en veel onverdraagzamer volwassenen die dit land niet-besturen.
![]() |
#43 |
Vreemdeling
|
![]() om over de homo problematiek te kunnen praten dienen we eerst een onderscheidt te maken tussen wat ik genetische homo's noem en culturele homo's.
genetische homo's zijn mensen die als man of vrouw geboren zijn, maar nu eenmaal denken, voelen, handelen als het andere geslacht, met dergelijke homo's heb ik geen probleem. die mensen hebben als het ware geen keuze en volgen gewoon hun natuurlijk instinct. de culturele homo's darentegen zijn simpelweg decadent; leterlijk; het is niet bedoeld als scheldwoord; het betekent verval; deze groep vormt wel degelijk een gevaar voor de samenleving en dient zwaar aangepakt te worden voor hun immoreel en verderfelijke ( letterlijk) gedrag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 5 mei 2009 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laat toch iedereen doen wat hij zelf wil.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Ik heb er vroeger ook zo iemand gekend die tegen homoseksualiteit was.
Die in alles verwijfdheid zag en altijd haantje-de-voorste wilde zijn. Wij zaten 2 jaar lang in dezelfde klas. Onlangs kwam ik hem opnieuw tegen en hij moest mij iemand voorstellen ...... Zijn vriendje ! ![]() OOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooo de liefde is mooi. Eerlijk, ik had dat nooit van die jongen verwacht. Want die was wel degelijk cool. En zelfs nog steeds. Krijgt zo alle meisjes van de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Vreemdeling
|
![]() zo typisch, gewoon omdat ik een andere mening heb, vallen jullie mij persoonlijk aan ... stelleke lafaards!
ik heb wel degelijk homofiele vrienden, maar niet van het decadente soort by the way; homofilie moet kunnen, maar homofobie is taboe??? wees eens consequent ow, en wat het fors doen inkrimpen van vrijheden en dergelijke; uiteraard! decadentie kan niet anvaard worden; het lijdt tot verval indien er niet snel wordt ingegrepen tegen de extreem linkse stromingen in de westerse wereld, worden we straks onder de voet gelopen door de moslims ... kortom Ando, ik ben niet van plan mijn kinderen te laten lijden, omdat gij weigert uw verantwoordelijkheid ten aanzien van de maatschappij te aanvaarden en denkt dat uw goestingeste belangrijker is als de maatschappij in zijn geheel of wil je nu echt gaan beweren dat je niet ziet hoe een discotheek vol met drugsverslaafde sexmaniakken decadent is??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
ow, je hebt mijn 2de paragraf even overgeslagen om wat sneller over te gaan tot het verspreiden van haat jegens en het discrimineren van iemand die geneens homofoob is ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En wat betreft de relatie tussen pedofielen en homo's ... zowat 30% van de pedofielen is homo .. wat veel meer is dan het normale % van homo's vs hetero's in de maatschappij. Maw hoe meer homo's hoe meer pedofielen en dat is helemaal geen verrassing, mensen die geen waarden hebben tja .. die doen alles zolang het maar goed voelt zeker en zolang ze niet gepakt worden voor hun perverse acties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Duupje : 5 mei 2009 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Vreemdeling
|
![]() dus, homofobie moet onvoorwardelijk anvard worden, mar homofobie moet bestreden worden als een kwaad???
en niemand van jullie die snapt dat ondanks het feit dat jullie de groepen hebben omgedraaid, je uiteindelijk niet beter bent als den 1ste beste dictator? kortom; ik bekijk dit vanuit een maatschapelijk stand punt; jullie hebben enkel en alleen jullie stompzinnig egoisme als referencie punt ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() de h0omo's zijn uiterard slechts een deeltje van de extreem linkse decadentie die onze matschappij van binenuit aan het opvreten is tot den boel implodeert, of dacht je nu echt dat het enkel bij de beurs ging blijven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Zelf heb ik an sich niets tegen homoseksuelen maar 80% van de homoseksuelen vind ik wel onhebbelijke mensen. Ik weet ook niet hoe dat komt. Precies of er aan die homoseksuele eigenschap inherent enkele onhebbelijke eigenschappen zijn verbonden. Ik denk vandaar de homofobie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ja je mag tegenwoordig niet te veel negatiefs vertellen over de homo's anders ben je aan homofoob en discrimineer je en bla bla bla. Ik dacht dat vrije meningsuiting van beide kanten kwam maar ja in een linkse maatschappij bedoelen ze met vrije meningsuiting dat je enkel de mening van links mag verkondigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als we claustrofobie zouden aanvaarden als de norm zouden we alle kleine ruimtes moeten afbreken.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Staatssecretaris
|
![]() Nu, ergens wel betuttelend dat men beleidsmaatregelen gaat koppelen aan de resultaten van dit onderzoek. Als 1/5 jongeren van geen holebi's moeten weten, laat ze dan toch? Dit is toch louter een opinie-onderzoek en bij mijn weten kan een opinie niet juist of verkeerd zijn.
BTW, ik heb niks tegen holebi's, mij kan het geen zier schelen wat mensen met elkaar uitspoken als ze het zelf willen. Alleen menen sommigen zich te moeten moeien met wie de jongeren moeten omgaan.
![]() |
#59 |
Staatssecretaris
|
![]() Gaan de sossen nu quota invoeren over het aantal holebi's dat ge in uw vriendenkring moet hebben?
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zeker niet taboe, een goeie psychiater kan dat zelfs verzorgen.