![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wie wil er eigenlijk dan nog een drama maken van transferts naar de walen? 't steekt hier blijkbaar op genen euro, we gaan ook nog europa sponsoren Laatst gewijzigd door spherelike : 7 mei 2009 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Foxnews heeft onlangs toch gratis reklame gemaakt voor Belgie met hun reportage in Molenbeek. Ge zult het zien, deze zomer loopt Molenbeek vol Amerikaanse toeristen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Telkens als ik in het buitenland kom steeds dezelfde vraag, steeds dezelfde afkeer. Ieder land heeft achtergebleven regio's, en daar zijn ze solidair mee. Je krijgt je centennationalisme zowat nergens verkocht. Of je het nu graag hebt of niet dat is imago van ons land, dat bezorgt ons onder andere onze slechte score. Daarbij nog het VB met zijn gedachtengoed die in de buitenlandse pers gezien wordt als representatief voor vlaanderen, en de waalse extremisten die hun taalgenoten bespelen om voor ons belangrijke maar internationaal futiele beslissingen aan te vechten. Splitsen lost dus voor het onderwerp van deze draad niet op, in tegendeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Dit maakt ook deel uit van ons slecht imago. U weet wel, die kleine foefelende belastingontduikende arrangeurs. Wij staan op een lijn met de Grieken, Italianen en de Balkan. Borst omhoog, Vive la Belgique !
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoeveel sectoren en aanverwanten zijn in deze zin betrokken, hoeveel tewerkstelling, hoeveel inkomen, hoeveel belastingen van belgische ondernemers en bedrijven. Europese instellingen trekken geen pers en geen lobbyisten aan, en zo ze dat toch doen leven die zoals de eurocraten hierboven. Al die instellingen werken en vergaderen onder de blote hemel, gebouwen, meubelen, catering, toelevering hebben die allemaal niet nodig. Moet ik nog verder gaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() vreemd men laat hier uitschijnen dat men weinig van marketing weet,terwijl ze toch maar ingaan op de public relations en marketing van politieke partijen
![]() Laatst gewijzigd door globalmedia : 7 mei 2009 om 18:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het gaat niet alleen over de senten. Herlees wat ik schreef: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Om een nieuw Brussel te maken, moet er geruimd worden. Wij zullen er allemaal beter van worden. Minder wordt meer ! Wij zullen hier eens een andere draad voor open doen.
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door jbl : 7 mei 2009 om 21:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijten ze daar ook in de solidaire hand? Proberen die achtergestelde regio's ook grondgebied te veroveren van het solidair landsgedeelte? Weigeren die achtergestelde regio's daar ook de grondwet en een arrest na te leven? Laatst gewijzigd door daiwa : 7 mei 2009 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() yo daiwa, kheb gisteren je naam gezien in een Japanse sf-animatie.
wel onder de naam Daiwa Heavy Industries. komt daar mss je nick vandaag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben een sportvisser en aangezien ik niet goed wist welke nicknaam te kiezen heb ik maar het merk van mijn vismolens gekozen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zolang uw vlaamse volksbeweging niet te beroerd is om halve waarheden en hele leugens te vertellen, en weigert rekening te houden met objectieve elementen, is ze geen knip waard als bron van informatie, laat staan dat haar doelen juist en rechtvaardig zijn. Het is jammer om dat als objectieve vlaming te moeten vaststellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heb je die kasten van villa's in de rand gezien, waar die wonen, de gemeubelde appartementen die mijn maandloon kosten. Ken jij veel jonge mensen die zich dat kunnen permiteren? Alweer een drogreden om brussel te pluimen, nu de vlaams nationaisten beseffen dat ze brussel niet kunnen krijgen. Verzuurd natrappen noem ik dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat zegt alles !! ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik blijf bij mijn punt, dat we als individuele vlaming best genietbaar zijn voor buitenlanders, maar als politieke groep een sterk negatief imago hebben, dat door de splitsing, die volgens sommigen alles zou oplossen, enkel zou bevestigd worden. Iets wat de relaties van onze nieuwe staat met het buitenland, al van bij de start negatief zou maken. Laatst gewijzigd door spherelike : 8 mei 2009 om 07:27. |
|
![]() |
![]() |