![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het excuus dat ik op een laptop van mijn vriendin aan het tokkelen was terwijl de voetbal opstond is er zelfs geen....
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 10 mei 2009 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
|
![]() Citaat:
Nog een geluk dat jij niet naar de inhoud kijkt...'t zou nogal wat geven... BTW: hoe vaak heb je vandaag als gedriehoekt Raffie??? Volgens sommigen doen de mods overuren heb ik vernomen...
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
|
![]() Citaat:
In islamitische landen is een openlijk homoseksueel toppoliticus natuurlijk onbestaande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() logisch, in Iran bestaan geen homofielen volgens de regering aldaar
Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 mei 2009 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Parlementslid
|
![]() Pfffff ik ken verschillende mensen binnen de vlaamse beweging die homo zijn. Ik vind da zeer lieve mensen.
Links en Vlaams Laatst gewijzigd door De rechtvaardige rechter : 10 mei 2009 om 10:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#168 |
|
![]() De meesten wel...ken ook een paar onnozele klootzakken...net zoals bij de hetero's trouwens...
![]() |
#169 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De meeste gevallen van misbruik en verkrachting vinden inderdaad plaats binnen het gezin. Maar dan wel binnen heterogezinnen.
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²!
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
Spijtig genoeg moet ik lachen om het bewijs dat U de inhoud niet vindt...snapt...begrijpt.... Een bewijs trouwens van mijn stelling dat mensen zoals ik de homo's moet beschermen tegen folteringen/uitmoording door een ideologie die door uw overtuiging op nogal ondemocratische wijze in België/Europa worden binnengehaald. Cynisch...
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het is bedroevend om vast te stellen dat je homoseksualiteit gaat blijven verdedigen tot je ooit de afgrond hebt bereikt. Nee, ik heb me vergist in jou... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zegt dan zeer veel over je kennis van de Belgische politieke wereld. Di Rupo is wel degelijk openlijk homoseksueel en dat is al j�*�*�*ren zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen die zichzelf verdedigen om wat ze zijn, hoe durven ze! Wat een rotte samenleving hier toch... Weet je wat? Ik ken zeer veel dames uit 'homovrije' landen die graag zouden willen met je ruilen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
Desalnietemin mijn dank: het komt namelijk zeer zelden voor dat een ideologie die zijn nek uitsteekt voor een minderheid, die uit blinde haat in de helpende hand bijt, publiekelijk wordt geaffirmeerd voor zijn altruïsme. Nu in Raffietaal: Terwijl jullie rugridders bijten en blaffen naar de kuiten van het VB (dewelke een duidelijke edoch niet-discriminatielijn wil varen tav holebi's) halen jullie op de meest ondemocratische wijze de vijfde colonne binnen die er op uit is jullie uit de weg te ruimen.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 mei 2009 om 09:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |