![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() pff , ik dacht toch wel dat enkele mensen mijn argumenten zouden kunnen aanvullen of nog met eentje extra voor de republiek over de brug zouden komen.
blijkbaar heb ik jullie overschat ![]() komaan mensen zet jullie hersens aan het werk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Dat appeleert aan mijn machiavellistische nuchterheid - als ik dat zo mag zeggen - , maar vind ik al bij al wat vergezocht, democratisch riskant en wsl belemmerend voor de integratie van Vlaanderen in een soort van Nederlands gemenebest.
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Schaf ook maar ineens de adelstand af (en het ganse circus errond)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 12 mei 2009 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() nee het is juist : politiekers die kruipen voor industrielen,
politiekers die aan de lopende band mensen aan een staatsjob helpen , politiekers die vooral met zichzelf bezig zijn ('cvp is de enige partij die mij een netto-inkomen van 90.000 fr kan garanderen ' : vader Staes bij zn overstap van agalef naar cvp)) |
![]() |
![]() |