![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Grappig, de smoeltrekkerij, als iemand u een spiegeltje voorhoudt. Waarom bent u verbaast ook dat, wanneer u in de bres springt voor (uw) beste vriend, u valt en blijft vallen.? Beweren dat ik de 'waarheid' in pacht heb is pure pesterij nadat ik argumenteerde dat iets als 'de waarheid' niet bestaat. Er bestaat wel zo iets als een consensus. Maar om daar mee af te komen zal u met een mandaat van/ en in naam van/ een groep moeten spreken. Niet vanuit je eigen kale rectum. Kijk. U heeft gelijk. Nu goed ? Ik heb er geen enkel probleem mee om een virtueel schertsfiguur en copycat gelijk te geven. Geniet. Te nuttigen samen met TV-worsten. De trofee kan u afhalen in café "Het Vlottend Belang" op Second Life. Groetjes, 't ga je goed. *** click ***
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat dacht je trouwens om eens een nationaal referendum te organiseren ? Voor of tegen doodstraf ? Dan zul je zien alsof ik de enkele ben, die voor stemt...Een overgrote meerderheid heeft de buik vol van vrijgelaten / ontsnapte amoklopers... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tussen al je gesnoef en ad hominem geraaskaal door vind ik echter nog geen enkel spoor van argumenten die aantonen dat ik ongelijk heb inzake het feit dat er wel degelijk voldoende zaken zijn waar de schuld onomstotelijk vastligt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bovendien zijn de gevolgen van het tolereren van dit soort corruptie ook zo erg (complete normvervaging bij de politieke klasse, wat we in België overigens maar al te goed merken) dat enkel zeer afschrikwekkende maatregelen nog soelaas kunnen brengen. I.e. hier is een schokeffect nodig. Om het cru te zeggen: van mij mogen er gerust eens een paar parlementsleden demonstratief de doodstraf krijgen omdat ze zich niet meer herinneren dat ze eigenlijk volksvertegenwoordigers zijn, en dat dat iets helemaal anders is dan partijslaven. Op 2 Elke misdadiger met een nulpotentieel voor constructieve bijdrage aan de samenleving. De recidivisten, degenen die zo gevaarlijk zijn dat je ze enkel nog als heel oud mannetje zou kunnen overwegen terug vrij te laten enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De straf is totaal buiten proportie, het probeem echter verdient serieuze aandacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ze dan maar sterven als oud mannetje in de gevangenis. Voor de kosten moet je dat niet laten zoals hier al eerder aangetoond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die straf is helemaal niet buiten proportie gezien de gevolgen ervan zo extreem zijn. Hun taak is de democratie te verdedigen, hun falen daarin gigantisch. De repercussies ervan zijn énorm: we leven dankzij hun makheid in een particratie ipv een parlementaire democratie. De gevolgen daarvan zijn dat een heel klein groepje mensen hier uiteindelijk de dienst bepaald buiten de controle van het volk en zijn zogenaamde vertegenwoordigers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat enkel extreme maatregelen volksvertegenwoordigers ervan zal overtuigen om de belangen van hun kiezers boven die van de partij(top) te stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het énige zinvolle argument dat ik zie tegen het herinvoeren van de doodstraf voor bepaalde feiten, is de 'but what if it turns out you were wrong' vraag. Indien er hierover geen enkele twijfel is, is het volgens mij misschien zelfs menselijker. En die kostprijs lijkt me toch behoorlijk hoog te liggen als je naar een psychopaat �* la Dutroux kijkt bvb. Gevangenen die in aanmerking zouden komen voor de doostraf zijn de facto van het extreem gevaarlijke type, en hun bewakingskosten liggen pakken hoger dan gemiddeld. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 17 mei 2009 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In 2007 een goei 500 in china ... extrapoleer ...
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]() mensen die kjoet, of kids gebruiken. Of Master Bedroom. Die mogen ze aan hun darmen ophangen, liefst nog op de markt in om het even welk kutdorp
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() Kassiers die eerst de briefjes in de hand leggen, en dan het kleingeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kan uw moreel principe wel begrijpen, maar in de realiteit is het mijns insziens een keuze met immorele gevolgen. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 26 mei 2009 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |