![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij zou dit wel eens grootmoedig mogen toegeven. (en vertellen van welke onverdachte bron hij de cijfers haalde) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Minister-President
|
![]() De Standaard gaf in het begin ook maar 5000 aan, dus waarschijnlijk postte hij dit voor de grote massa er nog maar was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"De kern van de huidige –op de spits gedreven– tegenstellingen tussen Vlaamse, Waalse en Brusselse politici, is niet enkel cultuur of taalgebonden. Er bestaan geen godsdienst- of taaloorlogen, uiteindelijk gaat het toch altijd over economische doelstellingen die met religieuze of culturele argumenten versluierd en verkocht worden. De huidige ontwikkeling, de uitgedokterde marketing, de hoge vlucht van de propaganda door de overheid, het mediagenieke aspect, het uitbundig vlaggenspel, doen me denken aan de volgende scherpe uitspraak van Ernest Gellmer (gelezen in het boek "greep naar de Markt" van Olivier Boehme): "De kudde moet gebrandmerkt worden omwille van de morele ijver en de sociale identificatie die de maatschappij nodig heeft." Door de koppeling van de emoties rond onze taal aan de verzwegen economische belangen van de bovenlaag, slaagt de politiek erin “Vlaamse” nationaliteitsgevoelens op te wekken en te mobiliseren voor de verwezenlijking van de doelstellingen van wie nu al macht en kapitaal bezit. " En dat gaat het niet meer over werkloodheidsvergoeding, maar over aftrek voor notionele aftrek, vermindering van vennootschapsbelastingen, verminderen van patronale sociale bijdrage,..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() neen
de openeningsposter zit er vlak op. ga anders eens op uw hoofd staan? Laatst gewijzigd door born2bewild : 19 mei 2009 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een beetje te veel gehoopt, vrees ik. Hij zal nog liever doodvallen dan zijn ongelijk toe te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees nog eens de eerste posts. Zelfs als de eerste andere cijfers bekend raakten geraakte hij niet verder dan "onverdachte bronnen ![]() ![]() Vandaar dat ik nog altijd graag zou weten wat zijn onverdachte bron was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar nu u er toch bent, zult u ons ongetwijfeld een plezier willen doen, en ons willen uitleggen : 1. Hoeveel en welke invloed heeft de notionele aftrek, de zogenaamde vermindering van de vennootschapsbelastingen en een eventuele vermindering van patronale sociale bijdragen op de zeer hoge werkloosheidscijfers in Wallonië en Brussel, in tegenstelling tot Vlaanderen ? 2. Was de PS niet mede aan de macht op federaal niveau bij de eventuele beslissing tot invoering van voormelde aftrek en verminderingen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn stelling is, dat de roep om splitsing niet ingegeven wordt door de werkloosheidscijfers, maar "voor de verwezenlijking van de doelstellingen van wie nu al macht en kapitaal bezit. " (zie wat ik in vet zette in de tekst) En deze doelstellingen zijn : verlagen van de vennootschapsbelastingen, van de patronale sociale bijdrage, afbreuk van de verwezenlijkingen op vlak van arbeidsrecht, sociale zekerheid,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zal't nog eens citeren.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Tja er was 35.000 man, volgens mij een succes. Sommigen vergelijken de opkomst met bv TW, wel daar komen 90.000 deelnemers op 4 dagen, dus toch niet slecht voor Belgavox. Ijzerbedevaart en zangfeest komen elk aan 5000 man, gezien het dezelfde zijn die de twee feesten bijwonen blijft de teller op 5000, dus 1/7e van Belgavox, dan nog te zwijgen over de nationale feestdag die trekt misschien 100.000 man per jaar.
Het toont allen aan dat er een Belgisch reveil is dit moet niet ontkent of genegeerd worden. De reactie van bv Bougeois op Belgavox zegt genoeg gelukkig is deze man geen minister van media meer want hij weet blijkbaar wat wij mogen en moeten horen en geloven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() In Italië de cryptofascisten van de MSI en de Leganord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar dit jaar gaan ze veel volk trekken want volgens hun wil gans vlaanderen de onafhankelijkheid uitroepen, ik ben benieuwd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had het in mijn posts totaal niet om welkdanige "roep om splitsing", maar over het erg opvallend verschil in werkloosheidscijfers tussen het landsgedeelte boven, en dat onder de taalgrens, waar de PS het reeds tientallen jaren lang voor het zeggen heeft. |
|
![]() |
![]() |