![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jefrey Van der Straeten (SLP) (11 t.e.m. 17 mei) voorzitter van SLP Lokeren. Hij is 21 jaar en is een geboren en getogen Lokeraar. Hij studeert momenteel de master Politieke Wetenschappen aan de Universiteit van Gent en gaat er volgend jaar nog een master Algemene Economie bij doen. Hij voetbalt al enkele jaren bij FC Daknam en is altijd al zeer geïnteresseerd geweest in politiek en het samenleven in het algemeen. Sinds oktober 2008 is hij politiek secretaris van het nationale Dagelijks Bestuur van L², de jongeren van SLP. In die hoedanigheid zetelt hij ook in het partijbestuur van SLP. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Burger
|
![]() Jefrey Van der Straeten
maar over deze zaken spreekt men niet met eigen mening, de bedrijven zijn de baas: veel bedrijven produceren voor prostitutie, leveren prostitutie diensten .. dus geen eigen mening!!! of anders spreken we met resultaten in de maatschappij, geweten, principes en bewijzen. leidt zoiets naar kwaad, familiale conflicten, immoraliteit, echtscheidingen en ziektes? antwoord hierop bepaalt hoe je moet denken, neem ik aan? dank u
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deadlock, prostitutie hangt nauw samen mer armoede, de meeste prostiuees vindt je in landen waar vrouwen afhankelijk zijn van een patriarchale structuur en waarbij prostitutie soms gelegaliseerd werd zoals bij sjiieten en hun tijdelijke huwelijken.
Onderwijs en economische onafhankelijkheid voor vrouwen zijn het beste middel tegen prostitutie dus als jij daar zo tegen bent Deadlock zou je moeten ijveren voor grotere economische onafhankelijkheid binnen patriarchale systemen meer onderwijs en economische onafhankelijkheid voor vrouwen in o.a Islamitische landen waar armoede onder de bevolking vaak zeer hoog is, en vrouwen eerste slachtoffers daarvan. Wat prostitutie hier betreft, ook dat gaat vaak over armoede, vrouwen in de illegaliteit hebben vaak geen ander middel tot overleven, en daar moet je wel wat aan doen, vrouwen die vrijwillig en bewust voor prostitutie kiezen lijken me geen enkel probleem,net zo min als mannen die van hun diensten gebruik maken, op voorwaarde dat het mijne vent niet is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel moeten de gebruikers hier bestraft worden, niet de hoeren. Zoals in Zweden. Bij drugs is dat omgekeerd. Daar dienen de handelaars bestraft, niet de gebruikers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het is momenteel zoals met softdrugs. het mag, maar eignelijk ook niet maar we zullen u niet vervolgens als ge het doet behalve als de flik toevallig uw kop ni kan verdragen. creëer een kader en sluitende wetgeving. komt staatskas ten goede, komt de hoeren ten goede (wettelijke bescherming) en het komt klanten ten goede (gezondheid). Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sex verkopen is helemaal niet immoreel, wanneer het volwassen personen betreft die uit vrije wil hiertoe overgaan.
Heel wat mensen kunnen om welke reden dan ook geen partner vinden waarbij ze tot een seksuele relatie kunnen groeien die voor hen bevredigend is. Prostitutie is in die zin nodig dat mannen terecht kunnen met hun seksuele noden op een manier die niemand schaadt, bij dames met voldoende ervaring om dit op professionele wijze aan te pakken. Maar iedere vorm van prostitutie die niet werkelijk vrijwillig is moet betreden worden, ik denk aan bijvoorbeeld Afrikaanse vrouwen die op die wijze mensenhandelaars moeten terug betalen, Oost Europese meisjes die met valse beloften worden gelokt, vrouwen die uit de prostitutie willen mogen breed ondersteunt worden, gelukkig zijn die mogelijkheden er , in Antwerpen toch... |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Vreemdeling
|
![]() "je goed recht maar dat neemt niet weg dat dit beroep bestaat en het tevens het oudste beroep ter wereld is.
het is momenteel zoals met softdrugs. het mag, maar eignelijk ook niet maar we zullen u niet vervolgens als ge het doet behalve als de flik toevallig uw kop ni kan verdragen. creëer een kader en sluitende wetgeving. komt staatskas ten goede, komt de hoeren ten goede (wettelijke bescherming) en het komt klanten ten goede (gezondheid)." > Als kandidaat voor het Vlaams Parlement kan je het zo niet zeggen op een forum of op tv, maar ik denk er net zo over ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrije wil is geen witwassertje voor alles. Niet alles is moreel, omdat er een vrije markt voor is. Laatst gewijzigd door eno2 : 20 mei 2009 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zou de staat niet de " pooier " mogen worden, van deze dames die sowieso reeds tippelen ? Iedereen zou er beter van worden : de hoeren eerst en vooral, verlost van hun misdadige " beschermers " worden ze ambtenaars van het Ministerie van Volksgezondheid bvb ( dat zou hun officiële titel zijn ), met bijhorend loon en pensioen, ziekenkas enz. + een percentage per klant. Zij kan dus meer verdienen door ijver aan de dag te leggen, en een cliënteel te fideliseren. ![]() Onderworpen aan een medisch onderzoek per week, worden de kansen om ziektes op te lopen / te verspreidden quasi nihil. In Eros-centers zoals die in Duitsland reeds jaren lang bestaan, en die van buiten op klinieken lijken, kan de klant zijn keuze doen aan de loketten aan de ingang, betaald, krijgt een kamersleutel, en kan zijn ding gaan doen. Het pand word bewaakt, een alarm is beschikbaar voor de prostituée, indien er problemen optreden. Trouwens, het is meer de hypocrisie die mij ziek maakt, als de prostitutie zelf : geregeld pakt de politie de hoeren op, neemt ze mee naar het bureau, en mits een boete kunnen ze weer ophoepelen. Dat is een indirecte belasting, die boete. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nee, het moet wel degelijk de enige eigen keuze zijn. Dat moet wettelijk vastgezet worden : als je bij het Ministerie voor Volksgezondheid aanbied, om mede te delen dat je wil postuleren voor een job als Staats -Prostituée , dan word je medisch onderzocht, en moet je een theoretische en practische opleiding volgen, van laat zeggen een week, om te zien of je geschikt bent, en of je de nodige kwaliteiten voor deze job bezit. ![]() Maar druk uitoefenen op gelijk wie, en in het bijzonder werklozen die van een vergoeding genieten, is strikt verboden. Enkel vrijwilligers ! Wat zouden de klanten trouwens met vrouwen die niet gemotiveerd zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"what's a sex crime ?" "not getting any !!" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vind het niet immoreel ? waar haal je dat ? je doet toch niemand dood of zo, je voldoet wel een nogal primitieve behoefte aan één zijde, en de andere zet haar verstand op 0, en gaat voor het gemakkelijke geld ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Da's een apart leventje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De een zal het immoreel vinden en de andere niet. Ik ben alleen potent als ik niet moet betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||||||