![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Ik ben ook Belg, Vlaming en Limburger. Iets op tegen??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oot-Vlaanderen? Kom, kom laat ons ernstig blijven hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zoals gewoonlijk.
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg :: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens :: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() "Luister naar de vraag domme geit." zou ik gezegd hebben als journalist.
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg :: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens :: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn Laatst gewijzigd door godisanidiot : 20 mei 2009 om 14:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen verplicht men mij 'vlaming' te zijn omdat ik een Nederlandstalige Belg ben en België een federale staat is, en men zodus behoort tot de kunstmatige staat 'Vlaanderen' als men Nederlands praat. 'Vlaanderen' waaronder men dan moet verstaan: het samenraapsel of de verzameling van de verschillende streken in België waar men Nederlands of Vlaams spreekt. Laatst gewijzigd door system : 20 mei 2009 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe ze aan Vlaams Brabant en Limburg gekomen zijn is me een raadsel. Maar het zij zo en ik leg me daarbij neer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me desgevolg ook af hoe Limburg aan zijn naam gekomen is, aangezien er slechts één gemeente is daar historisch gezien deel van uitmaakte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Het argument dat Vlaanderen oorspronkelijk enkel uit OV en WV bestond en daarom Vl Nat verkeerd is behoort toch wel tot de zwakste op dit forum (en dat wil wat zeggen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 20 mei 2009 om 18:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() En de meest volwassen en democratische reactie van De Wever
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Nope. Dat u dat denkt toont nog maar eens aan dat u gewoon lekker mee zwemt met de stroom
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 20 mei 2009 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Burger
|
![]() Daar heb je groot gelijk in, maar er is wel een verschil hoor.
Als de nodige politici aan de dop staan, leven die 'politici' zoals nu nog steeds op de 'kosten' van de belastingbetaler, maar deze 'kosten' zijn dan van die aard, dat de belastingbetaler miljarden minder moet afdokken. ![]()