![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Tot welke kaste behoort u volgens uzelf, en komt uw beroep overeen met uw kaste? | |||
Priesterkaste (wetenschapper, ideoloog, leerkracht) en mijn beroep komt overeen met mijn kaste |
![]() ![]() ![]() |
11 | 39,29% |
Priesterkaste (wetenschapper, ideoloog, leerkracht) en mijn beroep komt niet overeen met mijn kaste |
![]() ![]() ![]() |
4 | 14,29% |
Krijgerskaste (geuniformeerd diensteman, manager, volksvertegenwoordiger) en mijn beroep komt overeen met mijn kaste |
![]() ![]() ![]() |
5 | 17,86% |
Krijgerskaste (geuniformeerd diensteman, manager, volksvertegenwoordiger) en mijn beroep komt niet overeen met mijn kaste |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,14% |
Verkoperskaste (bedrijfseigenaar, marketeer, uitbater zaak) en mijn beroep komt overeen met mijn kaste |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Verkoperskaste (bedrijfseigenaar, marketeer, uitbater zaak) en mijn beroep komt niet overeen met mijn kaste |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Arbeiderskaste (boer, arbeider, visser) en mijn beroep komt overeen met mijn kaste |
![]() ![]() ![]() |
3 | 10,71% |
Arbeiderskaste (boer, arbeider, visser) en mijn beroep komt niet overeen met mijn kaste |
![]() ![]() ![]() |
3 | 10,71% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() De ambtenarenkaste is een aparte kaste!
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En ik zal de strop persoonlijk bedienen. Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 21 mei 2009 om 00:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vooruit dan maar: Ik denk dat een kastenstelsel, wil het werken, zo geactualiseerd moet worden dat men - vrijelijk, onbeperkt en zo vaak men wil - kan switchen tussen de kasten. Maar ja, dan is het geen kastenstelsel meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mis de optie "kasteloze"
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik aanvaard dat overzicht niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik behoor eigenlijk tot de prinseskaste ipv tot de krijgskaste, maar ja het is de krijgskaste die mij moet komen redden uit mijn hoge toren, waar ik dan mijn twee lange vlechten naar beneden kan laten vallen zodat de jongeheer op de zwarte moto mij kan komen redden want een boze meneer uit de priesterkaste heeft mij gevangen genomen omdat ja, mijn mama en mijn papa koning en koningin zijn en dat ik dus later koningin wordt en natuurlijk wil iedereen uit de krijgskaste trouwen met mij omdat diegene dan koning wordt. Dus ja...ik behoor dus tot de prinseskaste (maar ik draag geen roze kleedjes!)
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Oh ja, we kunnen dan vluchten naar een ander land eh en dan zeggen die die boze meneer uit de priesterkaste mij vermoord heeft en dan gaan we gaan wonen in een schattig huisje. Ver weg van kastes (wel met kasten in het huis liefst) en krijgen we veel kindjes enzo, waar dat ze dan over tweeduizend jaar een boek over schrijven (De jazeker-code. Bestaan er afstammelingen van de grote Jazeker die spoorloos verdween). Het voordeel van die kindjes dan is dat Dronkoers nie meer op bezoek komt om heel onze wijnkelder leeg te drinken (ah ja, want we gaan eigen wijn stoken en jenever). En dat van die lift? Ik zal eens vragen aan de boze meneer of hij kan maken dat de lift terug werkt wanneer je mij komt bevrijden want ik hoorde hem daarnet vloeken: "die godverdomse fucking lift werkt nu nooit eens".
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kindjes: niet meer dan 3 hoor. Ik ga niet elk jaar weer slaaptekort hebben en jij wil dat waarschijnlijk ook niet. Dronkoers: Je hebt al ademsloten op auto's om dronken chauffeurs niet te laten rijden. We vinden wel een genie die zo'n ding uit de auto breekt en dat op de kelderdeur zet. Onze wijn is dan veilig. Geef je me een seintje als die lift in orde is? Het zou zonde zijn van je rode haren. (of als op een officiële feestdag als deze den HUBO of de gamma dicht is en ik geen deftig rol touw kan krijgen). Laat staan dat ik zo'n lange bobijn zo hoog in je toren kan mikken zonder een katapult die die bobijn evenzeer tegen je hoofd kan smijten. Dat riskeer ik niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak ik me niet druk om. Heb me al geamuseerd met de fantasietjes met Nelle. Is grappiger in K&K.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() The irony is strong within this one.
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Jij bent op zoek naar een meritocratie, daarvoor is het nodig het beste uit iedereen te halen en hij/zij te laten doen waarvoor hij/zij het meest geschikt is. Maar kwaliteiten, interesses en motivatie kunnen veranderen, nog afgezien van het feit dat mensen verborgen talenten blijken te hebben die zich plots kunnen ontwikkelen. Ik val nu zelf in drie kastes. Niet omdat ik recalcitrant wil doen maar omdat mijn kwaliteiten en interesses in verschillende gebieden liggen. De ene keer presteer ik beter op het ene terrein, de andere keer op het andere. |
|
![]() |
![]() |