![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik kijk met belangsteling uit wat de traditionele partijen wèl zullen durven volhouden. Hoelang ze met de transfers ('solidariteit') de corrupte PS nog zullen in 't zadel houden.
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de N-VA dit toch gedaan heeft.
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De uitgestoken hand was na de verkiezingen van 2003 toen de N-VA maar één verkozene had.
Maar dit is typisch het VB en zijn aanhangers, oude koeien uit de sloot halen en tot in den treure blijven herhalen, zelfs als dit met de zaak niets te maken heeft. Een discussie voeren wordt op deze manier onmogelijk en dus zal ik me weer enkele weken terughouden van dit forum, jammer omdat hier mensen tussen zitten die de discussie wel ten gronde willen voeren. Jongens van het VB en aanhang, doe die oogkleppen toch eens af, het wordt stilaan hoog tijd.
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het positief is voor de N-VA dan is de pers niet objectief, als het negatief is daarentegen, dan is het de waarheid. Mensen stel jullie toch niet zo antie N-VA op, het is door mensen zoals jullie dat de Vlaamse zaak naar de Kl.t.n geholpen wordt. Er kan toch niemand naast kijken dat Jan zeer goed werk verricht heeft. Maar zelfs dit gunnen jullie ons niet. Vlaanderen zal onafhankelijk worden of minstens meer bevoegdheden krijgen, maar dit zal niet zijn door het VB. Tot binnen enkele weken, Guido
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En verder, maak u geen illusies, voor de francophonen zijn de N-VA-ers net zo goed nazi's en asocialen. Bovendien, en tenslotte heb ik nooit beweerd dat Peumans geen goed werk heeft geleverd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen De Winter verleden jaar in het Vlaams parlement aan minister Keulen de vraag stelde wanner hij nu eindelijk eens tuchtmaatregelen ging nemen tegen de drie burgemeesters kwam Peumans tussenbeide en verweet hij De Winter een onruststoker en nog van alles wat te zijn. Diezelfde Peumans stelde onlangs exact dezelfde vraag als die van De Winter indertijd. Zoiets noemt men hypocriet zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() nonsens, dat doet iedereen wel eens
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() Guido, geef het goede voorbeeld!
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ik weet het, het zijn altijd de "ANDEREN".
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peumans doet dezer dagen niet anders dan "omhoogkijken".
Hij heeft zich vastgebeten in de vliegtuigen die gaan landen in Bierset (Liège). Ik ben me een avond in Riemst gaan vergewissen van de toestand. Ik kan me niet voorstellen dat die vliegtuigen mij, als ik daar zou wonen ook maar één enkele minuut slaap zouden kosten of dat een zomerse avondbarbecue onmogelijk zou zijn. Peumans is een onverdraagzame klootzak die om elektoraal voordeel onterecht bevolkingsgroepen tegen elkaar probeert op te zetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() ja maar meester, hij is begonnen.
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Juist!
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() NVA heeft terecht het kartel verlaten. Dat kon ook niet anders, want met lege handen naar de verkiezing gaan was voor NVA onmogelijk.
Of NVA de les geleerd heeft moet nog blijken uit de volgend stap.
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, diezelfde Peumans doet hetzelfde met het Hollander-vliegveld in Beek. De man heeft dus duidelijk een vliegveld probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
N-VA was juist goed om stemmen aan te brengen voor CD&V - ook van bij ons - maar niet meer dan dat. Als N-VA zich opnieuw laat lokken in een regering - laat staan een kartel - zal de partij zwaar inzetten op geloofwaardigheid als het opnieuw mis gaat. Wie kersen wil eten met hoge heren.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
Daar ging NVA nu eens voor zorgen, dat zou de NVA eens voordoen aan het VB, hoe het moest. En nu, lege handen en rode ogen van het wenen. En nog altijd arrogant blijven doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allen,
Blijf vooral kappen op andere partijen en kijk niet naar de partij waarvoor jullie staan. Op een gegeven moment zijn degenen die overblijven overtuigd van het groot gelijk en gebeurt er niets meer voor Vlaanderen. Politics is jammer genoeg een tweede VB site geworden. Doe gewoon verder waar jullie goed in zijn, nl. roepen aan de zijlijn, zonder oplossingen te brengen en zonder vooruitgang te scoren. Jammer maar helaas. Misschien tot nog eens. Guido
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 24 mei 2009 om 10:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() Stem voor VB = versterking Vlaamse eisen
+ Stem voor NVA = versterking Vlaamse eisen Denk niet dat het communicerende vaten zijn. En ik denk ook dat NVA wel de drempel verlaagd voor nieuwe kiezers die meer Vlanderen willen, maar waarvoor het VB te extreem overkomt (dankzij de media) |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |