![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Hier nog een paar elementen :
http://dinosaurs.about.com/od/dinosa...a/bigdinos.htm http://www.newscientist.com/article/...ig.html?page=2 Laatst gewijzigd door Knipp : 23 mei 2009 om 16:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 23 mei 2009 om 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was aan het twijfelen, wat ik zou typen.
A) Ahja, ik was er niet. (want ik heb mijn 4.8 hectare nodig) B) Ahja, der was meer groen. Als je die twee combineert heb ik toch gelijk. ![]()
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() als kleine snotaap was ik verzot op dinosaurussen.
in het tweede studiejaar gingen we wekelijks naar de bib en ik moest altijd boeken hebben over dinosauriers en prehistorische dieren zoals de mammoet, het reuzenhert, de holebeer, de sabeltandtijger... en nog een boek waar ik verzot op was herinner ik me nog goed: dieren van de noordpool. ijsberen, groenlandse haaien, walrussen, narwallen... fantastisch vond ik dat. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het grootste en zwaarste dier dat ooit op Aarde geleeft heeft, leeft nog steeds.
Wie weet welk dier ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo rond m'n 30 kreeg ik dat soort boeken nog kado van vriendinnen voor m'n verjaardag ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarde er content mee, das de vraag.
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Okee. Let me be honest.
Ik herinner me maar één. Een boek over de narwal. De herinnering is eerder pijnlijk. Mijn verjaardag dus. Ergens vooraan dertig. Vriendin in kwestie was al vroeg op, want moet werken om negen. Ik niet, had een 'zaak' toen en doe maar de deur open om elf. Zo rond tien sta ik op. Vind een gedekte tafel, thermos koffie, broodjes. En op m'n bord : een boek. Over de narwal. Maar ik, die nochtans vrij goed ben in het leggen van verbanden, mis volkomen het verband verjaardag-boek-kado. Blader daar dus even door. En vertrek. Dat was achteraf bekeken het begin van het einde van de relatie. Zij was erg boos. Da'k het boek had laten liggen, interpreteerde ze als een afwijzing. Nooit meer echt goed gekomen. Laatst gewijzigd door Knipp : 24 mei 2009 om 11:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straf hé. Vrouwen.
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() Het zou al moeten lukken dat de beesten vroeger exact even groot waren als de beesten van vandaag.
Dus: ze waren vroeger groter of kleiner. Toevallig waren ze groter. Mochten ze kleiner zijn geweest dan had jij je ook afgevraagd waarom. Een non-vraag dus ![]()
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om het extra moeilijk te maken: niet alle "beesten" waren groot. De zoogdieren waren maar zo groot als kleine ratjes
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik dacht dat het de Amphicoelias was. Ik kan mij vergissen natuurlijk.
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We (=mannen) zullen hun (=vrouwen) nooit begrijpen. Als dat al volstaat om het begin van de relatie in te luiden, dan mag je je gelukkig prijzen dat het niet is blijven duren, geloof me vrij.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |