![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier in mijn wijk wonen bijna allemaal autochonen en volgens jouw stelling zou het maar normaal zijn dat 30% of meer daarvan de criminele tour opgaan. Wel, ik kan je zeggen dat dit niet zo is!! Heb je nog zo van idiote stellingen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 25 mei 2009 om 23:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 25 mei 2009 om 23:34. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() ja, ik heb het verkeerd geformuleerd, daarom heb ik mezeijlf nog eens geciteerd om het proberen duidelijker te maken, dat is blijkbaar mislukt, mijn excuses.
ik bedoelde dit: we krijgen 1 gegeven van het jaar 2006, in b.v. 2005 kon het zijn dat der totaal geen marokkanen op die lijst stonden. een jaar is geen correcte weergave in statistiek, je moet het bekijken in de loop van verschillende jaren, hoe meer jaren hoe beter. hopelijk is het nu duidelijker?
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Kortom, als er in 2006 al zoveel waren, dan zal het met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid in 2005 niet veel anders geweest zijn. De problemen met die Marokkaanse crimineeltjes spelen immers al decennia. Zie ook deze uitspraak -van een Marokkaan nota bene- uit dat artikel: Citaat:
Overigens blijk ik inderdaad de plank niet ver misgeslagen te hebben toen ik stelde: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt tijd om de keiharde negationisten, waarvan we er in deze draad een paar zien, terzijde te schuiven. Hun opinies en uitspraken zijn irrelevant en totaal onaangepast aan de tijd. Ze vormen een kleine, cynische minderheid die er op uit is om de maatschappij verder te ontwrichten en het samenleven onmogelijk te maken. De publieke opinie is rijp om er komaf mee te maken, ook electoraal stellen ze steeds minder voor. Niet meer met hen in discussie gaan maar handelen is nu de boodschap.
In Nederland zijn ze al zo ver. In hetzelfde artikel uit de NRC wordt geschetst hoe de Marokkaanse stadsdeelvoorzitter Ahmed Marcouch de "haatkoppen" in het stadsdeel Slotervaart aanpakte én resultaat boekt. Hierna volgt een uitreksel, maar het hele stuk is de moeite waard voor wie nog hoopt op en gelooft in een betere maatschappij. http://www.nrc.nl/opinie/article2249...ele_Marokkanen Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Zo weet ik bvb dat marokkanen die naar marokko op reis gaan en een belgische IK tonen of wier kindjes een te europees klinkende naam hebben, aan de grens letterlijk worden terechtgewezen en/of beschimpt wegens niet loyaal genoeg aan marokko. En dan zeggen onze mensen dat we niet verdraagzaam genoeg zijn.
![]() |
![]() |
#31 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Doet u gewoon zo, of bent u echt zo? Het is gewoon één van de talloze bronnen die men hier dagdagelijks post.
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Schepen
|
![]() en kan u effe verduidelijk wie u dan wel mag zijn om een bron als waardeloos te kunnen en mogen klasseren?
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U doet wat u wil, maar persoonlijk wissel ik niet meer van mening met compulsieve excuseerders, minimaliseerders en goedpraters. Hun mening is irrelevant en marginaal geworden. De maatschappij gaat een andere richting op, en onze energie is nodig om dat op een constructieve manier vorm te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil best geloven dat een deel van Marokkaanse jongeren in de criminaliteit zit.
Zelf heb ik gesprekken met rondhangende jongeren gevoerd en hun school niet afmaakten; Ze waren duidelijk over de reden, waarom zouden ze, dat gaf geen garantie op een baan en nu verdienden ze veel meer. Hun ouders sprak ik ook, tenminste vaders; die vonden dit de schuld van de samenleving, onderwijs en politie faalden want zij deden hun werk, opvoeden tot aan de voordeur, de vaders waren allemaal Berbers. Daar wordt zo gedacht, je bent verantwoordelijk voor je kinderen tot de voordeur en daarna is de school of de politie dit voor het doen en laten van hun kroost. Die vaders geven die visie door, wat fout gaat zijn niet die jongeren maar alles is de schuld van de samenleving, bovendien worden jongeren bewust tegen politie opgezet, bij het minste bellen ze mekaar en daarna draaft een woordvoerder op om de zaak te kalmeren, die krijgt dan de aandacht van het beleid want kijk eens hoe er naar die man geluisterd is! Onzin, niet een of andere zelfverklaarde goeroe hoort orde te houden maar jongeren moeten politie niet provoceren of uitdagen door massaal op de duiken als ramptoerist en relschopper, en je moet met die vaders in discussie, niet wij maar zij zijn verantwoordelijk voor hunzonen, in de Driekoningenstraat zie je dertienjarigen heen en weer draven met durgs, waar zitten vader en moeder? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
idd. Als ik er de posts van de zelfbenoemde filosoof doorneem... betweterige compulsieve excuseerder is wel zowat de best mogelijke omschrijving. Idd we kunnen hem beter wat in de kantlijn laten staan brallen en lullen.
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Van projecteren gesproken.
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|