![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En neen, ik verkies de Nederlandse journalisten: als die gasten ontvangen mogen de gasten ook iets zeggen, altijd meegenomen. ik hoef trouwens geen katleentjes Coolsen om "kritisch" te zijn. Ik ben ondertussen groot genoeg om zèlf te bepalen wat ik wel of niet wil geloven. Blijkbaar vinden de Nederlanders ook dat hun kijkers een eigen mening mogen ontwikkelen, iets wat ze in "arm vlaanderen" nog steeds niet durven toestaan, die kerktorens toch hé?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 mei 2009 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volkomen eens met filosoof. Dit was inderdaad een logische vraag. Zeker als het thema over "de Vlaming" ging....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat het over immigratie en islamizering ging...
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die God van jou, dat is die Grote Oude Blanke Man, niet?
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat nu zo moeilijk om dat te begrijpen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Max, stel dat jij morgen hals over kop verliefd word op een mooie en lieve kleurlinge (zwart, bruin, geel...maakt niet uit)..............Wat doe je dan ???
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Nee natuurlijk is dat geen abnormale vraag. Gisteren in ""Phara stelde Phara de vraag aan die "BV" Turk (Kojak - ik weet niet hoe je het juist spelt) of hij nu Turk of Vlaming is. Een beetje een lastige vraag voor Kojak zeker toen de kwestie van de loyauteit ter sprake kwam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee Chipie, maar dat is enkel hoe jij het je voorstelt.
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En met welke bedoeling? Je begrijpt toch dat Annemans altijd zou gepakt worden... ![]() (zelfs nu met geen antwoord te geven ![]() ---------------- Het is niet voor niets dat men de bankiers nog meer vertrouwd dan onze journalisten... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Banneling
|
![]() Waarom? heb ik die dan nodig?
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Partijlid
|
![]() Gerolf was helemaal niet vaag, vond ik. Die man is de beste en meest consequente spreker van het Vlaams Belang.
Goh ... is definiëren wat een Vlaming is nu echt nodig? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Slaap er eens over...
![]() 'Ze' zijn alleszins in hun bedoeling om het VB te beschadigen geslaagd... Maar dat dit iets met ernstige journalistiek te maken heeft is iets anders... ![]() ---------------------- 'Ze' slaagden er immers ook in Leterme en de 'Vlaamse zaak' te beschadigen... (maar dat zal je waarschijnlijk ook niet opgevallen zijn) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
--------------- Trouwens: ook opgevallen dat Keulen eindelijk toegaf dat het speciale programma "allochtonen-first" om aan een job te geraken GEEN ENKELE JOB HEEFT OPGEBRACHT? de eerste zes weken mochten er dus geen oude belgen worden aangeworven, die rassiestische smeerlappen zouden wel eens de job van een marokkaan of turk kunnen afpakken vonden ze. Wat bleek? die eerste zes weken waren gewoon tijdverlies want er kwamen géén geschikte werkwillige marokkanen of turken op af? Ze geraakten niet ingevuld, de jobs! want ze verstonden geen nederlands of hadden geen stielkennis (ha nee, spijbelkennis vast wel).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
zou anders wel erg dom zijn in mijn ogen. roepen in de wind. Laatst gewijzigd door doubled : 27 mei 2009 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |