Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 mei 2009, 17:46   #381
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
We kennen nu de ideale leefwereld van Roger Verhiest. De wereld van multicultureel verantwoorde vrouwen. Islamitische en Vlaamse Alexandra Coolens in het kwadraat, compleet verpakt, en behalve full time aan de haard en in de keuken, 1 keer in de week in burka in het zwembad, afgeschermd door Rode Ridder Roger himself tegen denkbeeldige sexmaniakken die aparte zwemuurtjes eisen.

Alexandra Colen en een islamietische vrouw (al dan niet in burkini of bikini)
op een zedige wijze aan mijn geile blikken onttrokken samen zwemmend in een multicultureel verantwoord zwembad samen converserend over het nut van als vrouw anders maar gelijkwaardig zijnd .. ik zou het toejuichen...

Alhoewel ik het er niet eens mee ben : daarom moet de toegelaten apartheidstijd in tijd zeer beperkt blijven. Mijn geile blikken behoud ik dan ook voor die vrouwen die er tegen kunnen...

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 17:50   #382
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Vlaming zijn is niet meer dan een abonnement op levenslange belastingsdruk; betalen en zwijgen.

We hebben het hier toch zo goed, jaja altijd gemakkelijk vergelijken met slechter.

Er zijn gewoon teveel mensen op deze kleine oppervlakte en dan nog eens een half beleid dat de boel gans doet vierkant draaien.

Het is merkwaardig maar waar : in landen met een lagere, laagste belastingsdruk gaat het eigenlijk niet zo goed. Het ideaal zou zijn : niets verdienen en alles wat men zelfs maar denkt nodig te hebben volkomen gratis krijgen ! Bedenk dat het tegenovergestelde is : geen belastingen betalen
en voor alles wat men graag zou hebben zwaar moeten betalen.

Het eerste is gunstig voor diegenen die nu arm zijn (of zich arm beschouwen)
Het tweede is alleen maar gunstig voor de extreem rijken.

De kunst is een "gemiddeld" systeem te ontwikkelen waarvan niemand uitgesloten wordt<>.

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 17:51   #383
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Alexandra Colen en een islamietische vrouw (al dan niet in burkini of bikini)
op een zedige wijze aan mijn geile blikken onttrokken samen zwemmend in een multicultureel verantwoord zwembad samen converserend over het nut van als vrouw anders maar gelijkwaardig zijnd .. ik zou het toejuichen...

Alhoewel ik het er niet eens mee ben : daarom moet de toegelaten apartheidstijd in tijd zeer beperkt blijven. Mijn geile blikken behoud ik dan ook voor die vrouwen die er tegen kunnen...
Juist uw gelofte nog afleggen en ge zijt nen echte moslim. Het geloof is er al...inclusief de islamlogica over vrouw-man relaties.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 17:58   #384
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
Juist uw gelofte nog afleggen en ge zijt nen echte moslim. Het geloof is er al...inclusief de islamlogica over vrouw-man relaties.
gij doet me denken aan dat verhaaltje van die twee buren die mekaar blind haatte en elkanders leven zuur maakten.
Tot dat er één stierf ,begon die andere buur hem toch niet te missen zekers ...
snapt'em
refereert ook naar de topictitel

Laatst gewijzigd door globalmedia : 28 mei 2009 om 18:15.
globalmedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 18:19   #385
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Wie Vlaming is en wie niet? Je voelt dat. In mijn dorp woont een zwarte jongen, een neger voor de duidelijkheid. Ik zal hem Steven noemen (zijn echte naam is vergelijkbaar).
Steven is hier geboren en getogen. Hij bracht zijn jeugd door in de plaatselijke scoutsgroep, werd later scoutsleider, speelt in een plaatselijk muziekgroepje, spreekt feilloos het plaatselijk dialect...
Is hij een Vlaming? De vraag stellen is onzinnig. Niemand denkt aan Steven als aan een Afrikaan, niemand ziet zijn kleur. Steven is van het dorp, iedereen kent hem, hij is een gewone dorpeling en dus Vlaming als al de andere.

Ik weet dat er veel anderen zijn, die je helemaal niet als Vlaming aanvoelt, bijvoorbeeld omdat ze hier nog maar pas gearriveerd zijn, in een getto-wijk wonen en alleen maar Frans spreken. Maar Steven is een Vlaming, dat staat vast.
Ik vraag me wel af of Steven zich zorgen zou moeten maken, als hij op z'n dooie eentje in pakweg Brugge of Turnhout rond kuiert en daar bijvoorbeeld een groepje opgefokte en op 'actie' uit zijnde BBET-ers tegen het lijf loopt.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 18:21   #386
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik kan leven met de definitie van "volk" die op wikipedia te vinden is; taal is een belangrijk aspect maar er zijn meer gemeenschappelijke kenmerken te bepalen, gemeenschappelijke gewoonten en gebruiken, gemeenschappelijke reliegie , gemeenschappelijke geschiedenis enz... Een volk is een groep van mensen die zich , omwille van een aantal gemeenschappelijke kenmerken met elkaar verbonden voelt.
Ik voel mij vlaming en geen Waal , Duitser Zoeloe of Roemeen, omdat ik met deze "volkeren" noch een gemeenschappelijke taal, noch een gemeenschappelijke geschiedenis, noch gemeenschappelijke gebruiken en gewoontes enz... heb.
Dar U dat anders ziet, wil toch niet zeggen dat het begrip "volk" niet bestaat. Het begrip "volk" bestaat voor mij en voor een hele hoop andere mensen, alleen , het is niet zo gemakkelijk in een definitie te vatten. U mag zich voor mij best verwant voelen met iedereen maar ik heb daar een ander gevoel over.
Wat is de "Vlaamse" religie?
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 18:41   #387
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik vraag me wel af of Steven zich zorgen zou moeten maken, als hij op z'n dooie eentje in pakweg Brugge of Turnhout rond kuiert en daar bijvoorbeeld een groepje opgefokte en op 'actie' uit zijnde BBET-ers tegen het lijf loopt.
Het zou kunnen, en het zou afschuwelijk zijn. Ik hoop dat hij zich dan met zijn Denders accent uit de slag zou kunnen trekken. Ik weet zeker dat elkeen hier in het dorp hem in zo'n geval ook zou proberen te verdedigen.

Dit gezegd zijnde, meen ik dat de kans dat Steven zo'n bende tegen het lijf loopt weliswaar bestaat, maar kleiner is dan dat witte jongeren een bende opgefokte allochtonen tegen het lijf lopen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 18:43   #388
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Ja, het zal jouw tijd wel duren, hé ? En de rest speelt geen rol meer...Zulke prietpraat heb ik nogal gehoord . Egoïstischer kan het niet...
beste vriend,

het zou best kunnen dat nauwelijks enkele jaren nadat u de eeuwige jachtvelden opzocht,

de jongeren van dat ogenblik massaal 'foert' zeggen tegen het idee van 'raszuiverheid'.

Hoe dan ook zult u niks kunnen doen om welke evolutie dan ook, in welke richting dan ook, te verhinderen of te stimuleren.

Ik zal ook niets meer kunnen doen wanneer het mijn beurt is de pijp aan Maarten te geven. Maarten zal met die pijp kunnen doen wat hem belieft.

Ik heb me daar ondertussen al bij neergelegd.

--------------------------------------------------------------------------------------

Geheel terzijde: vindt u het niet ook ergens een klein beetje 'ironie van de geschiedenis' dat uitgerekend de megalomaan die de wereld effe ging 'verlossen' van 'dé Joden' er in al z'n waanzin voor zorgde dat 'dé Joden' nu machtiger zijn dan ze ooit tevoren waren?

Ik stel me zo voor dat die maniak zich onophoudelijk in z'n graf aan het omdraaien is. Hij verdient alleszins niet beter.

Oud 28 mei 2009, 18:47   #389
Hallebarde
Banneling

Standaard

Citaat:
Als Steven zich in dat kader zorgen zou moeten maken, kent ieder normaal mens het antwoord op de vraag : waar is er iets ernstigs mis mee, met Steven of met de BBET-ers ?
Hallebarde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 18:50   #390
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
waar staat vrt voor denkt ge?

Sinds wanneer heet de vrt zo? Sinds 1 januari 1998. Dat is dus zeer recent. Daarvoor heette het terecht BRTn (van '91 tot '97) en daarvoor gewoon BRT.

Citaat:
hoe heet jouw regionaal parlement? vlaams of brabants parlement?
Sinds wanneer? Sinds 1996. En het is pas sindsdien dat met het Vlaamse Gewest en de Vlaams Gemeenschap als 'Vlaanderen' omschrijft.

Twee keer het resultaat van nationalisten als Van den Brande.

Citaat:
heel uw zijn is met vlaanderen verbonden
.

Nope, ik ben op geen enkele manier met Vlaanderen verbonden. Althans, zo voel ik het niet.

Citaat:
Brabant maakt vandaag gewoon deel uit van Vlaanderen.
Tins, volgens mij is er nog zo iets als Waals Brabant en heeft dat niets met Vlaanderen te maken.

Maar ten gronde: het is niet omdat men vanaf eind jaren '90 alles Vlaams en Vlaanderen is gaan noemen dat zich dat ook op die manier in mijn hersenen of emoties heeft genesteld.

Citaat:
en kom niet af met 200 j geleden aub
Nee, iets meer dan 10 jaar dus.

Citaat:
kom in het buitneland en ge zult u altijd belg/vlaming noemen. iets anders beweren is jezelf blaasjes wijsmaken.
Ik noem me Belg omdat ik dat ook ben: qua nationaliteit en wars van enig sentiment of nationalisme. Het staat zo op mijn identiteitskaart.
Het woord 'Vlaming' wordt daar niet vermeld en dat vermeld ik ook zelf niet.
Citaat:
nooit zult ge afkomen met nederlandstalige belg, brabander en/of andere aanverwante varianten.
Antwerpenaar: dat klopt namelijk ook aangezien ik daar geboren ben en er doorgaans ook woon.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 18:51   #391
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht
Als Steven zich in dat kader zorgen zou moeten maken, kent ieder normaal mens het antwoord op de vraag : waar is er iets ernstigs mis mee, met Steven of met de BBET-ers ?
Sorry, maar dat vind ik niet genoeg als houding. We moeten er als Vlamingen dringend voor zorgen dat alle Vlamingen, ook Steven, veilig zijn in Vlaanderen.

Het heeft iets te maken met de voortwoekerende links-rechts tegenstelling in Vlaanderen. Of beter de tegenstelling tussen dom-links en dom-rechts. Daar moeten we dringend vanuit de burgermaatschappij wat aan doen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 19:17   #392
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Wat er ook van zij: in geen geval apart zwemmen toestaan. Hier bij ons zwemt men dus niet meer apart. We gaan de tijd toch niet terugdraaien zeker.Een beetje serieus blijven.
Kleine 'restrictie' : in privé-zwembaden beslist de privé-eigenaar over het reglement, in openbare zwembaden beslist de gemeenschap. Zolang de gemeenschap in meerderheid tégen 'apart' zwemmen is, moet dat niet ingevoerd worden.

Wat het zwemmen in zee betreft: ik hoop dat het weldra overal toegelaten wordt in adamskostuum te zwemmen, zonder 'apart' strand voor naaktzwemmers.

In al mijn goedheid wil ik degenen die per sé een stuk nylon tussen de billen willen voelen, nog wel een 'apart' 'gekleed' strand toestaan.

Oud 28 mei 2009, 19:29   #393
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het zou kunnen, en het zou afschuwelijk zijn. Ik hoop dat hij zich dan met zijn Denders accent uit de slag zou kunnen trekken. Ik weet zeker dat elkeen hier in het dorp hem in zo'n geval ook zou proberen te verdedigen.

Dit gezegd zijnde, meen ik dat de kans dat Steven zo'n bende tegen het lijf loopt weliswaar bestaat, maar kleiner is dan dat witte jongeren een bende opgefokte allochtonen tegen het lijf lopen.
Ik hoop zowel voor Steven als voor witte jongeren dat ze nooit een bende opgefokte en op 'actie' uit zijnde dwaze kloten tegen het lijf lopen.

Ik ben het met je eens dat de kansberekening in dit geval toch gunstiger uitdraait voor Steven.

Oud 28 mei 2009, 19:34   #394
Hallebarde
Banneling

Standaard

Citaat:
Sorry, maar dat vind ik niet genoeg als houding. We moeten er als Vlamingen dringend voor zorgen dat alle Vlamingen, ook Steven, veilig zijn in Vlaanderen.

Het heeft iets te maken met de voortwoekerende links-rechts tegenstelling in Vlaanderen. Of beter de tegenstelling tussen dom-links en dom-rechts. Daar moeten we dringend vanuit de burgermaatschappij wat aan doen.
Ik kan slechts hopen dat u er daar in Vlaanderen kunt voor zorgen dat ook alle niet-Vlamingen veilig zijn.

Ik had tot nu toe de stellige indruk dat ik in Vlaanderen geen gevaar liep, maar na wat ik hier in deze thread zoal gelezen heb, stel ik mij ZEER serieuze vragen.
Hallebarde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 19:34   #395
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

We moeten er dringend voor zorgen dat in Vlaanderen niet alleen alle Vlamingen (en dus zeker ook Steven), maar bovendien ook nog eens alle anderen die niks kwaads in de zin hebben, veilig zijn.

Geen geringe taak, voorwaar.

Dom-links en dom-rechts zullen moeten leren leven met een burgermaatschappij die d�*�*rvoor wil gaan.

Oud 28 mei 2009, 19:41   #396
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

How how, iedereen, lees goed, iedereen, Vlaming, bezoeker, passant, noem maar op, iedereen moet hier veilig zijn.
En evengoed: iedereen die hier is moet voor de andere het nodige respekt opbrengen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 19:43   #397
favoriet
Banneling

Standaard

Citaat:
We moeten er dringend voor zorgen dat in Vlaanderen niet alleen alle Vlamingen (en dus zeker ook Steven), maar bovendien ook nog eens alle anderen die niks kwaads in de zin hebben, veilig zijn.

Geen geringe taak, voorwaar.

Dom-links en dom-rechts zullen moeten leren leven met een burgermaatschappij die d�*�*rvoor wil gaan.
Hopelijk zal lui-links en lui-rechts voor de nodige centjes (helpen) zorgen om het allemaal waar te kunnen maken...
favoriet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 19:53   #398
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door favoriet Bekijk bericht
Hopelijk zal lui-links en lui-rechts voor de nodige centjes (helpen) zorgen om het allemaal waar te kunnen maken...
Het is niet zozeer een kwestie van centjes.

Oud 28 mei 2009, 19:54   #399
favoriet
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is niet zozeer een kwestie van centjes.
Denkt U?
favoriet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 20:02   #400
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door favoriet Bekijk bericht
Denkt U?
Soms denk ik, ja.

U toch ook?

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be