![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9921 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En een groot deel van wat die getuige beweerde is nooit bewijs voor gevonden, wat moet de politie dan doen: toch die mensen oppakken? Nogmaals jij schijnt blijkbaar genoeg te hebben aan verklaringen zo werkt een rechtstaat niet, in een rechtstaat moet je bewijzen hebben dat een persoon rechtstreeks linken aan een misdaad .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9922 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Buiten getuige X1 alias Regina Louf waren er nog een vijftal andere getuigen die ook in deze milieu's zaten. Zie hier ook een vorige post van mij ivm andere getuigen. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=9582
Laatst gewijzigd door exodus : 29 mei 2009 om 10:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9923 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze onzin heeft echt lang genoeg geduurd. Doe iets met de bewijzen of stop ermee, je gaat echt niemand overtuigen op deze manier. Wil je de echte criminelen achter de tralies? Begin er dan aan. ![]() Als je harde bewijzen hebt is de zaak al gewonnen voor ze is begonnen. Doofpot zeg je? Als de believers niet naar de rechtbank stappen...wat is het nut dan om de harde bewijzen te verspreiden? Wil je dat iedereen ter wereld de bewijzen ziet...en that's it? Wat is het doel van de believers als ze niets doen om de echte criminelen achter de tralies te krijgen, dat wil ik wel eens weten.
Laatst gewijzigd door illwill : 29 mei 2009 om 10:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9924 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ventje toch, wat zit gij hier allemaal te lullen? Moeten wij u au serieux nemen als ge duidelijk geen zak van objectieve vaststaande feiten weet?? Welke fantasie verhaaltjes???? Ik sprak over de loge, over de vrijmetselaars en wat daar allemaal gebeurt en besproken wordt. Dat is een alledaags vaststaand feit dat de loges sinds mensenheugenis bestaan en gij ontkent dat hier??? De door mij genoemde zaken o.a. rituelen en belang van symboliek zijn vaststaande feiten en intrinsiek, per definitie verbonden aan vrijmetselarij, dat weet iedereen, behalve gij blijkbaar. Ge maakt u dus wel effe zeer belachelijk met uw verwijten. Neem eens een boek in handen van een mainstream bron, bv van Prof Leo Apostel (RUG). Er zijn genoeg academische bronnen (dus zelfs geen mogelijks twijfelachtige internet bronnen) waar ge die dingen kunt verifieren. Lees dan eens wat over de inhoud en betekenis van die symboliek. Maar ja, dat is allemaal te veel moeite voor u, en ofwel te "boring" , ofwel te moeilijk om te vatten he. Denk ge dat de Bohemian Grove met deelname van de belangrijskte wereldleiders aan fucked up rituals een uitvindsel is?? Daar is genoeg over terug te vinden op het net. "Nobele truthers?" ![]() ![]() Weet ge wat, als ge nog eens niet objectieve feiten kunt aanvaarden, laat staan weet ervan hebben, hou het dan maar bij koffie drinken in uw cafetaria. Zoals altijd - antwoord ik in de stijl van de aantijger... ![]()
![]() |
![]() |
#9925 | |||
|
![]() Citaat:
Je zit hierbij in hetzelfde probleem: waarom? Waarom zou een politieman zijn leven (want dat is het toch moest die betrapt worden) op het spel zetten? Citaat:
Citaat:
Het komt allemaal op hetzelfde neer er zijn geen directe bewijzen te vinden die gelijk welke "topper" link aan deze misdaden. He hebt afzonderlijke mensen die gelijkaardige misdaden beweren, dat betekend niks in een rechtstaat enkel dat dit onderzocht moet worden zoals gebeurd is.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9926 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En kust m'n k*te zou ik zeggen, als ge zo een toon gaat aanslaan kunt ge tegen de muur verder discussiëren. Veel plezier.
![]() |
![]() |
#9927 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9928 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoals eerder aangegeven zou de discussie kunnen geholpen worden als we op een volwassen manier eerst kunnen overeenkomen dat er wel degelijk een motief bestaat voor een inside job. Als dat kan, dan kunnen we over bewijzen en details beginnen praten. Als je dat al niet kan, valt er inderdaad niet te praten (zie beneden). Citaat:
1. Ik weiger geen discussie. Ik weiger wel ONEERLIJKE discussie en loos over en weer geroep. Ik heb een voorstel gedaan om de discussie op een gestructureerde manier te laten verlopen. Ge aanvaardt dit voorstel niet, dus kan er niet gepraat worden. 2. Ik weiger hier om opnieuw honderden details opnieuw te gaan bovenhalen. De draad staat bol van details over alles en nog wat. Ik verwijs naar objectieve bronnen en links (wiki) om de discussie vlotter te laten verlopen. En wat doet u ?? Kans schoon gezien om mij uit context te halen en te beweren dat ik niet antwoord.... We hebben al ervaring gehad met u op dat vlak. Speel dus met uw eigen voeten. Ik heb het u al eens gezegd: kereltjes zoals gij lust ik rauw op mijn boterham, ik moet er dagelijks zo'n 10 in goede banen leiden (traders). Ik zit op mijn werk en ik ga geen tijd verspillen aan losers die komen discusieren om "iemand onderuit te komen halen" omdat ze het elders niet kunnen winnen. Discussie om de discussie is aan mij dus niet besteed. 2. Ik ga niet opnieuw herhalen wat hier al 6 jaar aan bod komt. Niemand is geholpen bij het opdienen van dezelfde soep. Omdat u het mij vraagt: ik ben geen lid, maar ken insiders, ook weeral vanwege mijn werk.
![]() |
![]() |
#9929 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat de toon betreft: ik had u beleefd en inhoudelijk geantwoord, maar ge verkoos het in het belachelijke te trekken, dus antwoord ik u in uwe stijl.
![]() |
![]() |
#9930 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De wetten van de loge vallen of staan niet met de de dood van Apostel onnozelaar, dat weet ge goed genoeg. Als ik u angelsaksische literatuur over de loge ga doorgeven, dan gaat ge ongetwijfeld daar weer over zeuren. Zo is het altijd wat.
![]() |
![]() |
#9931 |
Europees Commissaris
|
![]() Zoals gezegd. Eerst motief.
En dan bewijzen. Om bewijzen te kunnen brengen moet ge eerst de werking van loges begrijpen, er moet dus afgeweken worden van zuiver technische casuistiek inzake de torens etc.... Anders heeft het totaal geen zin om te lullen over 9-11. Als ge dat al niet wil aanvaarden of inzien, is het onmogelijk u ooit met bewijzen te kunnen overstelpen, dus blijft het eindeloos gelul.
![]() |
#9932 | |
|
![]() Citaat:
En NIST is voor jou blijkbaar nog onontgonnen materie, indien niet zou u veel voorzichtiger omgaan met dit officiële verhaal.
![]() |
![]() |
#9933 |
|
![]() ²
![]() |
#9934 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus, even samenvatten:
K9 ========> Wil niet aanvaarden dat er een motief is voor inside job 9-11. K9 ========> Laat verstaan dat loges geen vaststaand feit zijn voor 99 procent van de bevolking ( !!!! ). Moet ik u eerst bewijzen dat 1+1=2 is ??? Stop met jullie gezeur over bewijzen als je nog eens bovenstaande zaken niet wil aanvaarden. Bende kleuters. Hahaha....
![]() |
#9935 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9936 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En ik had gezworen dat je niet ouder dan 15 was, of bedoel je traders op de speelplaats? Citaat:
Citaat:
![]()
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9937 |
|
![]() Je was bezig over dutroux van 96 die filosoof stierf in 95 . Je bedoelt dan op andere samenzweringen waarschijnlijk? Alien abductions? NWO? moord op kennedy?
![]() |
![]() |
![]() |
#9938 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9939 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En ik kan me idd voorstellen dat een raar iets zoals bewijzen voor een fantast moeilijk ligt. Citaat:
![]()
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9940 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb nog nooit ergens iets over Dutroux geschreven. Ge hebt dus (bewust) de verkeerde voor. Ge moet niet vragen hoe uwe logica werkt en met wat ge bezig zijt. Ge moet niet afwijken van de essentie en valse beschuldigen uiten. Opnieuw zijt ge ontmaskert als een kleinzielig psychopatish individu. Vervelend als men u op de feiten wijst he? Hou uzelf voor de zot maar mij niet. En het mag nu ook eens gezegd worden: leer eerst deftig zonder fouten schrijven, want heel uw expose staat vol van dt fouten. Ik zal ook eens op de man beginnen spelen. ![]()
![]() |